Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik toch ook niet. Het verbaast me dat er gelogen wordt over de 2 besmette dames die ze gewoon hebben laten deelnemen aan de GB een week later.Dus eh...je gaat naar een baregangbang met 4 vrouwen en 60 mannen, dus 64 potentiele besmettingshaarden en je bent verbaasd/boos dat je tegen een soa oploopt?
Blijf dan liever thuis!
Om precies te zijn 5 dagen, dus dat is te snel.Als ze behandeld zijn dan is een week later wel mogelijk hoor, of begrijp ik het pijnpunt verkeerd?
Hoeveel % daalt de waarschijnlijkheid na PZC als je onmiddellijk na het gebeuren uw zotje wast en pipi doet. Aansluitend in de auto nogmaals klaarkomen om alles door te spoelen.
Iemand een idee?
Ron Jeremy had altijd een mooi verhaal dat hij nadien altijd even ging pissen zodat het uit zijn systeem was.Hoeveel % daalt de waarschijnlijkheid na PZC als je onmiddellijk na het gebeuren uw zotje wast en pipi doet. Aansluitend in de auto nogmaals klaarkomen om alles door te spoelen.
Iemand een idee?
Dat werkt wel enkel als je tijdens het klaarkomen minstens 90 km per uur rijdt in de bebouwde kom. Door de hogere snelheid en de intensiteit van wegspringende burgers, schrikt het mogelijke virus zich rot en verlaat je lichaam per direct.Aansluitend in de auto nogmaals klaarkomen om alles door te spoelen.
Ik heb een magische krisIk neem altijd een slokje van een drankje dat ik jaren geleden kreeg van de medicijnman van de Ubutu stam.
Het is goor spul. Ik spoel daarna met een dubbele whiskey.
Nooit meer last gehad van een druiper terwijl ik regelmatig lieve dames bezoek doe nzc doen.
Het wordt tijd dat ik weer naar Afrika ga, de fles met het drankje is bijna leeg.
Ik neem altijd een slokje van een drankje dat ik jaren geleden kreeg van de medicijnman van de Ubutu stam.
Nooit meer last gehad van een druiper terwijl ik regelmatig lieve dames bezoek doe nzc doen.
Het wordt tijd dat ik weer naar Afrika ga, de fles met het drankje is bijna leeg
Bij de afrikaanse bevolking werkt het drankje volgens mij nietIk neem altijd een slokje van een drankje dat ik jaren geleden kreeg van de medicijnman van de Ubutu stam.
Het wordt tijd dat ik weer naar Afrika ga, de fles met het drankje is bijna leeg
Zo doe ik het ook vaak maar soms wint het gezonde verstand niet en hang ik hem gewoon zonder rubber erin, daarna altijd sprijt en huiverig voor hiv en soa's.Ik kan me daar wel iets bij voorstellen....Kijk eens naar het aantal leden op dit forum en ga er voor het gemak even van uit dat pakweg de helft daarvan actief dames bezoekt. Dan heb je daarnaast ongetwijfeld nog duizenden mannen die geen forumlid zijn en ook naar die dames gaan. Dat zijn vele malen méér klanten dan er dames zijn die bare seks hebben. Er hoeven maar een paar mensen met veel wisselende contacten door te blijven lopen/werken met een soa en binnen no time is het risico dat je in contact komt met iemand die een soa heeft behoorlijk veel groter geworden. Toen ik bij toeval op dit forum stuitte in december en me aangemeld heb, liep ik met serieuze plannen om wat dames die nzc aanbieden te gaan bezoeken. Maar na het lezen van diverse topics en recensies ben ik toch terughoudender geworden en heb het nog steeds niet gedaan. Ook ik heb in het verleden wel eens chlamydia gehad en had daar toen weinig tot geen last van, maar er zijn veel meer soa's waar je wél de nodige ongemakken van kunt hebben, waar ik geen zin in heb. Bovendien loop je inderdaad een risico dat antibiotica minder goed gaat werken als je het regelmatig nodig hebt, en als er dan een keer een ander écht serieus gezondheidsprobleem zou ontstaan wat normaal gesproken goed met antibiotica te behandelen is, zou je er misschien niet goed meer mee geholpen kunnen worden. Die overwegingen maak ik zelf wel voordat ik besluit om een risico te nemen door seks te hebben met een vrouw die "het" met waarschijnlijk honderden mannen onbeschermd gedaan heeft....Neuken zonder condoom is nog altijd mijn eerste keuze en dat blijft ook echt wel zo, maar ik doe dat dan toch liever met een "normale" date, die van seks niet haar dagelijks werk heeft gemaakt. Ook dat kan natuurlijk een risico zijn, maar de kans lijkt me een heel stuk kleiner dan seks hebben met een vrouw die tientallen mannen per dag afwerkt zonder rubbertje...
Maar ja, op het moment dat ik dit schrijf ben ik niet echt geil en kan dus mijn verstand gebruiken. Als ik echt geil ben staat mijn gezond verstand uitgeschakeld en schuif ik mijn pik ook gewoon zonder condoom naar binnen als een vrouw met haar benen wijd voor me ligt. En ik vermoed dat ik daarmee vast niet de enige benDus als ik weer eens geil ben en zin in een dvp krijg, ga ik gewoon wat soa horrorverhalen en negatieve recensies lezen op het forum, en dan verhelp ik mijn geilheid gewoon met mijn pik in de hand en mijn kwakkie in een tissue
De ene zak leeg en ook nog een paar honderd euro in de andere zak gehouden
![]()
P.s ik vraag me af of er veel soa besmettingen zijn van leden op deze forum.
Als ik lees hoeveel er geneukt wordt zonder condoom en hoe weinig soa meldingen zijn verbaast me dat echt