SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik heb mij aangemeld voor 25 april, heb er echt zin in! Ga zelf met de auto een ik kijk wel even wat ik allemaal wel of niet moet doen....:).

Eventueel kan er iemand meerijden, het liefst van het vrouwelijk geslacht ;) :cool: maar mannen mogen vriendelijk vragen...

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ze testen wel ip SOA's !
Altijd al was sneltest (o.a.HIV) aan de orde voor je van kiet mocht!
Dat zal heus niet veranderd zijn!

Kees&Brenda

Snuffelaar
21 jan 2019
11
8
Oh het is trouwens toch niet Wülfrath geworden, maar Rheinbach op dinsdag 12-4-22.
Iedereen bedankt voor de info, wij zijn gevaccineerd en geboosterd dus dat is geen probleem.
Alleen even kijken waar we dan die test doen voor "toegang" dan.
Er stond ergens hier dat dit bij elke apotheek kan in Duitsland?
Zoja weet iemand er eentje in de buurt van de locatie in Rheinbach?

tnx
Kees & Brenda.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Is Wulfrath vanaf nu elke 4e maandag van de maand en Rheinbach elke 2e dinsdag van de maand?

Ik zou dit graag even weten om mijn werkagenda te plannen in functie hiervan. Krijg geen reactie op mijn mail naar de organisatie.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Jan,

Dit klopt elke 4e maandag in Wulfrath

En elke 2e dinsdag in Rheinbach

Testen kun je gratis op loopafstand van beide locaties

Gr Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Dat kan boven waar je normaal gesproken als het drukker is je auto hebt geparkeerd

Er ligt een apotheek waar je kunt testen

Alte Ratinger Landstraße 23, 42489 Wülfrath, Duitsland

Alex

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Maandag om 10.45 uur naar binnen. Om 15.00 uur weer file vrij naar huis. Wil er nog iemand meerijden vanuit Ede of Arnhem? Reageer dan via DM.

Vichel

Toogplakker
20 dec 2016
26
2
Begrijp ik het goed dat je geen test vanuit NL hoeft te doen, maar deze hier (gratis) bij de apotheek in de buurt van het evenement kunt doen?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Mannen

Voor de duidelijkheid je hoeft niks mee te nemen, bij binnenkomst wordt door de organisatie een verplichte gratis verplichte Soa-test afgenomen.
Daarna heb je een vrije doorgang zonder COVID test

Gr en tot morgenochtend

Alex

jan1481

Toogplakker
3 dec 2018
26
12
Eten en drinken krijg je daar, net als een handdoek. Enige dat je zelf moet meenemen zijn slippers, al kan je ook gewoon op blote voeten rondlopen.

Terug
Naar boven