Spontaan Bare

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Paar jaar terug ook spontaan bare meegemaakt. Gewoon bij een raam dame. Daar kom ik al heel erg lang en al een paar jaar doet ze pzc bij me (begon ze ook gewoon spontaan mee). Ook dit keer begon de date op die manier en normaal pakt ze dan het condoom dat al klaarligt en doet ze em om, gaat dan in de doggy houding zitten en laat derzelf nemen door mij.

Alleen dit keer, weet niet wat het was "vergat" ze het condoom om te doen en ging al in de houding zitten. Ik twijfelde nog even of ik wat moest zeggen , maar stiekem wilde ik dit al zo lang, eindelijk voelen hoe ze echt voelt. Dus ik zei niks en begon der lekker te neuken. Zo lekker voelde ze aan, echt niet normaal moest vanaf de eerste stoot vechten om niet te komen. Uiteindelijk draaide ze zich om, om ander standje te doen en vroeg verbaasd en enigsinds in paniek waar het condoom was.

Ik dacht bij me zelf….. oh shit, nu gaan we het horen…..dus zonder wat te zeggen wees ik naar het condoom naast het bed en zei sorry……ze zei maakt niet uit en begon me te pzc. Beetje alsof ze zoiets had van nu snel maar klaarkomen en opdonderen :lol: :lol: :lol: . Ze pijpte heerlijk een in goed tempo klaar en ik spoot der mondje lekker vol. Nog een paar keer me excuses aangeboden maar stiekem in me hoofd dacht ik toch van, "hmmm, had ik je toch ff lekker beet".

Daarna nog vaak terug geweest maar haar nooit meer kunnen overtuigen om weer te doen helaas, waardoor ik me extra gesterkt voel in het feit dat ik het toen destijds gewoon lekker heb laten gebeuren en niks zei.

Test1990

Snuffelaar
12 jul 2021
10
5
Hier zelf enige tijd in een relatie, waar de seks niet is wat het moet zijn. Mij ingeschreven op een datingsite waar mensen elkaar bedriegen. Was gelijk vanaf het eerste bericht raak. Een leeftijdsgenote gevonden die ook zeer povere seks heeft/had met haar partner. Haar partner komt veel te snel klaar, weinig interactie ed.
Vanaf ons eerste contact direct zonder condoom gedaan. Voor mij overigens de eerste keer seks zonder (ja zelfs in eigen relatie met..en ik zit hier op de site om jullie geile bare verhalen te lezen :evil: ).
Haar gelijk heel ruw in de douche genomen en daarna op het bed verder gedaan. "Ik heb de pil de laatste dagen wel niet stipt genomen", zei ze de eerste keer. Gelukkig zonder te moeten pushen, nam ze achteraf de MAP.
Daarna elke date zonder gedaan. Ze had speciaal haar anticonceptie voor mij veranderd (van de pil naar een ring) Bleek achteraf dat ze openstond voor zeer ruwe seks, waarbij ik haar zeer stevig bij de keel mocht grijpen en mijn 20cm lange staaf diep in haar mocht rammen.
Op bepaalde momenten zei ze zelfs uit haar eigen "gebruik mij als je slet. Kom diep in mij..ik wil je warme zaad voelen". Of momenten waarbij mijn penis helemaal in haar zat en ze smeekte om nog harder en dieper te rammen.
Ze slikte mijn zaad ook altijd..en na onze date ging ze naar haar vriend en kuste ze hem met mijn zaad in haar mond :twisted:
Na het klaarkomen in haar mond, hebben we ook enkele keren een cumswap gedaan..echt geil.
Zo hebben we zeker 20-30 dates gehad. Na afloop complimenteerde ze mij steeds met mn uithoudingsvermogen.
We deden het altijd minimum 3u na mekaar waarbij ik steeds 3-4x klaarkwam. Soms 30min aan een stuk doorrammen waarbij ze echt kletsnat van werd.
Op bepaalde momenten stuurde ze mij dat ze een blaasontsteking had gekregen..of haar kut heel gevoelig was waardoor ze geen seks met haar vriend kon hebben, maar onze seks het wel waard was :D .
Ze had op die enkele maanden tijd enkele keren een blaasontsteking gehad..daarvoor nog nooit...en haar vriend stelde zich geen vragen lol haha. :lol:
Blijkt nu dat we redelijk wat gemeenschappelijke vrienden hebben..dus is best spannend. Momenteel hebben we geen seks meer met elkaar, spijtig..

