SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Iemand de laatste keer nog geweest? Ik zie jullie verhalen graag tegemoet.

Zelfs ben ik 2x eerder geweest.

1e keer: 28-11-2017
Aanwezige dames die ik mij kan herinneren:
-<amateur>Aziatische dame met grote borsten (met heer) uit België
-Sexy Susi
-Dacada
-Tara Sky
-Gundula
-<amateur>Twee jonge Nederlandse dames (met heer)
-<amateur>Duits koppeltje in de 50 die alleen met zichzelf bezig waren
-<amateur> Blond Duits koppen midden 30
-<amateur>Duits koppeltje in de 50
-<amateur>koppel midden/eind 30 met een zeer aantrekkelijke dame die ik pas zag aankomen toen ik zelf wegging

Bij het binnenkomen (rond 12:30) was het al een groot slachtveld met opmerkelijk veel heren.

1. De eerste die ik lekker had volgespoten was Dacada. Ze was iemand aan het pijpen terwijl ik haar lekker in doggy had genomen. Opvallend was ook dat ik een van de eerste was die haar had gebruikt.
2. De tweede slag was bij de prachtige lange Aziatische dame met de grote borsten. Ze lag op haar rug en werd omricht met mannen die haar een voor een wilde neuken. Ook ik heb haar missionaris genomen, maar jammer genoeg nog niet klaargekomen.
3. Ik zag twee jonge Nederlandse dames (midden 20) binnenkomen met een heer. Beide dames waren iets vorser, maar in de perfecte proporties. Beide dames gingen naast elkaar doggy zitten en ik stak mijn lul in de wat kleinere dame. Het leek mij een goed idee om na enkele minuten door te schuiven naar haar wat grotere vrienden die naast haar in dezelfde positie zat.
4. Na doorgeschoven te hebben naar haar vriendin, hoorde ik de vriend zeggen dat ik haar goed moest neuken en haar kutje vol moest spuiten. Bijna gelijk daarna spoot ik haar kutje helemaal vol en ik zag de dame in kwestie nog achterom kijken en glimlachen naar mij.
5. Na wat eten en drinken kon in de Aziatische dame nog niet uit mijn hoofd halen, vooral omdat ze mijn zaad nog niet had geproeft. Na wat zoeken was de dame gevonden en ze was weer aanwezig in haar missionaris positie. Haar kutje was inmiddels zo erg volgespoten dat het sperma eruit begon te gieten. Na mijn lul er weer ingestopt te hebben begonnen mijn stoten. Hier en daar wat met haar prachtige borsten gespeelt en uiteindelijk helemaal volgespoten terwijl haar man toekeek. Niet één eens 2 seconde na mij en de volgende schoof zijn lul weer in haar gaatje.
6. Op het grote bed was Sexy Susi al bezig met de ene na de andere afwerken en toevallig zag ik Tara Sky zichzelf uitkleden en op het bed gaan kruipen. Dit kon ik niet afstaan en ik was de eerste die zichzelf naar Tara toe had gegooid. Nadat ik boven haar lag zei ze gelijk dat ik rustig aan moest doen, wat heel mijn mood al liet instorten. Heel snel de sessie afgemaakt en weggegaan zonder klaar te komen.
7. Blonde Duitse dame die mij eerst begon te pijpen terwijl ze bezig was met een ander. Nadat ze klaar was zei ze in het Duits dat ze geneukt wilde worden, waarop ik geen nee kon zeggen. Met deze dame was ik meer dan 15 minuten bezig totdat ik haar strakke kutje volspoot.
8. De laatste lessie was meer met diegene waarmee ik begonnen ben aan dit avontuur: Dacada. Heerlijk zoals de eerste keer

Hoogtepunt: Aziatische dame met grote borsten

Conclusie: een hele leuke avond met hele leuke dames, maar op die dag wel heel veel mannen.. Een beetje TE veel zelfs.

--------

2e keer: 28-02-2018

Ik zag dat er een renovatie was en het zag er zeel goed uit!

Aanwezige dames die ik mij kan herinneren:
-Gundula
-Dacada
-Swantje
-Jessy Jay
-Linda Lush
-amateur Nederlands koppel met een prachtige dame, mooie silicone borsten, uit omg. Utrecht begreep ik en midden 30. Ook begreep ik dat dit hun eerste keer op een feest was
-amateur koppeltje (NL/De) waarvan de dame heel lang was (alleen nmc) begin 40
-2 amateur Belgische koppels (alleeb nmc)
-amateur hele vorse Duitse vrouw midden 50

1. Weer de strakke Dacada opgezond die weer iemand aan het pijpen was, waardoor het voor mij gelijk mogelijk was om haar te neuken. Ik greep haar met één hand af en toe naar haar sappige borsten terwijl ze in de doggy-positie zat. Ze heeft een stel mooie borsten en een heel strak lijf. Uiteindelijk weer lekker in haar klaargekomen
2. Op dit moment waren er niet veel dames aanwezig en ik besloot om Gundula even te proberen. Ze heeft al duidelijk haar beste jaren gehad, maar ze toen het nog als een echte slet. Snel klaargekomen en pauze gaan houden.
3. Swantje, Linda lush en Jessy Jay waren gekomen waarvan ik besloot om gepijpt te worden door de jonge Linda en Jessy eventjes te neuken.
4. Inmiddels waren en een aantal dames gekomen die alleen nmc en ik werd alleen gepijpt door hun aangezien ik tijdens de Spermagames alleen nzc.
5. Uit mijn ooghoek zag ik een prachtige Nederlandse dame de kamer binnenkomen en al heel snel werd de kamer gevuld met heren die haar wilde neuken. Nooit eerder heb ik zo een rij gezien, maar het wat te begrijpen aangezien de dame 9/10 was. De dame zat doggy op een voort van "bok", terwijl ze mannen pijpte aan de voorkant en geneukt werd van achter. Toen het eenmaal mijn beurs was heb ik mijn lul heel diep in haar spleetje gewringd en ben toen gaan stoten terwijl ze begon te kreunen. Na enkele minuten voelde ik mijn climax eraan komen en heb mijn lul zo diep mogelijk in haar gestopt totdat ze mijn laatste druppel had ontvangen. Het was zelfs zo heftig dat mijn zaad uit haar begon te stromen terwijl ze weer geneukt werd door een ander.
6. Zoals de traditie luidt: de avond afgemaakt met de dame waarmee ik ben begonnen -> Dacada.
Dacada weer eens heerlijk geneukt en doorgegaan naar huis.

Hoogtepunt: Nederlandse dame met de silicone borsten

Conclusie: een zeer geslaagde avond met dit keer veel minder mannen. Wel heel jammer van de 3 dames die alleen nmc...

--------

Als een van de twee dames dit leest: Aziatische dame/Nederlandse dame, connect me :D

Wellicht ga ik naar het feest op 28-12-2018. Zijn er meer mensen die gaan?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
In de voorgaande post heb ik één fout gemaakt ivm de data's.

1e keer was op 28-11-2017
2e keer was op 27-03-2018

Private partz

Toogplakker
19 jul 2017
30
3
Ik ga SG voor het eerst doen 28/12. Krijg je een bevestigingsmail na invullen van het aanmeldingsformulier? Heb nog niets gezien...

Vichel

Toogplakker
20 dec 2016
26
2
Wordt er gek gekeken als je hier met condoom neukt? Is dit überhaupt mogelijk? Ik ga hier vrijdag voor het eerst heen. Nog algemene tips?

A

Anonymous

Guest
Voor een man kan dat al ben je dan waarschijnlijk de enige. Vrouwen die mc op een bare gb willen neuken hebben weinig tot geen aanloop... Iedereen gaat daarheen voor bare he..

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Vichel zei:
Wordt er gek gekeken als je hier met condoom neukt? Is dit überhaupt mogelijk? Ik ga hier vrijdag voor het eerst heen. Nog algemene tips?

nou de vrouwen zijn ook niet allemaal even happig op condooms daar, dus het is echt niet zo dat je hem met condoom overal in kunt steken

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Vandaag was de Spermagame in Wülfrath dus ik kijk uit naar de verhalen! Jammer genoeg kon ik er niet bij zijn ivm een stevige verkoudenheid...

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Gisteren bij SG in Wülfrath geweest, het eindejaars feestje was beter dan ooit!
Ik was in gezelschap van een stel met wie ik vaker ga, we waren op tijd en deden onze test om 11u.
Er waren veel stellen waarvan 1 stel van wie de vrouw niet actief was, dat heb ik nog niet eerder gezien daar.

