Thailand - Bangkok Algemeen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ben Zaadverloren zei:
Haha ik had een keer de fout gemaakt om te kort achter elkaar een afspraak te maken. De eerste kwam pas laat en we waren avondje uitgeweest. In plaats van naar huis te gaan was ze maar gebleven. Klopt dame 2 op de deur, zij zou wat langer blijven en was al vroeg met de bus vanuit isaan gekomen. Oops.
Maar gedaan of ik nog erg vast sleep ivm vlucht en haar niet gehoord had. Appje gekregen dat ze beneden een sigaretje ging roken en op me wachten. Ondertussen de eerste de deur uit gewerkt, zij was boos en zo weggelopen. Daarna nummer 2 berichtje gestuurd dat ik net wakker was geworden.
Mezelf voorgenomen om volgende keer (paar maandjes nog) iets verstandiger te plannen.

Dat heb je mooi opgelost man.
Want het kan een lelijke scene geven, de Thaise dames zijn op z´n zachts gezegd een tikkeltje jaloers aangelegd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Beffer

Ik heb voor me zelf een leuk optrekje bedacht ;-) . JUNIOR SUITE 1 BEDROOM . die was al €1000,- incl elke morgen een dametje die een compleet ontbijt komt serveren.

En vliegen met KLM Business class is ook best kostbaar, maar kan wel lekker languit liggen en de hele nacht gewoon slapen

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
En niet te vergeten, Bangkok is een mooie plek om zonder wetenschap van je huisarts/nieuwsgierigen wat Prep/Truvada te kopen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
en wat zou ik daar me moeten dan? een soa ach die hebben we allemaal wel is, maar bij hiv ga ik toch maar even langs de dokter denk ik...

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Ziet er veelbelovend uit CWP.
Wens je een superverblijf toe. :D
En erg benieuwd naar je relaas eerdaags.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ben eens benieuwd of het inderdaad zoveel duurder geworden is? Nogal serieuze prijzen voor Thailand.
Vorig jaar november betaalde ik 2000 aan een massagedame en 400 barfine om 2 uur mee te komen naar de kamer op hotel. Daarna gezellig samen gaan eten en haar afgewimpeld omdat ze mee wou naar Phuket.
In Pattaya heb ik een week samengeweest met een vakantielief voor 10d baht. Nooit geen cd gezien.
Enfin, dit weekend ben ik er weer voor Songkran.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Die prijzen zal wel aan mij liggen, heb weinig zin er een discussie van te maken met die meiden, als ik ze voor 2 dagen kan neuken en daar 10000 bath voor neer moet tellen, zeg ca €280,- dan heb ik daar totaal geen moeite mee, en mijn ervaring is dat ze dan ook niet al te moeilijk doen over onze specifieke wensen.... Voor wat hoort wat, toch ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De prijzen zijn gestegen ten opzicht van voorgaande jaren, dat heeft met marktwerking te maken.
Vraag en aanbod ( hoog en laagseizoen)
De prijzen in Bangkok zijn sowieso hoger dan in de rest van Thailand, hoewel Phuket ook al richting prijs niveau van Bangkok gaan.

Nu heeft CWP gewoon een iets ruimer budget en daardoor is er misschien sneller iets meer mogelijk bij sommige dames.
Geen paniek er zijn nog voldoende dames die in ieders budget passen

Ook een kwestie van goed onderhandelen, als dat mogelijk is.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Vandaag aangekomen in Bangkok en dat viel niet mee.
Nog voor ik mijn hotel bereikte in Soi4 was ik al kleddernat. In die hitte is dat niet zo erg maar sommigen spuiten met ijswater en dat komt aan.

Pas ingechecked nam ik een mooie FL mee naar mijn kamer en dacht dat die wel zou meewillen, maar ze wou absoluut geen NZC. Ik bood het dubbele tot 3000 maar geen toegeven aan.
Dan er maar het beste van gemaakt MC. Bleek achteraf dat ze rond haar regels zat, nog zichtbaar, en ze had niets gezegd. Bleek ook dat haar boyfriend niet weet dat ze dit doet om aan wat extra's te geraken. Betwijfel ik wel.
Paar uur later op zoek naar de massagedame die vorig jaar een engel was op de kamer. Met verlof; Songkran.
Mij dan laten masseren door een andere mooie dame. 500 voor de massage. Ze vroeg 1000 extra voor handjob en 2000 voor BTB met BJ. Vond ik te veel en heb bedankt voor dit laatste.

Ook vragen ze nu al 190 voor een colaatje in de Bacarat in Soi Cowboy, in november was het nog 140.
Bangkok wordt inderdaad duurder. Aan de ATM slechts 33,5 Baht voor een euro.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vandaag niets te neuken gevonden, misschien vanavond nog even naar Soy Cowboy daar is kijken of er wat lekker te vinden is voor een bare wippie.
Thuis maar ff een SOA testje doen, heb nou zoveel kutjes gevuld in die paar dagen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
kansloos dagje vandaag, maar ben ook zachtes aan wel uitgeneukt, net even in wat ik denk, Soi Cowboy 2 wezen kijken, allemaal show en ziet er geil uit, maar alleen maar op drankjes en uurtje van 3000 Bath uit. op de terug weg naar de taxi's me in de wc van een kroeg laten pijpen voor 400 bath, en in de taxi geklommen, en voor de 4e keer wezen douchen, tering wat is het heet en vochtig nu.

BitchBanger

Snuffelaar
29 feb 2016
2
0
:lol: :lol:
Kerel kerel.....does ff rustig aan jong, gun je libido eventjes de tijd om bij te komen. 'T komt ook zo bekend voor dit hè... :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik vlieg morgen weer terug, vandaag nog Siam Paragon een mega winkel centrum met verdiepingen waar ze ook tussen de Gucci en Prada Rolls Royce en Massarati Porsche en Ferrari verkopen -;) achterlijk groot shopping centrum met alle thaise chickies die vandaag allemaal vrij waren vanwege Songkran. Heel wat schoonheden de revue zien passeren maar ik was er wel klaar mee.

Volgende keer Pattaya doen en dan in December of zo. 40gr en luchtvochtigheid van 88% is niet aan mij besteed.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Ik vertrek binnen een paar dagen en heb een iets mindere comfortabel zitje, maar het is je gegund.

Terug
Naar boven