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Iets vergelijkbaars meegemaakt met een massagedame in Duitsland. Eerste keer massage met Handentspannung zoals een happy end daar heet. Tweede keer B2B met pussysliding. Derde keer beffen gevolgd door nmc. En de vierde keer lag het condoom al klaar maar was ze na het beffen zo geil dat ze hem tijdens het pussysliden er zo in liet floepen en mij heftig bereed. Nadat ze tijdens mijn interne donatie zelf ook trillend was klaargekomen kreeg ik lachend het nog ingepakte condoom van haar mee als aandenken.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
ooit eens een meid wat met de pik over poes schuren.. en plots (ik had het zelf ni door..) schoof mijn vriend er even vlot in.. en terug uit
oei zei ze hij zat er in.. niet meer verdergedaan.. want ik weet niet of ze zc deed .. eigelijk toen niet achtergevraagd..
spijtig haar nr verloren..

Richardr

Toogplakker
2 feb 2022
50
15
Ik heb een jaar of 2 geleden het eens meegemaakt.
Het was een Braziliaanse waar ik al een paar keer bij was geweest.
Het was echt een geweldige lieve vrouw die voor veel in was zoals pzc deeptroat slikken kontlikken beffen tongzoenen ze gaf echt een gfe gevoel.
Maar goed nadat ik denk ik voor de 5de keer bij haar was en ik op haar lag deed ze mijn pik zo zonder condoom haar kut in.
Ik dacht nog is dit wel verstandig maar ging wel lekker door en kwam heel erg snel klaar.
Ik vroeg toen we klaar waren van was dit wel oké?
Ze wist het eigenlijk zelf ook niet.
De keren daarna gingen eigenlijk altijd zonder condoom totdat ze een vriendje kreeg.
We hebben toen nog een paar keer afgesproken en het toen zowel met als zonder condoom gedaan.
Ik heb nog wel contact met haar en ga nog weleens een bakkie doen.
Nu is het uit maar haar vriendje en liet ze doorschemeren om misschien weer af te willen spreken.
Het is er nog niet van gekomen maar hoop dat het nog gaat gebeuren, ik hoop natuurlijk wel dat het bare kan.
Dit was overigens mijn eerste keer met een dvp waarmee ik het zonder condoom mee hebt gedaan.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Persoonlijk heb ik dit een jaar of 5 geleden meegemaakt, dat een dame spontaan bare ging.

Ik kende de dame in Breda (BillyJ, als ik me niet vergis. Weet ook niet waar ze is gebleven, maar dat is een andere rubriek) en had daar al 2 dates mee gehad. Zij ontving privé, deed pzc en nmc.
Leuke dame, mooi welvingen in het lichaam, leuke kop er op. Op en top een dame, maar bloedje geil.

Bij de 3e date, kwam ik aan en ze stond nog wat afwas weg te werken. Ik beetje helpen afdrogen en toen bedankte ze me met een volle zoen op de mond. Daar begon het spel, we zoenden elkaar echt passievol.
Daarna lagen we op de bank en tijdens het zoenen deden we elkaars kleding uit. Ik kneedde haar volle borsten en likte aan tepels. Toen ze het genoeg vond, daalde ze af naar beneden en begon mijn enorm harde pik te likken. Daarna nam ze hem helemaal in haar mond en begon me weer hemels te pijpen.
Ik zei dat ik dat niet lang hield en ze wilde eigenlijk ook niets liever dan geneukt worden. Ze ging op de bank liggen en ik kwam tussen haar benen. Er werd niet gesproken over een condoom, maar de geleidde mijn pik direct richting dat heerlijke natte kutje van haar.

Ze wilde op dat moment niets liever dan blank geneukt worden en dat zei ze ook.

Ik mocht niet intern klaarkomen, maar heb heerlijk mijn zaad over haar buik en borsten gespoten.

