suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Geweldige site. Heb al 4 dates gehad, allemaal even leuk. De laatste is blijven hangen. Het is een buitenlandse, die wel NL spreekt. Contact via Whatsapp is een beetje apart. Maar eenmaal in bed is gewoon bijna alles mogelijk met haar. Geen cd gezien. Ze is 12 jaar jonger dan ik.

De eerste date was € 200 voor een middag sex. Ik heb toen voor bijna € 100 een privé sauna gehuurd. Enorm groot was die met alle faciliteiten. We hebben daar geweldige sex gehad en ook leuke gesprekken gehad.

Ze vraagt geld, maar ze zei ook als je me gratis wilt neuken moet je met me trouwen. Helaas gaat dat niet.
Latere dates waren bij haar thuis. Gisteren nog een date met haar gehad. bij iedere date wil ze voor me koken. ontbijt, lunch of diner. Gisteren was ik om 10 uur in de ochtend bij haar. Ze ontving me bijna naakt. Na de gebruikelijke begroeting, kleedde ik me uit. Ze vroeg of ik zin had in een ballonnetje (lachgas). Vriendelijk afgeslagen, maar ik had er geen probleem mee als ze er zelf een nam. Dat deed ze dus en dat heb ik geweten. Supergeil werd ze er van, spetterende sex gehad.

Na de daad had ze soep met brood voor me. En na de soep en 2e ronde met weer een ballonnetje voor haar.

Wat mij betreft is het een blijvertje. Ga er vaak heen, minimaal 1 maal per maand.

trailme

Snuffelaar
21 mei 2019
23
11
Het probleem voor mannen in een relatie is dat je op zo'n site een foto van je gezicht moet plaatsen, anders krijg je geen reacties.
Maar het gevaar op betrapping is dan wel gigantisch groot....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ach mijn suikernichtje vond mij en het vertrouwen was gelijk al zo groot dat ik een kort video filmpje van mezelf stuurde en zij na een aantal minuten eentje retour.
Dat was voor haar een heel goed gevoel.
inmiddels maken we op 'feestjes' soms wat andere filmpjes😉😋

fijn weekend,
lD😊

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geniet er maar van.
Fijn voor de dame dat ze op haar verzoek het zaad van meerdere mannen krijgt.
Aan dat verzoek wordt graag voldaan. :giggle:

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Krijg nu een aantal berichten binnen van leden. Koop een abbonement ga een maandje vissen en je hebt beet. Je kan eerst een nep foto plaatsen en daarna op kik of telegram je eigen foto sturen. Verder veek tijd en energie erin steken en je neukt een paar lekkere dames. Die ene suiker heb ik alleen benzine kosten voor betaald en een pak sigaretten omdat het klikte. Gedraag je normaal en bespaar de geile praat als ik meer geld had had ik nu elke week een date. Maandag komt er eentje en die blijft waarschijnlijk slapen als ik haar goed neuk. Een lekkere Latina met een lekkere grote kont. Ik kijk nu veel minder op Kinky

Voormalig lid 39308

Snuffelaar
23 aug 2023
7
3
Misschien een beetje een aparte vraag, maar zijn deze dames erg gevoelig voor uiterlijk? Ik ben zeker niet lelijk, maar heb wel flink overgewicht. Is dat per definitie een no go? Of als je geld hebt is alles snel vergeven? ;)

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Mijn ervaring is dat de meeste van oorsprong niet-NL dames daar niet zo'n probleem mee hebben. Ze vinden het wel fijn als een man groot is (qua lichaam gaat 't hier over). Maar alles met mate natuurlijk. Mijn ervaring is dat ze iele of magere mannen over het algemeen niet zo aantrekkelijk vinden. Maar het is heel persoonlijk natuurlijk.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Een beetje overgewicht kan echt geen kwaad.
In een lang vervlogen verleden werd ik door een dame die ik regelmatig bezocht zomaar "beertje" genoemd.
Was wat aangekomen. Dat kwam wel even hard aan.

Zit nu 5 kg boven mijn streefgewicht van 100 kg.
Die 5 gaan er ook nog wel af.
Ben sinds mei in 10 weken 28 kg afgevallen.
Kan het iedereen met overgewicht aanraden.
Het heeft wel een nadeel voor je portemonnaie
Je wordt bloedgeil van dat afvallen.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Het probleem voor mannen in een relatie is dat je op zo'n site een foto van je gezicht moet plaatsen.. gevaar voor betrapping
hoe zou je kunnen betrapt worden ?? ..als iemand jou foto herkent ....wat doet Hij of Zijzelf dan op die site ?? dit vind ik dus zulke onzin he ... en hoor je ook in de swingerswereld ! "" nou ik ga niet naar die club zo dicht in mijn buurt ..stel je voor dat ik bekenden tegenkom .."" hahaha ja hoor ! en die bekenden komen daar om hun kaart/babbel avond te doen ?? dus ga maar lekker kilometers ver weg ! zodat je de buren daar ook tegenkomt , als ze allemaal zo denken wordt het een leuk straatfeest .

