Spontaan Bare

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Jaloers? 😉
Ik weet wat ik heb meegemaakt!!
Wees er trots op dat je een laveloze dame bare geneukt hebt , zonder haar toesteming .
Je mag hopen dat ze of andere je niet herkend hebben ..... dan kan je verhaal een vervelend
staartje krijgen .....
Dat er met carnaval / kermis en andere feesten veel (in het openbaar) geneukt wordt en niet alleen met de eigen
partner dat is niets bijzonders ......

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Daarom worden er half november altijd zoveel kinderen geboren. Allemaal in het carnavalsweekend verwekt al dan niet door de eigen partner.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Wees er trots op dat je een laveloze dame bare geneukt hebt , zonder haar toesteming .
Je mag hopen dat ze of andere je niet herkend hebben ..... dan kan je verhaal een vervelend
staartje krijgen .....
Dat er met carnaval / kermis en andere feesten veel (in het openbaar) geneukt wordt en niet alleen met de eigen
partner dat is niets bijzonders ......
Zonder haar toestemming???
Man.. ze duwde haar kont flink naar achteren om diep te gaan! Ze vond 't maar wat lekker!!! Ze was misschien dronken maar was zelf zeer actief dus niks zonder toestemming… Ik heb haar niet gepakt terwijl ze er 'onmachtig bij lag' of 'out' was…. Ze was zelf zeer actief om het zo maar te zeggen. Wist best wat ze deed en greep ook haar kans onder het mom van 'met carnaval mag alles'…

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Kijk daar komt de wijze Gert weer boven, Gerbruin je verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Weet je. Als je met een dame een date hebt. Zorg je ook dat er drie flessen wijn in huis zijn. Mannen denken dan: dan worden ze wat makkelijker. Dames denken dan: mooi, hoe meer wijn hoe losser ik word. Uiteindelijk is carnaval hetzelfde. Je drinkt alcohol omdat het een geaccepteerde drug is. Of je nu man of vrouw bent. Als je dan half naakt staat en je staat met je blote foef rond te draaien. Dan is het ook je eigen verantwoordelijkheid. En krijg je wat je graag wil. Een gewitte kinderkamer.
Vanavond heb ik een date met een dame. Die zegt letterlijk dat ze na 2 wijn wel flink aangeschoten is. Maar met mij wil ze een fles leegdrinken. Als die leeg is en wij zijn dronken, denk je dan dat ik naar huis ga?

Warbie

Toogplakker
14 jul 2017
45
40
Jongens…Afgelopen zondag een mazzeltje gehad… Als 'noorderling' heb ik niet zoveel met carnaval maar was zondag in Den Bosch (Oeteldonk 🎭) om carnaval te vieren met wat maten daar.. We waren al heel wat kroegen gepasseerd
De nacht was al overgegaan in de vroege ochtend en we dachten er aan om weer naar huis te gaan. Dus eerst even langs het toilet om wat bier te lozen. Kom ik daar aan bij het herentoilet is het een drukte van belang. Er stond een kerel met z'n rug tegen de muur die zich liet pijpen door een meid. Zij werd weer van achteren geneukt door een kerel. De rest stond daar een beetje naar te kijken en ze een beetje op te hitsen. Geen idee wie wie was maar dat ze zo dronken waren als een tor was wel duidelijk. Die griet had er wel zin in. Haar rokje was helemaal omhoog en haar slip lag op haar enkels. Ze deed haar best op die paal in haar mond maar ik had niet het idee dat die kerel er veel van mee kreeg. Die hing maar laveloos tegen de muur. De gozer die haar neukte bakte er ook niet veel van. Stond te zwabberen op zijn benen en kreeg zijn halfstijve leuter er niet goed in. Ik zag wel dat hij ook verder geen condoom om had. En die meid maar zwaaien met haar kont. Ik kreeg meteen een staalharde lul.
De rest stond maar een beetje te kijken en te joelen. Ik begreep meteen dat hier kansen lagen!!! Dus ik naar die gozer toe die haar probeerde te neuken en zei dat ik het wel even voor zou doen. Ik sjor mijn broek open en schuif mijn harde pik zo bij die slet naar binnen. Ze was zeiknat! Heerlijk. Terwijl ik haar zwabberende tieten lekker beetpakte pompte ik haar een paar keer diep. Maar ja.. ik was zo geil dat ik binnen no time begon te spuiten. En die griet vond 't helemaal oké want ze duwde haar kont flink naar achteren.. Ondertussen had ze die lul die ze pijpte uit haar mond laten glijden en klampte zich vast aan die gozer. Misschien wel haar vriend? Ze hijgde en kreunde terwijl ik me in haar leeg spoot. Maarja.. toen was het voor mij klaar. Ik wordt snel slap als ik gekomen ben helaas. Dus ik trek terug en berg de boel weer op.. Ik zag m'n zaad tussen haar dijen lopen. Mijn god wat zag dat er geil uit. Die andere gozer lag inmiddels voor pampus in een toilet. De rest bleef nog steeds alleen naar kijken en joelen. Die meid bleef een beetje aan haar vriend hangen met haar slip op haar enkels en zicht voor iedereen op het zaad dat uit haar kut liep. Geen flauw idee wie ik zojuist geneukt had en of ze aan de pil was… Die vriend van haar leek ook aardig van de wereld. Maar het leek me verstandig nu maar snel het hazepad te kiezen dus dat deed ik.. Heb nog wel even snel een paar foto's van haar gemaakt. Gelukkig kent niemand me daar en waren m'n maten te bezopen om me te komen zoeken. Was wel blij dat ikzelf dus nog enigzins bij zinnen was anders had ik ook niks klaargemaakt.
Zo'n geil idee dat die meid en haar vriend op een gegeven moment gaan beseffen wat er gebeurt is… Als ze het niet meegekregen hebben wordt het ze wel verteld want er stonden er een hoop te kijken.
Die meid heeft zich gewoon gewillig bare laten neuken in de mannenplee door een vreemde… En ik heb er een mooie herinnering bij (met foto's!!)💦👅💦
Was het geen man die als vrouw verkleed was? Dat hoor je nl vaak in Den Bosch.......

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Zonder haar toestemming???
Man.. ze duwde haar kont flink naar achteren om diep te gaan! Ze vond 't maar wat lekker!!! Ze was misschien dronken maar was zelf zeer actief dus niks zonder toestemming… Ik heb haar niet gepakt terwijl ze er 'onmachtig bij lag' of 'out' was…. Ze was zelf zeer actief om het zo maar te zeggen. Wist best wat ze deed en greep ook haar kans onder het mom van 'met carnaval mag alles'…
ok dan heb ik niks gezegd, maar anno 2024 zou ik toch uitkijken met dit soort dingen.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Een aantal jaar geleden ben ik met een aantal vrienden een weekend naar de Oktoberfesten in München. Wij hadden een hotel in de buurt van "Die Wieze" geboekt. Bij aankomst was het overal gezellig druk. Wij hadden een 2e schicht in een biertent geboekt.
In het begin was het wel redelijk saai maar na een aantal glaasjes bier kwam de stemming er al behoorlijk in. Aan een tafel naast ons zat een groepje mooie dames "Milf's" die ook behoorlijk lol hadden. Een van de dames, mooi in een prachtige dirnel zat met constant aan te kijken. Ik moet zeggen een prachtige dame met donkere lange krullen en een mooie lach. Later in de avond werden de tafels op de bankjes gezet, kwam de stemming er wat meer in en er werd wat mee rondgelopen. Op een gegeven moment voelde ik een strelende hand over mijn rug, ik draaide mij om en daar stond deze prachtige dame met een lieve glimlach. Zij begon te praten en er was gelijk een wederzijdse klik. Zij was Duits en woonde in München. Op een gegeven moment pakte zij mijn hand en keek mij met een zeer geile zaadvragende blik aan en zij dat zij mij wilde kussen. Nou dat laat ik mij geen twee keer zeggen en wij begonnen elkaar te zoenen, dit voelde gelijk supergoed en kreeg hiervan spontaan een stijve pik. Dit had zij snel in de gaten en wreef al zoenend met haar hand over mijn stijve pik. Met haar andere hand nam ze mijn hand en leide mijn hand onder haar dirnel naar haar kut. En begon licht te kreunen En fluisterde "ik wil meer", en dat wilde ik natuurlijk ook. Zij vroeg hoe ik daar was en zei dat ik een hotel in de buurt had. Zij vroeg, bij jou of bij mij?. Uiteindelijk zijn wij naar mij hotel gegaan. Bij mijn kamer aangekomen begonnen wij elkaar weer intens te tongen en binnen een mum van tijd lagen onze kleren door de hele kamer.
Zij nam mijn pik en begon hier gulzig aan te zuigen en op te spugen, heerlijk. Mijn handen gleden over haar heerlijke tieten en zeer natte kut en kont en zij wilde graag dat ik haar ging beffen. Haar licht behaarde netjes bijgeschoren kut smaakte heerlijk. Ook haar kont ben ik niet vergeten, ook die was heerlijk nat. Ook heeft zij mijn kont uitgebreid gerimt. Zij kreunde van genot en kwam spuitend klaar. Dit heeft zo een tijde geduurd waarna zij mijn pik beetnam en naar haar kut geleide en zei neuk me. Mijn knetterharde pik gleed in een keer diep in haar kut. Wij hebben in verschillende standjes geneukt van hard tot teerder. Ook haar kont heb ik geneukt en uiteindelijk in haar kut klaargekomen. Wij zijn op ben din slaapgevallen. In de nacht en vroege ochtend hebben wij dit nog een paar keer overgedaan. Al met al een heerlijke nacht en ervaring.
Vroeg in de ochtend hebben wij intens afscheid van elkaar genomen. Bewust hebben wij niets van elkaar uitgewisseld waardoor wij elkaar nooit meer hebben gezien.
Aan het ontbijt kwam ik mijn vrienden weer tegen.

limburgsmenneke

Snuffelaar
20 jan 2024
4
0
Ja.. ik snap dat dat gevraagd wordt maar dat durf ik toch niet hoor… als zij of haar vriend die ooit tegenkomt is er meteen een link met mij….(zij/hij herkennen gegarandeerd)
En trouwens.. er zijn altijd handigers die ze toch weer herkenbaar kunnen maken heb ik al eens eerder gezien…
Sorry dus…
Ja zo lust ik er nog wèl een paar.Ga je fantasieën ergens anders loslaten Jochie...

Iron mike

Snuffelaar
18 jul 2018
6
12
Onlangs DVP geboekt die adverteert met « safe sex », zag er lekker uit op de foto's. Wel enkel van haar borsten en benen, maar ze trok mij toch aan. In sms-verkeer gevraagd naar een echte Gfe, hierop reactie « ok ».
Glad geschoren, gedoucht en reukje op naar de afspraak. Ze ontving me hartelijk en we gingen naar de kamer waarbij ze zich flirterig opstelde. Op het nachtkastje lagen twee condooms klaar. Ze vroeg of ik een massage wou en gebaarde me op mij op de buik te leggen. Rustige massage van nek, rug en benen en dan omdraaien. Ze masseerde mijn bovenlichaam met tussendoor wat gekus dat evolueerde naar tongzoenen. Ze stimuleerde mijn flieter met de hand, nog wat tongzoenen en daarna pzc hoewel niet voorzien. Daarna kwam ze wat op mij liggen, wat gewrijf en ik voelde dat ze twijfelde …. Ze ging op haar rug liggen, trok mij bij haar, en leidde flieterke recht haar vagina in. Hierdoor werd ik extra opgewonden, ging stevig door en spoot alles in haar. Ze gaf mij enkele doekjes, verdween even en kwam dan langs me liggen in bed. Na een tijdje bij mekaar liggen rustig zoenen, tongzoenen en opnieuw er bare in, deze keer liet ze haar echt volledig gaan en ik spoot haar hevig een tweede keer vol.
Sindsdien nog een keer langs geweest waarbij ze me in gang al bijna besprong. Alles bare, terug 2 keer volgespoten. Nooit gedacht dat dit mij nog zou overkomen.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Volgens mij snap je mijn opmerking niet. Het is juist een geloofwaardig leuk verhaal en goed beschreven.
Alleen het woord flieter had ik nog nooit gezien misschien Vlaams? Ik vind het een geinig woord verder niets

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Een keer op de (inmiddels gesloten) tippelzone in Groningen een dame opgepikt. Geen junk, maar een waarschijnlijk wel een ervaren recreatieve gebruikster. Wel wat op leeftijd (50+), maar best nog leuk om te zien. En ik was geil.

Anyway, we komen aan achter bij de hokjes en ik heb zin om haar buiten de auto te neuken. In de auto is het een gehannes en het leek me ook geil om haar op de motorkap te nemen. Ze pijpt me (zonder) en vervolgens doet ze een condoom om en we beginnen te neuken. Probleempje is dat iets verderop de Euroborg is en FC Groningen speelt. Dus ik werd wat afgeleid door het publiek wat meeleeft met de wedstrijd. En het was toch iets frisser dan verwacht en dan komen er af en toe ook nog andere dames met hun klanten voorbijgereden. Gevolg is dat m'n lul niet meer volledig op sterkte was. Ze probeert hem er nog een paar keer in te steken, maar daarbij raakt het condoom beschadigd. Waarop de dame in kwestie zegt (en ik vraag me nog af of ze tegen mij sprak of gewoon in zichzelf) "ok, dan maar zonder". Ze pakt m'n lul weer, brengt hem trekkend weer op volledige sterkte en schuift hem naar binnen. Heerlijk met haar in doggy geneukt, zij voorovergebogen op de motorkap steunend.. Toen ik aangaf klaar te gaan komen, zei ze alleen "ja, doe maar" , waarbij ze mij duidelijk wilde maken dat ik m'n zaad in haar mocht spuiten. Naderhand haar nog wel een paar keer opgepikt, maar toen was het wel telkens met condoom.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Volgens mij snap je mijn opmerking niet. Het is juist een geloofwaardig leuk verhaal en goed beschreven.
Alleen het woord flieter had ik nog nooit gezien misschien Vlaams? Ik vind het een geinig woord verder niets
Ter info, de Vlaamse synoniemen zijn piet, slurf, lul, snikkel, kul, wieter, deem, stijve, fluit, paal, pik, wiwi, leuter, flieter, worst,...

Landgenoten, vul gerust aan! ;-)

Sorry voor het off-topic gaan.

Terug
Naar boven