suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Maar ze zijn wel wispelturig.
Enige tijd bare dates gehad met die geneeskunde-studente. Lekker enzo. Ik had wel door dat ze een vijs miste soms.

Ineens nu, geen intieme dates meer, ze doet alleen nog platonische dates. Blijkbaar gaan andere mannen daarmee akkoord en vangt ze ook zo geld.

Ander en beter dus! Ik mag terug op zoek.

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Ja, veel wanhopige mannen die denken dat ze met geld exclusiviteit kunnen kopen. Het idee dat het niet gewoon een "h...r" , die illusie verkopen die dames goed... En natuurlijk trappen er in. Om er dan soms na tijden pas achter te komen dat ze gewoon een loverboy heeft of wel 10 zulke contacten heeft, etc... Maar ze spelen het goed.
Of zielige verhalen waardoor je ze wilt helpen terwijl het eigenlijk gewoon leugens zijn en je in je gezicht wordt voorgelogen maar toch die schuld van EUR 5000 afbetaald want... etc...

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Idd. Heel dat sugar gedoe draait om 'luie wijven' die op andermans kap willen leven iov zelf te werken voor hun 'foliekes' en de gaten in hun handen. Je kan ze geen ongelijk geven. Genoeg pipo's met geld teveel die hun met plezier onderhouden.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Lees hier wel erg veel negatieve verhalen over pooiers, gat in de hand, schulden etc
Alsof bij de gewone hoeren geen schulden pooier, drugs etc in spel is. En hier leggen we wel grif 200 euro per uur neer.

Naïef? Denk het wel
Suikernicht of hoer. Maakt voor mij geen verschil. Sex voor geld is sex voor geld. Titel die we er aan geven maakt dan niet uit

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Ook niemand die ontkent dat - om in jouw stijl te schrijven - gewone hoeren geen problemen hebben. Het enige wat ik heb ervaren is dat het gewone hoeren zijn die hopen dat je er intrapt te denken dat ze dat niet zijn waardoor je veel meer kwijt bent dan die 200 p/u.
Eigenlijk nog irritanter dan gewone "hoeren" want op elk willekeurig moment, ook al zie je ze tijden niet, leggen ze hun financiele behoefte op je bord en hopen ze dat je ze wat geeft. Plus dat ze je continu appen wanneer ze je weer eens gaan zien, etc...
Waren ze gewoon als hoer te boeken , dan had je tenminste nog een heldere deal.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Die gevallen zitten er zeker tussen. Maar als je er even wat tijd insteekt dan vind je echt wel topmeiden tegen een aanzienlijk beter tarief dan achter de ramen of in prive huizen. Ik vind 300,- voor een date van 3 uurtjes met een mooie slanke studente van een jaar of 20 waar je ook nog blanco kunt inloggen toch echt een goeie deal.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Ignatio zei:
Ook niemand die ontkent dat - om in jouw stijl te schrijven - gewone hoeren geen problemen hebben. Het enige wat ik heb ervaren is dat het gewone hoeren zijn die hopen dat je er intrapt te denken dat ze dat niet zijn waardoor je veel meer kwijt bent dan die 200 p/u.
Eigenlijk nog irritanter dan gewone "hoeren" want op elk willekeurig moment, ook al zie je ze tijden niet, leggen ze hun financiele behoefte op je bord en hopen ze dat je ze wat geeft. Plus dat ze je continu appen wanneer ze je weer eens gaan zien, etc...
Waren ze gewoon als hoer te boeken , dan had je tenminste nog een heldere deal.
Je bent echt heel negatief.
Het komt voor maar de meerderheid van de dames waarmee ik neuk gedragen zich heel professioneel/correct.
Ik heb een Oekraïense dame die gevlucht was naar Polen geld aangeboden (voor niks) maar zij weigerde het te aanvaarden.

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Heb via tinder een sugarbaby (of scammer) gevonden die nu de hele tijd om online geld blijft vragen. Heb haar in het begin een leuk bedragje overgemaakt om te laten zien dat ik serieus ben en in ruil heeft ze veel naaktfoto's en video's gestuurd. Dit kan allemaal fake zijn uiteraard.
Ze wil een keer een trio doen met haar vriend erbij. Ze wil niet zonder haar vriend afspreken (voor sex zeg maar) maar alleen voor een meet en greet zonder vriend erbij.

Heb haar al duidelijk gemaakt dat ik volgende keer alleen in real life geld geef, niet meer online. Ik wil haar eigenlijk gewoon "ghosten" dan heb ik beetje geld verloren maar wel een wijze les geleerd. Ik denk dat er misschien nog wel een date in zit maar wil niet dat haar vriend er bij is. Volgens haar is dat een zogenaamde fuck buddy/ meester van haar.

Wat zouden jullie doen?

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
288
137
Ik denk dat je het beste je verlies kan nemen.
Die vriend is ofwel haar vriendje (en dan wil ze alleen geld) ofwel haar loverboy/pooier en daar wordt je ook niet beter van.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Mijn laatste ervaring met suikerarrangement was dat ik opgelicht ben voor €250.
Met deze dame een paar keer gedate, was altijd bare en geil maar ook wel wat strubbelingen en onmin gehad tussendoor.
Had vorige week een date met haar in een hotel in Tilburg, en dame vroeg vooraf het geld via tikkie.
Omdat ik al een paar keer met haar had gedate dacht ik dat het wel goed zou komen. Nou dat heb ik dus geweten. Dame is niet op komen dagen en stuurde mij via kik dat ze klaar met me was en dit wel een grappige afsluiting vond.

Dus ik heb m'n les weer geleerd…

Kutwijven🤣🤣

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Maar je hebt tenminste wel paar keer bare geneukt?
En een wijze les geleerd (hier dus ook).
Dat hele sugar dating is verkapte vorm van prostitutie. Ik denk dat je ontzettend veel geluk moet hebben om de "juiste" te vinden. Naald in de hooiberg.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb haar zeker een paar keer bare geneukt en in al haar gaatjes gespoten.
Het is echt een geil wijf maar kennelijk ook psychisch niet helemaal goed🤣🤣

whxtreme

Snuffelaar
23 sep 2015
2
1
Voor België is de site dus waardeloos. Zowat alle profielen verlaten of fake. In die enkele gevallen dat de tekst is ingevuld wordt duidelijk gemaakt dat men geen fysieke (sex)dates zoekt 😅 Moest je toch iemand echt vinden kan ze ook niet antwoorden, want dan moet je ze eerst abonnement cadeau doen 😆
Misschien is het in Nederland beter, maar voor België geldverspilling.

Bestaan er geen betere sites om amateurs in België te vinden? Of wordt er hier zo geen 'bijberoep' na de uren gedaan door dames?

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Na wat verslagen van bare addict, en groen geel aangelopen te zijn van jaloezie 😆 ook maar eens een profiel aangemaakt.

Wat me opvalt van de site is dat je niet weet wanneer de dames voor het laatst actief waren. Het enige waar je meer kans maakt is op de chat . Een hoop dames willen eerst betaald afspreken en wat drinken, maar zo wanhopig ben ik niet.
Natuurlijk zitten er een paar zieligerds erbij die een abbonement van je vragen die delete ik dan gelijk.
Heb er al eentje binnen een 23 jarige Turkse en in gesprek met eentje in de 40
Er zit er een 50 jarige erbij die wil dat ik een love hotel huur met sauna en haar er nog eens bovenop 350 betaal. Ik mag haar wel volspuiten, maar geef mijn portie aan fikkie

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik heb al zot veel jonge meiden/studentes gehad.
Maar meer dan 200€ geef ik daar niet aan uit.
Al die gekke prijzen tegenwoordig.
Denk ook dat de meeste onder ons geen 400€ extra/maand over hebben om onze hobby te beoefenen
Hoe pak je dit precies aan?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik heb ook wat suikerdate ervaringen. Een dame vindt het bij klik leuk als er een mooie plek is om te daten. Mijn eerste date heb ik wel eens in een hotel gedaan op n mooie kamer.( als ik eerst een betere indruk van de dame wil krijgen) maar ook in onze mancave met sauna en jacuzzi.
Vaak merk je wel als je belt en praat hoe iemand is en welk niveau een dame heeft. Bedragen tussen 200-350 zijn normaal voor een date zonder klok te kijken. Zeker als het een beauty is.

Voor mij is het nu ook weer tijd ( en nodig) op zoek te gaan naar een mooie slanke dame tussen 21- 35

Succes allemaal, zoekt en gij zult vinden!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Mijn laatste ervaring met suikerarrangement was dat ik opgelicht ben voor €250.
Met deze dame een paar keer gedate, was altijd bare en geil maar ook wel wat strubbelingen en onmin gehad tussendoor.
Had vorige week een date met haar in een hotel in Tilburg, en dame vroeg vooraf het geld via tikkie.
Omdat ik al een paar keer met haar had gedate dacht ik dat het wel goed zou komen. Nou dat heb ik dus geweten. Dame is niet op komen dagen en stuurde mij via kik dat ze klaar met me was en dit wel een grappige afsluiting vond.

Dus ik heb m'n les weer geleerd…

Kutwijven🤣🤣
Waarom je vooruit betaald hebt is me niet duidelijk.
De dame kent je en weet dat je de afspraak nakomt.
Het blijft sneu dat je door haar bent opgelicht.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De dames staan niet altijd op een site, ze reageren ook op een advertentie die jij plaatst waar dan ook b.v. Sexjobs.
Daar heb ik nu een 24 jarige suikernichtje sinds een week aan over gehouden. Morgen hebben we onze 3 date alweer.

En als ik ze via SA zou hebben dan zou ik hier zeker geen namen gaan noemen.

Groet,
ld ;)
Inmiddels heb ik al ruim een jaar dit suikernichtje en dat bevalt ons beide prima.
Al een tijdje doen we soms ook 'feestjes' met max 2 à 3 mannen erbij en dat vind ze erg geil. Ze weet dan niet van ophouden en ze vindt het heerlijk als ze dat zaad in der kutje krijgt of in der mondje en dat gelijk een andere man er achter aan gaat.
Ze had destijds niet gedacht dit ooit te mogen en kunnen ervaren.

groet,
LD😋

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven