Single67
Ervaringsdeskundige
- 13 dec 2024
- 305
- 689
Het komt ook voor dat je pas na langere tijd klachten krijgt van een soa. Ik heb zelf in het verleden een periode van enkele jaren gehad, waarin ik altijd een condoom gebruikte, op één uitzondering na. Pas na ongeveer een jaar kreeg ik een branderig gevoel en dat bleek chlamydia te zijn. In die lange periode tussen die condoomloze scharrel en de eerste klachten heb ik altijd condooms gebruikt....Op basis van die ervaring vraag ik me af hoe je er 100% zeker van kunt zijn dat je een soa opgelopen hebt van de laatste dame die je bezocht hebt, als je (zoals waarschijnlijk velen hier) regelmatig zonder condoom neukt. Waarschuwen op het forum is natuurlijk heel goed, maar vingertje wijzen naar een "schuldige" is soms wel discutabel....De dames waarmee je in de laatste maanden seks hebt gehad even waarschuwen is trouwens ook wel zo netjes en correct om te doen. Ze zullen er niet allemaal iets mee doen misschien, maar iedere dame die de waarschuwing wél serieus neemt en zich laat testen/behandelen is er toch weer eentje minder die een soa door kan geven