Meestal laat ik me vanaf de aanvang goed doorneuken op de gynaecologenstoel, maar deze was al bezet door de dame van een bevriend stel die daar zeker de eerste anderhalf uur heeft doorgebracht. Het was even zoeken naar een goed plekje om me te laten pakken. Sexy susie hadde getrapte ruimte al en aangezien zij niet anders doet dan om sahne schreeuwen en dat mij nogal afleid en irriteert, moest ik daar niet zijn.
Het werd daarom het donkere achterste kamertje. Ik ging daar op mijn rug met de benen wijd om mijn gewillige barekutje aan te bieden en werd door de ene na de ander an vol zaad gepompt. Geen idee hoeveel tijd deze eerste sessie duurde, maar toen ik opstond om wat te gaan drinken lag er een behoorlijke natte zaadplas op het matras.

Na het drinken ( hele korte pauze) heb ik op weg naar een nieuwe sessie een man bij zijn grote paal begroet en gepolst of hij zin had. Hij liep gretig mee en heeft me in het donkere kamertje op zijn hondjes gepakt en ook van hem een goede lading zaad. De man van het stel met wie ik was kwam me ook nog goed doorneuken me zijn megapaal, waarvan ik het net als altijd ongeveer uitschreeuwde. Meerdere pikken hebben me in dat standje afgepaald en toen mijn knieën echt even een pauze nodig hadden en ik voor een wandelingetje ging zag ik ik dat er nu twee grote zaadplekken waren van de uit mijn kutje gelopen sperma.

Op weg naar de bar een BBC vastgepakt die even pauze had maar zo hard naar voren stond dat het moeilij was om hem los te laten.
wat gaan drinken et de dame van het stel waar ik mee was toen er een vriendelijke man tegenover ons kwam zitten en naar me bleef kijken.
Hij bleek een Belgische bezoeker van dit forum en had mij herkend van deze topic waar ergen iets vermeld werd over mijn G cup en m'n BBW lijf. En laat hij nou een BBW lover te zijn.
We hadden een bijzonder gezellig gesprek waarin we openhartig spraken over onze bare hobby. En de meeste van de rondes daarna heeft hij me vergezeld en genoten van hoe ik me door de mannen met hun harde palen liet gebruiken en tussendoor plantte hij uiteraard ook zeer regelmatig zijn paal in mijn hoerige volle zaadkutje.
Inmiddels op het grote matras in de eerste ruimte vanaf de bar, kreeg ik meerdere pikken tegelijk, liet ik mijn keeltje neuken door de BBC terwijl ik ook in mijn neukspleet werd gepakt. Zo geil als er steeds een volgende bezit neemt van m'n kutje terwijl ik niet kan zien wie het is omdat m'n snoet bezet is door een pik. De BBC gaf me uiteindelijk een facial en hoewel ik hem eigenlijk liever in kutje had gekregen was het bijzonder geil zijn erg grote lading op mijn lippen wangen en in mijn haren te hebben. Ook nog wat van zijn zaad geproefd en het viel me op dat hij zoet smaakte. De meeste mannen smaken nogal bitter dus ik waag me er niet vaak aan. Toen ik hem zei dat zijn sperma erg goed smaakte vertelde hij erg veel water te drinken, dat zouden meer mannen moeten doen!!

Op dat matras heb ik het erg lang volgehouden, een Amerikaanse man merkte op dat hij me vaker had gezien en dat ik nauwelijks pauze nam, hij zat al een tijdje genietend naar het tafereel te kijken en vroeg of hij over me heen mocht spuiten. Gezien zijn zeer bescheiden geslacht heb ik daar ja op gezegd en niet gevraagd of hij mijn kutje wilde doen.

Toen mijn heupen en liezen zeer deden van lange tijd kut open en benen wijd was het inmiddels wel tijd voor een hapje eten. Na het eten in het verhoogde hokje in de eerste ruimte plaatsgenomen en ook daar weer behoorlijk afgeneukt en volgespoten.
De vriendelijke Belg merkte op een bepaald moment op dat hij ondanks dat hij niet steeds bij me was geweest tijdens al het neuken hij toch al wel dertig pakken had geteld die me hadden gepaald.Hij is niet tot het einde gebleven maar had zich heel goed vermaakt en was bijzonder enthousiast. Ook viel het hem op dat er een aantal mannen waren die me steeds opnieuw kwamen neuken en volspuiten, dat zijn de BBW liefhebbers waarvan ik er een aantal al kende maar gisteren waren er ook een paar bij die voor mij nieuw waren en die maar door bleven gaan.

