Taboe over HIV of SOAs op dit forum

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt: in de studentenwereld is momenteel verantwoordelijk voor de enorme stijging gonorroe
en chlamydia, grootste deel van hen doet alles zc met meerdere partners, soms mannen en
vrouwen. Maar volgens dhr J. zal ik wel weer wat verzinnen en schrijven wat mijn bazen zeggen.

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
We spelen met vuur en dan kan het zijn dat iemand zich verbrand maar er is gelukkig koud water.
Voor mij geen taboe en ben er trots op dat ik er eerlijk voor uit durf te komen en wou dat dit voor de anderen ook zo was. Heb er in een jaar tijd twee gehad. Uiteraard laat ik me testen en krijg ik prep van het tropisch instituut. Als ik iets onder de leden heb begin ik meteen met appen en bellen.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Klopt: in de studentenwereld is momenteel verantwoordelijk voor de enorme stijging gonorroe
en chlamydia, grootste deel van hen doet alles zc met meerdere partners, soms mannen en
vrouwen. Maar volgens dhr J. zal ik wel weer wat verzinnen en schrijven wat mijn bazen zeggen.

Wat onder de jeugd heel erg speelt zijn de body counts. Hoe meer bedpartners hoe beter.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Zeker! Ouderen via dating site´s neuken er ook flink op los zonder condoom. Ik heb ook zo´n periode van een paar jaar gehad, nog nooit een condoom gebruikt. Was ik de ene zat dan had ik wel weer een ander om hem diep in te stoppen en vaak meederen tegelijk waar ik mee neukte. Soms wisten ze het zelfs van elkaar. Onder het mom van latten zijn de wat oudere vrouwen (50+) heel erg makkelijk om het bed in te krijgen.

Terug
Naar boven