SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hé... Serieus...Als we zelf wat organiseren in NL?? Zijn jullie dan bereid langs te komen? Kan ze weer eens lekker volgepompt worden!! 😉

AntonGB zei:
Als wij gaan, gaan we wel de hele dag, dus ik weet niet of dat past, maar anders is zo'n carpool best een leuk idee.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste mensen

Hou de SG site maar in ff gaten,

In Rheinbach zitten we op 37 per 100000

Onder de 35 mogen we in NRW weer gangbangen

De verwachting is dat dit vandaag al hebben gered dus met een beetje geluk is volgende week donderdag in Rheinbach de eerste SG bang

https://www.radiorur.de/artikel/nrw...en-corona-regeln-gelten-ab-28-mai-960466.html
Maar Kaatje en alle andere dames kom op laat gaan die banaan organiseren is simpelweg een kamer boeken of bij goed weer buiten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vergeet niet dat als wij Hollanders de grens over willen nog steeds een negatieve test dienen te overleggen. Een duur geintje derhalve dus ik zie bare gangbangs bij onze Oosterburen nog niet zo snel gebeuren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Nee; zo gemakkelijk is het niet. Ik vroeg het aan ICE personeel van de trein naar Duitsland. Gevaccineerd zijn is niet voldoende. Je moet een negatieve test kunnen overleggen.

A

Anonymous

Guest
Ik heb al corona gehad dus ik ben resistent. Ik wacht met mn (Taxi)bus rijden totdat de kapjes niet meer op hoeven. Ik kan 4 personen meenemen.

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Vanaf zondag geen sneltest meer nodig jongens. Voor een bezoek van max 48 uur. Nu nog de clubs open...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dat heb ik ook vernomen maar nu de loophuizen en vooral saunaclubs open want die mis ik enorm. Dat concept is uniek en ik vind het een aangename en geile dagbesteding. Ben benieuwd wanneer het nu eindelijk weer wordt toegestaan. Kan toch niet al te lang meer gaan duren gezien het toenemende aantal vaccinaties en dalende besmettingscijfers.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Er staan nog niet zoveel datums op de sg site. Hopelijk komt dat nog op gang. Wij zijn in augustus ingeënt. Wij hebben alvast de laatste dinsdag van augustus vrij genomen. Als het mooi weer is, heeft Laura een jurkje aan en verder mag je het zelf ontdekken.

Hopelijk tot augustus!

Anton en Laura

Terug
Naar boven