A
Anonymous
Guest
Nu in Bangkok aangekomen.
Zal 150 baht kosten omdat de lady het regelen.
Ben je weer terug in NL?
Ben je weer terug in NL?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samurai zei:Nu in Bangkok aangekomen.
Ben je weer terug in NL?
Op het menu!? Haha....naked zei:samurai zei:Nu in Bangkok aangekomen.
Ben je weer terug in NL?
Nee, net terug uit Hongkong , in Manila
Nog 1 dag en 2 nachten genieten van de Pinay![]()
Overmorgen vlieg ik terug naar Thailand, nog even mijn ticket omboeken
Dan staat er weer thais op het menu.
Mvg
Naked
samurai zei:Naked,
Vrijdag werken meer of min niemand in Thailand want het is een feestdag . Soi Cowboy is meer of min helemaal dicht. Ook Nana Plaza. Alleen zo dat je het weet.
Waar in Bangkok verblijf je?naked zei:Thanks voor de tip.
Dan maar mijn reserve bronnen aanborren.
Mvg
Naked
samurai zei:Waar in Bangkok verblijf je?naked zei:Thanks voor de tip.
Dan maar mijn reserve bronnen aanborren.
Mvg
Naked
Komt helaas door de feestdag. Zelfde overal.naked zei:Ik verblijf in Hua Hin en op dit moment geen ruk te doen
geen drank , barren dicht![]()
Misschien is straks nog een bar open
Kinky Dutch BiSexual guy looking for kinky friends
I am a 44 year old bisexual Dutch guy and into all kinks and fetishes. I am planning to visit Bangkok in the next 2 months and am looking to meet some nice kinky dates who are open to a lot of dirty stuff and who dont only want to hook up with me but also (paid) can help me find the most perverted dates with others as well. Interests are: (semi) public sex, Anal (me bottom) prefer big dicks, fisting (me bottom), Piss (and more), period girls, cum play, used condom play, bareback and more. Contact me when interested and tell me what kinky stuff you have on offer.
samurai zei:Zou je in Bangkok belanden trakteer ik op een bier (of 3).naked zei:Ik start in Hua Hin om ff mijn schatjes te bezoeken, daarna nog ergens anders heen.
Dat ga ik in de tussentijd bedenken![]()
Bangkok is niet echt je plek denk ik, maar toch.
Je moet!? Wat erg voor je.naked zei:Ik heb trouwens al weer beloftes gemaakt aan een van mijn schatjes in Manilla, dus ik moet weer naar de Filipijnen denk ik![]()
Klopt zeker maar de feelancer doet net zo veel voor minder geld. Bij Ruamchitt Plaza hotel sukhumvit road hangen veel en ook onder het hotel in Thermae. Of de freelancers tegenover Nana. Beer garden bij Soi 7 is ook een goede tent met heel veel freelancers. En ze zijn r al vanaf 1 uur in de middag.Echter vind je naar mijn mening de meest aantrekkelijkste wel in Soi Cowboy en of Soi Nana...