Op een gegeven moment toen ik van een vaste neuker opnieuw in het hok in de eerste ruimte een paar flinke neukbeurten kreeg kwam er een heerlijk voor mij nieuwe pik mijn kutje in. Een mooie jonge man met zalig gereedschap was het, hij had wat last van het kijkende publiek en vroeg me daarom of we een rustiger plekje konden opzoeken. Ik had gehoopt op het plekje onder de getrapte ruimte maar die was al bezet. De donkere ruimte achterin bleek geschikt en er zat een man wat uit te rusten zo leek het. Toen ik hemels en langdurig werd verwend is hij als toeschouwer gebleven/ En de seks was zalig, een echte boyfriend experience voor mij om het maar zo te noemen.

Hierna moest ik me even herstellen voor er weer een harde paal in me kon en dat werd een jonge Duitse man met een lange dunnen maar snoeiharde paal die me een flinke zaadlading gaf.
Enfin ik kan nog el een tijdje doorgaan met vertellen hoe ik ben gepakt, het hield niet op, nou ja toen de lichten werden aangedaan omdat het feestje ophield moest ik ook stoppen.

Het was een superfeestje en ik heb nu een beurse afgeneukte kut en best wel zin in de volgende beurt!

Voor jullie hier misschien even wennen deze recensie door een vrouw, wie weet komt er ook nog een mannelijk verslag van de dag, waar jullie altijd om vragen hier.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Robbie zei:
rob1three5 zei:
Ik had ook al bedacht ermee te stoppen, bij deze.
Tav van de klachen van Robbie, na 2 dagen al klachten is wel heel erg snel. Weet je zeker dat je het niet en week eerder hebt opgelopen?

Als ik een soa oploop merk ik al snel de klachten en dit uit zich bij mij bijna altijd binnen 3 dagen. Gelukkig maar dat ik klachten opmerk want er zijn ook mannen die geen klachten krijgen en toch een soa onder de leden hebben. Bovendien; voor de spermagames had ik helemaal geen klachten dus ben er 100% zeker van dat het van de SG komt. In het begin zijn de klachten nog niet zo pijnlijk maar naarmate de tijd vordert worden de klachten pijnlijker.

het blijft wat vaag jouw klachten, vooral ook omdat je niet vertelt om welke soa het dan zou zijn gegaan, verder heb ik overigens van niemand gehoord dat ze de afgelopen maanden wat op hebben gelopen daar en ik heb er een behoorlijk aantal over gesproken. Zou je willen vermelden welke soa je hebt opgelopen daar, zodat mensen gerichter kunnen testen? Dan heeft het ook nut namelijk jouw bekendmaking zodat mensen na een eventuele postieve test een kuurtje kunnen vragen bij de dokter.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
sprmktje zei:
Gisteren bij SG in Wülfrath geweest, het eindejaars feestje was beter dan ooit!
Ik was in gezelschap van een stel met wie ik vaker ga, we waren op tijd en deden onze test om 11u.
Er waren veel stellen waarvan 1 stel van wie de vrouw niet actief was, dat heb ik nog niet eerder gezien daar.

Meestal laat ik me vanaf de aanvang goed doorneuken op de gynaecologenstoel, maar deze was al bezet door de dame van een bevriend stel die daar zeker de eerste anderhalf uur heeft doorgebracht. Het was even zoeken naar een goed plekje om me te laten pakken. Sexy susie hadde getrapte ruimte al en aangezien zij niet anders doet dan om sahne schreeuwen en dat mij nogal afleid en irriteert, moest ik daar niet zijn.
Het werd daarom het donkere achterste kamertje. Ik ging daar op mijn rug met de benen wijd om mijn gewillige barekutje aan te bieden en werd door de ene na de ander an vol zaad gepompt. Geen idee hoeveel tijd deze eerste sessie duurde, maar toen ik opstond om wat te gaan drinken lag er een behoorlijke natte zaadplas op het matras.