Helaas is dame weg en tot op heden nog niet teruggevonden, maar als ze ergens is, ga ik direct terug.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Onlangs ook iets gelijkaardigs meegemaakt…
Afgesproken met een Bulgaarse op hotel voor een snelle wip.
Haar gevraagd of ik even haar kutje mocht likken en dat zag ze wel zitten. Ze had een echt mooi poesje dat lekker smaakte en liet zich gewillig likken. Eerst lag ze gewoon te genieten maar gaandeweg voelde ik dat ze stilaan echt nat werd en natter en natter. Na verloop breng ik altijd mijn vinger in omdat ik graag de contracties voel, die kunnen moeilijk gefaket worden. En ze heeft gedurende een tiental minuten mijn vinger fijn genepen, eerst zacht en later heviger tot ze ontplofte en gigantisch hard klaarkwam. Ik heb al vele meiden zien en voelen klaarkomen maar deze was echt niet normaal. Nadat ze terug op de wereld kwam, vroeg ze me een paar minuutjes geduld omdat ze ondertussen supergevoelig was. Ze heeft echt een paar minuten liggen nagenieten, liggen lachen, gewoon het leek alsof ze niet wist wat haar overkwam. Maar ze wist het maar al te goed.
Toen vroeg ze me haar te nemen en ging missionaris klaarliggen. De cd lag naast haar op bed maar die had ze ostentatief op het nachtkastje gelegd en ik heb haar zonder genomen en diep in haar gedoneerd. Ik had onderweg gevraagd of ik in haar mocht komen, anders doe ik dat niet. Ze was ok met contraceptie dus dat was geen probleem. Ik had echt de indruk dat ze me wou matsen voor de geweldige befbeurt. Voor mij is dit het liefste wat ik doe, desnoods bef ik iemand heel erg lange tijd, is mijn lange leven, meer nog dan neuken.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Onlangs ook iets gelijkaardigs meegemaakt…
Afgesproken met een Bulgaarse op hotel voor een snelle wip.
Haar gevraagd of ik even haar kutje mocht likken en dat zag ze wel zitten. Ze had een echt mooi poesje dat lekker smaakte en liet zich gewillig likken. Eerst lag ze gewoon te genieten maar gaandeweg voelde ik dat ze stilaan echt nat werd en natter en natter. Na verloop breng ik altijd mijn vinger in omdat ik graag de contracties voel, die kunnen moeilijk gefaket worden. En ze heeft gedurende een tiental minuten mijn vinger fijn genepen, eerst zacht en later heviger tot ze ontplofte en gigantisch hard klaarkwam. Ik heb al vele meiden zien en voelen klaarkomen maar deze was echt niet normaal. Nadat ze terug op de wereld kwam, vroeg ze me een paar minuutjes geduld omdat ze ondertussen supergevoelig was. Ze heeft echt een paar minuten liggen nagenieten, liggen lachen, gewoon het leek alsof ze niet wist wat haar overkwam. Maar ze wist het maar al te goed.
Toen vroeg ze me haar te nemen en ging missionaris klaarliggen. De cd lag naast haar op bed maar die had ze ostentatief op het nachtkastje gelegd en ik heb haar zonder genomen en diep in haar gedoneerd. Ik had onderweg gevraagd of ik in haar mocht komen, anders doe ik dat niet. Ze was ok met contraceptie dus dat was geen probleem. Ik had echt de indruk dat ze me wou matsen voor de geweldige befbeurt. Voor mij is dit het liefste wat ik doe, desnoods bef ik iemand heel erg lange tijd, is mijn lange leven, meer nog dan neuken.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Gisteren afgesproken met een Surinaamse lekker voorspel gehad en dan heerlijk aan het neuken gegaan het werd heviger en heviger na een kwartiertje men nakomelingen geloosd en als ze van me af ging zag ze dat het CD in haar kutje zat en ik dus alles in haar had gespoten, ze genoot er enorm van en na een kleine pauze terug blank in dat lekkere kutje voor een volgende ronde.
Spijtig genoeg mag ik haar contactgegevens niet delen heeft ze ook uitdrukkelijk gevraagd.

Rudo

Snuffelaar
23 sep 2019
12
1
We hebben het hier over spontáán bare. Ik heb de afgelopen 40 jaar buiten mijn relatie genoten van heel wat dvp's, meisjes van de straat, vrouwen op parkings cinemahoertjes en gangbangsletjes. Ook wel eens van een trans in een cinema. Het taboe van onze beschermende maatschappij op dit soort perverse contacten maakt het voor mij juist spannend. Een straatkatje dat me tijdens het rijden naar een neukplekje onderweg al pijpt of waar ik mn vingers al eens in stop, een gangbangsterretje waar ik het zaad van veel mannen bij het overeind komen uit zie gutsen, of een dvp die spontaan toegeeft dat ze eigenlijk mijn nakomelingen wel zou willen. Dan wil ik het zo graag doen.. en dan gebeurt het dus ook !

Maar wanneer gebeurde zo'n sekspartijtje voor mij nu echt spontáán ? Ik moest even in het geheugen graven, maar weet het weer. De eerste keer spontaan was lang geleden met Connie, een lieve hoer in de Belgradostraat in Gent, die na een eerste bezoek zei dat ze een beetje verliefd was geworden en wilde dat ik haar zo nam, zonder condoom. Ik kon dan op haar buik spuiten. Zo gezegd zo gedaan, maar de volgende keer spoot ik gewoon al vol in haar poes. Ik voelde me toen toch ook een tikje amoureus worden. De hormonen die je samen krijgt bij echte paring zijn sterk en scheppen een band die niet te vergelijken is met wat ik voel bij een condoomwip. Een vrouw die je zaad wil en ook wéét dat het zal gaan gebeuren, krijgt een extra dimensie ! Dus vanaf toen was ik verkocht.