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ikzelf heb er nog nooit problemen mee ondervonden na delen foto's.
Lijkt me wel dat beide partijen "evenveel" te verliezen hebben en de dame nog meer dan de man.

Je voelt ook wel snel aan wie te vertrouwen is en wie niet.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik wist niet dat ik ook met kleingeld kan betalen. :giggle:
Het busje van 2 euro munten maar even omdraaien.
Misschien zit er genoeg in voor een gesprekje met een DVP.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Daar heb je helemaal gelijk in. In een paar maanden fors afgevallen.
Durf weer in de spiegel te kijken, beweeg beter. Het belangrijkste ik werd ook geiler.
Is voor de dames ook aangenamer.

Een goede haan is niet vet. Boerenwijsheid die helemaal klopt.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Hier nog geen succes... Heb nochtans heel wat dames vriendschapsverzoek met daarbij berichtje gedaan - soms ook onder vermelding van een 06 nummer. Heb een foto zonder gezicht (ben zichtbaar met nette broek en overhemd, normaal postuur)

Ik ben 32... Is dat m'n fout, zoeken dames daar naar oudere mannen?

Kun je zoeken op accounts die een abonnement hebben?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik zal in telegramstijl uitleggen hoe ik het doe. Het is mijn manier, maar natuurlijk niet de enige, of de beste. Maar ik heb wel af en toe succes.
- Maximaal 1 keer per half jaar een abbo voor 1 maand. Zo veel nieuwe dames uit mijn regio komen er niet
- Simpel profiel, weinig tekst met foto, gezicht onherkenbaar. Ik ben 61, zoek over het algemeen geen dames onder de 30 omdat daar veel fake tussen zit.
- Ik zoek op mijn woonplaats +50 km. Zoek naar suikernichtje, suikertante die een suikeroom zoeken.
- Rechtsboven in het scherm, onder "Mijn profiel"zie je een icoon met 2 pijltjes, een omhoog en een omlaag. Dat is voor sorteren. Ik kies daar altijd "Online (recent eerst). Dan zie je d dames die recentelijk online zijn geweest. Oude profielen heb je niks aan.
- Uit de lijst, interessante dames aanklikken. Ik klik op "Chat". Als de dame een abbo heeft, kun je een vriendschapsverzoek sturen. Kun je niet chatten, is ze minder serieus, dus minder interessant.
- Ik ben getrouwd dus bij contact geef ik meteen aan dat ik niet kan ontvangen en enkel doordeweeks overdag kan afspreken. Duidelijkheid en eerlijkheid is erg belangrijk en wordt enorm gewaardeerd door de dames.
- Ik geef ook meteen aan dat ik bereid ben een kamer te huren. Ik doe dat via Secretrooms.nl. Kost ongeveer € 100 voor een paar uurtjes.
- Ik heb een oude iPhone met prepaid kaart speciaal voor dit doel, dus ik kan simpel mijn nummer geven voor Whatsapp. Ik heb ook Kik, Skype en Telegram. Belangrijk om goed contact te kunnen leggen.

Het kost wat tijd en moeite en charme. En geld! Maar je krijgt er vaak een leuke geile amateur dame voor terug waar niet Jan en Alleman opkruipt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Goede beschrijving man56, dank daarvoor.
Voor mij wat te omslachtig hoewel ik begrijp dat het zeker de moeite waard is.
Het laatste argument telt voor mij wat minder. Ik heb graag dames die veel neuken.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik heb vier dagen geleden een abbo genomen voor een maand. Ik had een barbie die zelf reageerde en een wat normalere dame rond de 30..( cijfer 6,5) wou meteen wel afspreken kon bij haar thuis.. "mijn vorige daddy betaalde mij altijd 350 voor gezelligheid en intimiteit..." is wat ze schreef in de chat. De dame is niet bang om te vragen. Het bedrag wat ze vraagt is naar mijn idee niet normaal.. mss voor een real hot babe zou ik t doen.. wat is "normaal" te betalen?

Ik heb ook contact met een andere dame en chat daar normaal mee.. spannend ik ben benieuwd. Bedankt voor de tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven