Taboe over HIV of SOAs op dit forum

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Ik vraag mij af wat de kans is dat een dvp besmet zou geraken met HIV als zij openlijk NZC aanbiedt?

Het is mij al meerdere keren opgevallen op dit forum dat het precies een soort "taboe" is als iemand die mogelijk aankaart.
De forumleden die die mogelijkheid aankaarten worden meteen bestempeld als leugenaars die een wel bepaalde dame zwart willen maken of als paniekzaaiers.

Sommigen beweren zelfs jarenlang zonder rubber deze hobby te hebben gedaan zonder enige soort SOA te hebben opgelopen... in hoeverre dat mogelijk kan zijn, weet ik niet, een genetische studie zou aangewezen zijn voor die personen met zo'n bijzonder immuunsysteem.

Als wij een dvp bezoeken en iets oplopen, is het onze eigen keuze en "schuld" ook. Ik begrijp dus niet waarom sommige forumleden of dvps aangevallen worden met commentaren in sommige gevallen.
Het is een hobby met risico's, de risico's zijn reëel en moeten meegenomen worden zoals het is.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik denk niet dat er een taboe is.

Ikzelf heb héél lang geleden eens schaamluis gehad, wat ook een SOA is, en de seks was wél met CD... :|

Het is altijd een risico en ja ik heb véél geluk gehad. De kans op HIV is heel klein maar op andere SOA's natuurlijk een stuk groter.

Niet teveel aan denken, en wel genieten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Is er op dit forum een taboe dan om te praten over Soa's???

Naar mijn weten niet hoor.

Wat men niet moet doen is iemand vals beschuldigen. Maar dat is wat anders.

Groet,
LD :)

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
er rust toch een taboe op hoor, als je er een melding van maakt.
Nog erger alsof je jezelf besmet hebt met een bacterie uit een proefbuis. Want van een dvp kan dit onmogelijk komen!
En als je een jaar geen seks hebt gehad en je loopt iets op van de eerste dvp waar je seks mee hebt, dan ben je toch een halve leugenaar want het is toch zo een propere dame, daar kan niets mis mee zijn! Ze staan dan zelfs in de rij om haar zo snel mogelijk weer te gaan "vullen".
Ten slotte heb je hier inderdaad een paar wandelaars met superimmuniteit die nog 20 jaar nzc nog nooit iets hebben opgelopen door hun gezonde levensstijl en het eten van rauwe groenten.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
ik heb sowieso weet van 1 dame die hier gereviewed wordt die HIV heeft.

Als je de statistieken en cijfers erop nagaat is insertieve heteroseks zelfs helemaal niet zo safe als sommigen hier aanhalen, maarja het blijft een leuke hobby natuurlijk.

31 aug 2016
1.194
112
ik heb in al die jaren dat ik all natural wandel verschillende keren iets opgedaan .
chlamydia & gonorroe .
altijd diegene waar ik de laatste keren sexcontact mee had gewaarschuwd dat ik een besmetting had opgelopen en deze mogelijk heb kunnen delen met hun .

ik beschuldig nooit diegene die deze hobby mogelijk maken .heb er zelf voor gekozen om onbeschermd met dvp te neuken .

bij al die keren hebben de dvp hun verantwoordelijkheid genomen en waren ze tijdje uit de running .

om hier zonder bewijs dvp aan de schandpaal te nagelen ben ik geen voorstander van .
die dvp heeft het ook van EEN van ons opgelopen

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ik vindt dat als je iets oploopt na een bepaalde wandelroute, dat je dit zou moeten melden, zodat iedereen zijn verantwoordelijkheid kan gaan nemen.

Ook vindt ik dat ongefundeerde opmerkingen over een mogelijke soa van bijv. horen zeggen, of vermoeden van, hier niet thuis horen.
Ik hou van feiten, en niet van roddelen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tja de mogelijkheid om een dame te melden is ook een mogelijkheid voor valse meldingen. Daarnaast is niet ieder lid ruimdenkend en voor hun een taboe. Ik zie meer in een informatieve rubriek over deze geslachtsziekte inclusief preventie bij seksverkeer zonder condoom.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
frikandel zei:

Als je de statistieken en cijfers erop nagaat is insertieve heteroseks zelfs helemaal niet zo safe als sommigen hier aanhalen, maarja het blijft een leuke hobby natuurlijk.

@frikandel, over welke dame hebben we het?
Thanks

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
frikandel zei:

Thanks Frikandel! Now I think we all want to know who she is please, then we can make our own informed decisions accordingly right :)

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb de laatste paar topics over hiv en seropositief zijn hier gevolgd en ik moet zeggen dat er toch wel enkele lichtjes harder zijn beginnen schijnen sinds het lezen er van.
Ok, ik wist net als iedereen dat er een risico is maar als je het allemaal zo leest...het is zuiver Russische roulette.
Ik begin toch meer gaan na te denken over vanalles na het lezen
van die recentste topics. Niet zozeer voor mezelf maar voor de naasten.
En als ik dan lees dat er zijn die zelfs met een soa gewoon verder doen, zowel de vrouwtjes als de mannekes,...zo breek je zelf de zaak af. Zo kun je een ganse sector naar de verdoemenis helpen.

A

Anonymous

Guest
Hiv is slechts een theorie, omdat het virus nooit geisoleerd is. Lees het gratis boek van doctor robert willner

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
De discussie komt altijd op hetzelfde neer, namelijk de titel van dit topic.
Geen enkele dame heeft een soa en als je er als wandelaar last van hebt ben je een leugenaar.

A

Anonymous

Guest
Bewijs gebaseerd op een aanname is van geen waarde. er is geen basis.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
... pseudoscience based on conspiracy theories, faulty reasoning, cherry picking, and misrepresentation of mainly outdated scientific data :mrgreen:

Terug
Naar boven