Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij een sugarnichtje van mij .
Een zwangere jongedame van 26 jaartjes die op mijn advertentie heeft gereageerd
Tijdens het verkennende schriftelijke communicatie nooit over nzc gespoken (geschreven) .
Bij de eerste ontmoeting niet eens kans gehad om er over te hebben .
We waren binnen 5 minuten in een hartstochtelijke vrijpartij verwikkeld.
Die uitmonden in een razendsnelle neukpartij .
Ik had uit voorzorg de condooms klaarliggen .
Maar die zijn al die keren nooit uit de verpakking geweest .
De dame kwam thuis flink te kort .
Ze kwam wekelijks langs tot de bevalling.
Na de bevalling is ze nog paar keer geweest . Maar kort daarna zijn ze verhuisd .
Dit blijft een interessant topic.
Blijkbaar maak ik een zielige indruk want ik heb na mijn laatste bijdrage aan dit topic er weer twee (spontane) dames bij.
Eén dame waarmee ik bare neukte stopte mijn penis in haar anus met de mededeling 'dat is lekkerder toch?' Dat was het inderdaad, hemels.
En dat bij een dame die in hookers beschreven wordt met alleen maar MC date's en nooit anaal. Ik ben dubbel getroost.
Een andere dame stopte ook ineens bare mijn penis in haar kutje natuurlijk ging ik lekker in haar door.
Ik weet niet hoe het komt maar ik ga nog geregeld naar dames die MC neuken, in Amsterdam is het NZC niet zo groot en veel oost-europese dames zijn niet 12 maanden per jaar hier dus ik moet af en toe wel. In een ander topic van 'vanalles wat' werd ik daarvoor uitgelachen.
Any way bij die dames krijg ik naar een paar dates (3 of meer) af en toe toch wat ik het liefste heb en dat is nzc.
Mijn vorige post ging over een aantal jaren geleden .
Meer recentelijker een Sugar lady die pertinent alles met condoom deed .
Zelfs pijpen .
Na een poosje zakte mijn aandacht voor haar om dat vervelende condoom .
We spreken altijd bij haar in het weekend af . Want dan zijn haar huis genotes (studentes) niet thuis .
Maand of drie geleden was ik op het punt om er een punt achter te zetten .
Na kort appcontact afspraak gemaakt.
Toen ik bij haar huis aankwam hoorde ik de muziek al van verre .(normaal is het stil ) dacht okay de buren hebben feestje .
Maar de muziek kwam van haar kamer .
Bij het binnenkomen merkte ik dat ze losser was.
Mee naar haar kamer zat daar een andere chick waar ze samen best wat wijn gedronken.
Door de wijn waren beide dames vrijpostig.
Toen haar vriendin over sugardaddy begon wist ik dat het opgezet spel was .
( omdat ik wil presenteren met zo'n klote rubber om had ik een kamagratje op)
Door de dronken hitsigheid van die meiden en die kamagra knelde het flink inde broek
Om hem ruimte te geven ging ik staan.
Dat was het moment waar de vriendin ophad gewacht in no Time lag mijn broek aan enkels op de grond aangezien ik ga neuken had ik geen onderbroek aan .
Dus stond ik daar met een stijve lul recht bij die vriendin voor haar gezicht.
Die twijfelde niet en begon mij heerlijk te pijpen .Mijn sugarlady werd er bij betrokken en wonder boven wonder pijpte ze me zonder condoom aangemoedigd door haar vriendin pijpte ze me klaar en slikte alles door.
Aangezien de meiden nog gekleed waren stelde ik voor om te gaan douchen.
Met drieën in een douche was op zich al geil je moest wel tegen elkaar staan dus elkaar maar inzepen en betasten .
Door de kamagra en de wijn bij de dames bleven we alle drie hitsig .
Heb de avond/nacht an mijn leven beleefd geen enkel moment is er een condoom uit de lade gepakt .
Mijn gedachte was als die 2 nuchter zijn hebben ze spijt als haren op hun hoofd .
Die vriendin die had geen enkele moeite er mee .
Maar mijn sugarlady had wel spijt .maar ze vond het wel heel geil .
Daarna hebben we nogeens gezamenlijk afgesproken (nuchter)
Waarbij haar vriendin het voortouw nam en zij volgende dan .
Nu spreek ik ze beide apart
En mag ze beide zonder doen .
Nu drie maanden later heb ik al heel wat geile avonden beleefd met hun .
Yeap terwijl ik er naar toe ging om te zeggen dat ik er klaar mee was ..
De afscheids wip werd een vernieuwde kennis making .
En een nieuw geil kinky vriendinnetje erbij .
Twee maand geleden ben ik via een datingsite in contact gekomen met een vrouw. Weliswaar in relatie, maar ze komt véél te kort .... Na wat gemail en een eerste, brave ontmoeting had ik besloten voor mezelf om ermee door te gaan en te zien wat het zou worden....
Amai, dat heb ik mij nog geen seconde beklaagd ! Vanaf de derde ontmoeting zijn we "all the way" gegaan. Wij ontmoeten elkaar bij haar thuis, en een condoom heb ik nog niet gezien. Ik heb er ook niet om gevraagd, gewoon erin en "go" !
Dit is dus geen dvp, maar dit valt wel onder dit hoofdstuk spontaan bare, denk ik.
Enkele maanden terug gereageerd op een normale advertentie (geen sex) om iets te vervoeren, aan de praat geraakt en sindsdien al drie keer een meid ontvangen.
Vanaf de eerste keer zonder condoom en gisteren eens een foto genomen.
Onlangs weer een van mijn vaste 'Kinky' dames bezocht en het was te merken dat ze blij was mij te zien!
Passioneel gingen we van start, kussen (TZ met overgave), uitkleden, spelen met elkaars lijf.
Een DT die zijn weerga niet kent (tot aan de wortel), teasend, hard en zacht.
Haar even rust gegund en verwend met mijn tong. Ze kwam schokkend met een rood hoofd klaar (het was overigens lekker koel in haar kamer....)
Vervolgens weer langzaam naar boven, al kussend en likkend. Tongzoenen alsof je met je vriendin in bed ligt.
Terwijl ik naar boven ging een beetje pussy sliding. Toen mijn eikel tegen haar flamoes kwam, drukten we tegelijkertijd en floep..... en haar reactie was: "This is insane".... (Doet het absoluut niet zonder!)
Heel rustig 'spontaan bare' doorgegaan met erin en eruit bewegen. Zacht, liefdevol en passioneel intiem samen. "This looks like making love" was haar reactie en ging er volledig voor met een ontembare passie.
Vervolgens eruit ("please not inside" was haar fluisterende vraag, zachtjes in mijn oor) en haar mondje heeft heel erg goed zijn best gedaan (tot aan de wortel) waardoor ik met een explosie in haar mondje ben klaar gekomen.
Dit was echt een hele mooie ervaring. Liefdevol, teder en super fijn.
Ook een tijd geleden dat het kleine beertje zo heeft gepresteerd, helaas lukte een tweede ronde niet meer, alhoewel ze daar vol overtuiging voor ging.
Nog maar lekker nagenieten in elkaars armen dan.
Is wel even terug dat ik zo'n fijne en mooie ervaring had.
Gaat het een vervolg krijgen?
Vertrouwensband opbouwen, aandacht voor de dame (had o.a. een cadeautje meegenomen..) doen toch maar weer wonderen!
Nou het volgende is mij overkomen.
Een dame waarmee ik al maanden bare neukte, nooit over gesproken het gebeurde spontaan is na haar (lange) vakantie helemaal in de condooms.
Heel jammer, ik liet het maar zo maar kon gewoon niet klaar komen met dat ding.
Zij vond het geweldig want kwam klaar als de brandweer, ik hoopte nog dat ze soepeler zou worden maar nee.
Deze dame is spontaan mc
Ik ga heel lang wachten voor dat ik weer bij haar langs ga misschien een recensie in Hookers?
Zo dan zeg. Dan ben je ineens genaaid zonder te genieten man.
Vrouwen blijven aparte wezens wat dat aan gaat.
Je zou haar inderdaad op Hookers kunnen bespreken. Om wie gaat het ?
Is alweer een tijd geleden maar wel een mooi verhaal:
Ik kwam wel eens bij een raamdame. Dat was leuk, gezellig en lekker. Ik nam ook wel eens een kadootje of een felsje wijn mee etc. en was meestal de laatste klant van de avond. We vonden elkaar leuk en hoewel professioneel was het zo GF als je je maar kan voorstellen. Maar, wel altijd alles met rubber.
Op een dag zon 5 jaar terug, ik was op vakantie geweest, zij ook en we hadden elkaar zo'n 8 weken niet ontmoet. Ik appte haar om een afspraak te maken. Antwoord ze met "ik werk deze week niet, maar we kunnen ook ergens anders afspreken, als je dat niet erg vind". We spraken af om een drankje te drinken in Utrecht later die avond (want daar ben ik nu in de buurt zei ze). Ik richting Utrecht. Het gezellge drankje werd een hapje eten, en voor we het wisten hadden we een hele gezellige date .
Na het eten vroeg ze me of ik haar even ergens af kon zetten. Bij het afzetten vroeg ze of "ik nog wat wilde drinken?". Bleek het haar eigen flat te zijn. Al snel zaten we zoenend op de bank. van het een kwam het ander. Er gingen steeds meer kleren uit en het werd steeds spannender. nadat ik haar twee keer klaargelikt had begon ze me rubberloos te pijpen. Toe ze me verbaasd zag kijken zei ze nou jij hebt mij toch ook verwend? Aangekomen op bed gingen we door met vrijen, tijdens een 69 draaide ze zich om, pakte mn lul en schoof m zo naar binnen. Ik verbaasd, toen zei ze: wat ik hier doe is geen werk, en zonder condoom vindt ik het het lekkerst. Ik heb de rest van de nacht geen rubber meer gezien en gezellig met haar gedoucht en ontbeten. met een lekkere tongzoen namen we afscheid van elkaar. we appten de dagen daarna een paar keer met elkaar
Twee weken later spraken we weer af, op haar werkadres. Toen zei ze: Wat er die avond gebeurd gebeurde omdat ik geil was en zin in je had, dat was privé. Maar ik wil geen vriend zolang ik dit werk doe. Dat begreep ik. Ik wil ook geen vriending die dit werk doet. We hebben het daarna wel altijd zonder condoom gedaan (dat vonden we immers allebei het lekkerst ). drie jaar geleden is ze helaas gestopt, ze wilde een ander bestaan en had genoeg verdiend voor wat ze wilde gaan doen. Ik heb haar alle geluk gewenst en we zijn nog een leuke avond uit geweest. En ja, ik nam pas de volgende ochtend afscheid, wel een beetje bedroefd. We hebben nog wel eens via app contact gehad, maar het laatste jaar eigenlijk niet meer. Haar nummer werkt ook niet meer. Ik wens haar alle geluk.