SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Martiano88

Snuffelaar
2 sep 2020
10
0
Komende dinsdag (13-10) staat er weer een editie spermagames op de agenda. Wil graag deelnemen😁, maar vroeg me af of iemand hierzo weet hoevee koppels zich hebben aangemeld? Hoor het graag...

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou er zijn zeker wel enkel stelletjes aanwezig
Maar als je nog niet bent aangemeld ben je toch al te laat

Er mogen maar een beperkt aantal mensen binnen.

Alex

Martiano88

Snuffelaar
2 sep 2020
10
0
Oehh dat gaat snel. Gelukkig heb ik me op tijd kunnen aanmelden😁. Ben wel benieuwd hoeveel stelletjes komen en hoe de coronaproof variant zal zijn. Ik moet wel zeggen dat het zonder onze nederlandse koppeltjes daar vaak minder leuk is. Hopen op veel nederlandse koppels dinsdag :D

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Heb je telefonisch Kontakt gehad

Doe dat anders ga je mss voor niks

wir freuen uns über die vielen Anmeldungen und versprechen Euch eine tolle Party.

Michaela hat sich einiges ausgedacht...lasst Euch überraschen :)

Allerdings sind weitere Anmeldungen nur noch telefonisch möglich. Denn wir dürfen nur eine begrenzte Anzahl reinlassen und damit auch alles reibungslos funktioniert, werden die letzten Plätze nur noch von Michalea vergeben.

Ruft an und sichert Euch die letzte Plätze...

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
de laatste keer dat ze het mochten organiseren was echt raar.

mannen zaten in de barruimte met mondmaskers op....
iedereen mocht een nummertje kiezen of kreeg een nummertje van de dames.
en dan 1 voor 1 naar binnen in de speelruimte

daar was het gewoon 1 op 1 neuken, niks gang bang.

ik vond het raar, vreemd, ongemakkelijk en compleet niet mijn ding in vergelijking tot normaal.

ik wacht tot het weer normaal kan....

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
Hmm, ik snap het waarom maar dit is inderdaad niet waarvoor je naar deze feestjes gaat. Iedereen komt juist vanwege het groepsgebeuren.
Het zien, horen, genieten en vooral geilen op al die sex hebbende mensen en daarin mee willen doen, is wat juist die enorme kick geeft. Voor 1 op 1 kun je veel dichter bij huis ook wel terecht.
Jammer, maar ik ga dus ook pas weer als de situatie is zoals die hoort te zijn.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Inderdaad ... voor 1op1 kom ik niet naar zo'n AO gangbang natuurlijk..
Maar ik was er al een beetje bang voor... Die waardeloze corona maakt het leven er niet lekkerder op. Tot vorige maand heb ik 't uitgehouden maar ik klapte gewoon van geiligheid. En met een gewone enkele nzc dame is de lol er snel af....
Ik wil gangbang! Met z'n allen zo'n meid volspuiten! Beetje kliederen... ;-)
Dus toch maar een keer naar een 'barebang' in NL geweest Op sexjobs.nl kom je ze nog wel tegen..Meestal kunnen NL barebangs niet tippen aan Wülfrath (ik rij niet voor niets dat enorme eind!;-)) Maar ja... je moet op een gegeven moment wat he.
Met de dame (Els, in Oss) jaartje of veertig was op zich niks mis. Geil verhaal in de advertentie en was inderdaad overal wel voor in... Helaas kwam er nog maar een kerel opdagen terwijl er 8 aanmeldingen waren. Samen met die ene andere Els dus lekker uitgewoond, haar kutje lekker uitgelikt en weer volgespoten maar het was toch niet zoals ik hoopte... met meer mannen wordt het allemaal toch wat 'anoniemer' en is zaad gewoon zaad... nu weet je precies dat het van die ander is. Nou ben ik op zich best zaadgeil maar wel 100% hetero... dus als je lekker anoniem met z'n allen de dame doet is dat toch anders als je elkaar afwisseld...
ik vond het niet voor herhaling vatbaar! Mijn ding is echt meerdere dames en veel meer mannen!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Maar ik was er al een beetje bang voor... Die waardeloze corona maakt het leven er niet lekkerder op. Tot vorige maand heb ik 't uitgehouden maar ik klapte gewoon van geiligheid. En met een gewone enkele nzc dame is de lol er snel af....
Dus toch maar een keer naar een 'barebang' in NL geweest Op sexjobs.nl kom je ze nog wel tegen..Meestal kunnen NL barebangs niet tippen aan Wülfrath (ik rij niet voor niets dat enorme eind!;-)) Maar ja... je moet op een gegeven moment wat he.
Met de dame (Els, in Oss) jaartje of veertig was op zich niks mis. Geil verhaal in de advertentie en was inderdaad overal wel voor in... Helaas kwam er nog maar een kerel opdagen terwijl er 8 aanmeldingen waren. Samen met die ene andere Els dus lekker uitgewoond, haar kutje lekker uitgelikt en weer volgespoten maar het was toch niet zoals ik hoopte... met meer mannen wordt het allemaal toch wat 'anoniemer' en is zaad gewoon zaad... nu weet je precies dat het van die ander is. Nou ben ik op zich best zaadgeil maar wel 100% hetero... dus als je lekker anoniem met z'n allen de dame doet is dat toch anders als je elkaar afwisseld...
ik vond het niet voor herhaling vatbaar! Mijn ding is echt meerdere dames en veel meer mannen!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Pffff. Bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst naar Wulfrath ging. (Ik meen 23 februari)
Hopelijk kunnen we snel weer feesten, want ik heb er zin in (na zon lange tijd !!!!)

Gr. en hopelijk tot snel,

Kaatje Tepel

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Nou ik zie niet snel gebeuren dat prostitutie weer wordt toegestaan in Duitsland. De Duitse overheid bekommert zich niet om deze branche. De rechter moest de vorige maal aan te pas komen om openstelling af te dwingen.

Voormalig lid 20739

Toogplakker
13 apr 2021
39
5
Ik wil ook es graag gaan. Is het daar eigenlijk donker binnen? Ben nogal visueel ingesteld. Zie graag alle actie. Kutjes die uitlopen van het sperma. Kan je dat goed zien? Hoe is het daar met de belichting?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Heb dezelfde voorkeur, zie ook graag alles gebeuren, en op dat vlak is het wel eerder teleurstellend vind ik. De ruimtes zijn behoorlijk donker en het is er een overrompeling van mannen, dus niet zoveel zichtbaar. Behalve in de gynaecologen stoel , daar is alles prachtig zichtbaar :shock:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste

De feestjes van Sperma games worden ook bij spermastudio in Duren in het gebouw van Dacada gehouden

Alex

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
pietwies123 zei:
Duren is idd. Minder donker

En een perfecte locatie

Industrie Straße 1

Duren

Studio DaCada
Hoi Pietwies,
Dat is onze natte droom.... ooit... als het eens combineerbaar is met onze job... 😍

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou ja, is helemaal waar,

Ik ben toch de hele tijd wekelijk wel ergens geweest,bij Novotel een kamertje huren en iets afspreken.

Ik heb een groepje mannen en enkele vrouwen zodat ik toch iedere week wel sex kan hebben

Maar goed, dat is natuurlijk geen sperma games

Gr alex

Terug
Naar boven