Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe zou je kunnen betrapt worden ?? ..als iemand jou foto herkent ....wat doet Hij of Zijzelf dan op die site ?? dit vind ik dus zulke onzin he ... en hoor je ook in de swingerswereld ! "" nou ik ga niet naar die club zo dicht in mijn buurt ..stel je voor dat ik bekenden tegenkom .."" hahaha ja hoor ! en die bekenden komen daar om hun kaart/babbel avond te doen ?? dus ga maar lekker kilometers ver weg ! zodat je de buren daar ook tegenkomt , als ze allemaal zo denken wordt het een leuk straatfeest .Het probleem voor mannen in een relatie is dat je op zo'n site een foto van je gezicht moet plaatsen.. gevaar voor betrapping
Ik denk dat de meeste vrouwen die hierop reageren veel meer problemen maken als jouw portemonnee een ondergewicht heeft, dan wanneer jijzelf een overgewicht hebt.Ik ben zeker niet lelijk, maar heb wel flink overgewicht. Is dat per definitie een no go? Of als je geld hebt is alles snel vergeven?![]()