bare raider
Legende
- 28 jun 2015
- 2.786
- 451
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nielsmetzin zei:Mag per ongeluk ook tellen als spontaan? ;-)
Nog niet zo lang geleden een advertentie gezien van een dame die haar fantasie wilde waar maken. Adje klonk te goed om waar te zijn, dus ik reageerde niet meteen. Binnen t uur was ie ook weer weg. Paar dagen later stond ie er weer, werd wel gevraagd 06 te mailen. Nu is die niet herleidbaar dus ik nam de gok...... want die fantasie paste precies in mn straatje. Dame wilde als vies sletje zich in haar kelderbox hard anaal laten nemen. Met condoom, dat dan weer wel. Contact via app was goed. Ik hield mn twijfels, maar iets in haar manier van schrijven deed me denken dat dit wel eens echt kon zijn. De afspraak was dat de toegangsdeuren tot de kelderbox onder de flat op een kier zouden staan en dat zij in haar box al klaar zou staan met kontje bloot en een plug in. Half en half verwachtend een opgeschoten bondkraagje tegen te komen, toch de gok genomen. En gelukkig maar, want daar stond ze. Midden 20 leuk koppie, blond hollands glorie met een mooie kont en een stevige b cup. Geld voor dr neer gesmeten en zonder pardon binnen gedrongen. Haren trekken, hand op dr mond, keelknijpen, die b cup kneden en ondertussen hard anaal gepaald. Daar werd van genoten, dus ik besloot nog wat harder en dieper te gaan. Voelde toen al dat t condoom t begaf.... misschien niet netjes van me, maar de afspraak was niet praten anders dan dirty talk. Dus doorgegaan en dat lekkere kontje flink volgespoten. Na afloop draaide ze zich half om, voelde even met dr hand tussen dr billen en grijnsde naar me toen ze mn zaad op dr vingers zag.
Kreeg na afloop onderweg naar huis een appje of ik niet snel nog eens wilde afspreken. Tja ben bang dat ik dasr geen nee tegen ga kunnen zeggen
jeepiej zei:Het "vervelende" aan spontaan bare is, dat je de dame niet met naam en toenaam kan noemen, terwijl het vaak de lekkerste en geilste dates zijn.
Ik heb laatst een buitendate met een jonge beauty gehad. Het zou een pijpdate zijn. Ik vroeg haar om de date uit te breiden met een lekkere neukbeurt. Ze verontschuldigde zich dat ze geen condooms bij zich had. Ze had er echter zo'n zin in, dat ik haar vanachter, staande tegen een boom, heerlijk volgespoten heb.
Binnenkort komt ze bij mij thuis langs!
jeepiej zei:Het "vervelende" aan spontaan bare is, dat je de dame niet met naam en toenaam kan noemen, terwijl het vaak de lekkerste en geilste dates zijn.
Ik heb laatst een buitendate met een jonge beauty gehad. Het zou een pijpdate zijn. Ik vroeg haar om de date uit te breiden met een lekkere neukbeurt. Ze verontschuldigde zich dat ze geen condooms bij zich had. Ze had er echter zo'n zin in, dat ik haar vanachter, staande tegen een boom, heerlijk volgespoten heb.
Binnenkort komt ze bij mij thuis langs!
Nielsmetzin zei:Het is hier een forum voor bare liefhebbers. Het laat zich dus wel raden hoe de meesten hier er mee om gaan.
Net als hier de heren, zijn er ook dames die er op kicken. Als ik er per ongeluk of spontaan eentje tref tijdens een "gewone" date en ze is er voor in? Dan wordt er dus een poesje gevuld.