Mijn (tot nu toe;-) laatste keer spontaan bare was weer in Gent, zo'n twee jaar terug. Dit keer in de rode draaistoel van Sexy World, waar een lieve Braziliaanse meid zo geil werd van mijn gelik dat ze haar flamoes pardoes over mijn jongeheer liet zakken. Een minuutje later droop mijn witte goud eruit! Daar was ik namelijk niet tegen bestand. Deze lieve schat werkt daar niet meer maar zie ik nu telkens als ze overkomt, zo'n paar keer per jaar en dan vraag ik nog wel eens hoe het nou kan dat ze zich door mij zo spontaan liet nemen. 'Intuïtie..' lacht ze dan ! Jongens ik had dit voor geen goud willen missen. Ik heb er in al die jaren wel een paar honderd zc gehad en gelukkig maar één keer een lichte chlamidia gehad, afkloppen maar.... Maar spontaan bare blijft voor mij het best !!

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Mijn aller eerste spontaan bare ervaring was tijdens een zakenreis in Azie. Ik was er een paar weken en elke avond gingen we met NL collegas naar een andere kroeg, waar op dat moment ladies night was. Dat betekende dat ze gratis binnen mochten en dan waren er altijd veel meiden die wel zin hadden in een leuke expat. Zo contact gekregen met een prachtige dame, iets jonger dan mijzelf en na het stappen liep ze met me mee om me nog een monument te laten zien. Daar aangekomen zoenden we al een beetje en ze vroeg of ze mij haar website mocht laten zien. In die tijd was het nog allemaal niet op de smart phone dus ze kon dat doen op hotel met mijn laptop.
Lang verhaal kort, we belanden natuurlijk in bed, ik was totaal onvoorbereid dus had geen condooms. Ze vroeg er totaal niet om en klom er zo bovenop.
We hebben zo heerlijk bare geneukt maar ik was wel voorzichtig met klaarkomen. Dat deed ik dus niet in haar. Ze was net in de twintig dus zeer vruchtbaar. Uit deze ervaring is een jarenlange relatie ontstaan waarbij we talloze keren geneukt hebben. Ik ging 5 of 6 keer per jaar voor een aantal weken terug en dan sliep ze gewoon elke dag bij mij in het hotel. Ze is ook met me mee geweest naar Singapore op haar eigen kosten (vlucht).
Heel vaak vroeg ze me om diep in haar kutje te spuiten maar heb het nooit gedaan want voelde gewoon aan dat ze een kind van me wilde.
Een keer in haar gespoten maar dat was toen ze ongesteld was en ik haar kontje mocht neuken ;-).
Het was echt een super geile donder die nooit om iets gevraagd heeft. Elke keer als ik haar weer zag scheerde ik haar kutje lekker kaal en vervolgens neukten we minimaal twee keer per dag. Het was een heerlijke tijd.
Mijn eerste spontane bare ervaring ;-)

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Pipo mooi verhaal maar voldoet niet aan de definitie 'spontaan bare'.
Spontaan bare = betaald contact met condoom (dus prostitutie) waarbij de prostitutee spontaan het condoom wegdoet, niet meer gebruikt. Vaak omdat het contact zeer bevredigend ook voor de prostitutee verloopt.
Alle spannende bare contacten die hier beschreven zijn zijn normale versier verhalen. Ik gebruik nooit een condoom bij niet prostitutie contacten die zijn echt niet spontaan bare hoor. Niks spontaans bij was vanaf moment NUL bare bedoelt

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
He wat vervelend nou...
Dan zal ik voor het volgende verhaal zeker een ander topic zoeken.
Vriendinnetje heeft me al gevraagd haar komende week te neuken en diep in haar te spuiten.
Niet betaald en vooraf afgesproken....
Misschien kan ik een foto maken en die plaatsen dan.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Doen daar is een item voor.
Het gaat me niet om het delen van de verhalen maar om de juiste indeling

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
Je zit zelf gewoon verkeerd pipo. Niet dat je het verkeerd gedaan hebt op verkeerde intenties had. Maar ga nou niet lopen zeveren en zanniken slaat nergens op

Terug
Naar boven