Wat een super geil verslag van wat je hebt gedaan en aan zaad hebt gekregen. Zit gewoon met een stijve lul hier te gieten er van. Het is dat ik het te ver rijden vindt vanaf Rotterdam. Heb het nog nooit met een BBW gedaan maar jou verhaal vind ik zo geil dat ik je graag eens prive wil ontmoeten. Kan je mij een pb sturen ?

Ga zo door lekker geil ding Xxx

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
sprmktje zei:
Robbie zei:
rob1three5 zei:
Ik had ook al bedacht ermee te stoppen, bij deze.
Tav van de klachen van Robbie, na 2 dagen al klachten is wel heel erg snel. Weet je zeker dat je het niet en week eerder hebt opgelopen?

Als ik een soa oploop merk ik al snel de klachten en dit uit zich bij mij bijna altijd binnen 3 dagen. Gelukkig maar dat ik klachten opmerk want er zijn ook mannen die geen klachten krijgen en toch een soa onder de leden hebben. Bovendien; voor de spermagames had ik helemaal geen klachten dus ben er 100% zeker van dat het van de SG komt. In het begin zijn de klachten nog niet zo pijnlijk maar naarmate de tijd vordert worden de klachten pijnlijker.

het blijft wat vaag jouw klachten, vooral ook omdat je niet vertelt om welke soa het dan zou zijn gegaan, verder heb ik overigens van niemand gehoord dat ze de afgelopen maanden wat op hebben gelopen daar en ik heb er een behoorlijk aantal over gesproken. Zou je willen vermelden welke soa je hebt opgelopen daar, zodat mensen gerichter kunnen testen? Dan heeft het ook nut namelijk jouw bekendmaking zodat mensen na een eventuele postieve test een kuurtje kunnen vragen bij de dokter.

Wat voor zin heeft het te weten welke soa hij heeft opgelopen... op meerdere foras staan wel waarschuwingen voor deze bare feestjes...

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Als mensen echt iets hebben opgelopen zijn ze daar meestal open over zodat mensen die mogelijk besmet zijn zich ook extra gaan testen, hoe vager hoe meer twijfels het oproept. Soms schakelen mensen op zo'n manier zelfs de concurentie uit, er kan van alles spelen. het is in ieder geval niet zo geloofwaardig voor me op deze manier. maar goed ik ben getest en heb daar nog nooit iets opgelopen en de mensen die ik ken de er ook komen ook niet.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, ik kon er zelf niet bij zijn op vrijdag en normaal maak ik altijd een verslagje. Sprmktje heeft een leuk verslagje gemaakt. Is er dan geen mannelijke deelnemer die een verslagje kan maken? Hoeveel koppels, hoe zagen ze er uit , waren ze actief, wie heb je zelf geneukt , wie heb je tevens volgespoten? Volgende keer ben ik er weer bij.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
wel wel spijtig.
Niemand die naar de 'end of the year' spermagames party is geweest?
Of was het niet de moeite? Andere jaren een superdrukke en Super actieve party met vele actieve koppels.
Ik zal er einde Januari 2019 bij zijn en ik zal weer een uitgebreid verslagje maken.

A

Anonymous

Guest
Ik ga ook maar weer 'ns binnenkort. Misschien begin feb. Nu 2x overgeslagen en ik mis het toch wel weer, super relaxed geile sfeer altijd, mooie en/of geile dames. Wat wil een mens nog meer?

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Creampiepat zei:
wel wel spijtig.
Niemand die naar de 'end of the year' spermagames party is geweest?
Of was het niet de moeite? Andere jaren een superdrukke en Super actieve party met vele actieve koppels.
Ik zal er einde Januari 2019 bij zijn en ik zal weer een uitgebreid verslagje maken.

nou pat, er waren er genoeg en het was een spetterend feest en heel goed bezocht ook met veel stellen en dames, ik vermoed dat niemand zich geroepen voelt een verslagje te maken op de manier waarop jij dat altijd doet ;)

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
rob1three5 zei:
Ik ga ook maar weer 'ns binnenkort. Misschien begin feb. Nu 2x overgeslagen en ik mis het toch wel weer, super relaxed geile sfeer altijd, mooie en/of geile dames. Wat wil een mens nog meer?

Ja Rob, het viel me ook al op dat je er niet was de afgelopen keren. Je komt me tenslotte meestal meerdere keren even doen ;) en je paal voelt altijd heerlijk in m'n kutje

Terug
Naar boven