Thailand - Bangkok Algemeen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je klm vliegt dan kan je 30 uur voor vertrek inchecken, dan krijg je als het goed is de optie om je stoel te upgraden naar business class voor soms maar €150.- zo deed ik het voorheen ook. Moet je wel ff je wekker zetten en exact 30 uur voor vertrek inloggen. Het is wie het eerst komt wie het eerst maalt ;) Vaak zijn er business stoelen zat. Bij Eva air is dat meen ik ook zo geregeld. Of als je genoeg fligh miles heb krijg je hem gratis aangeboden. 13 uur economy gaat cwp nimmer doen, kom je volledig geradbraakt aan -;)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Bij Eva air zijn er vaak Business class stoelen vrij, maar er zijn maar een paar gereserveerd voor upgrades van Premium Economy ( oude Elite class)--> Royal Laurelclass ( Business class)
De rest willen ze eerst proberen te verkopen

Vanuit Economy class upgrade naar Business class krijgen is bijna onmogelijk;

- Of je moet zo ontiegelijk veel miles gespaard hebben om een upgrade te kopen en dan alleen nog voor een enkele reis.
Bij een retour is dat het dubbele
Deze moet je dan aangeven als je de ticket koopt, achteraf aanschaffen op de luchthaven kan niet meer helaas

- Of je moet een frequent flyer zijn aan wie deze upgrade gegund word.
(let wel er word gekeken naar je status (kaart soort), de hoogste status heeft als eerste voorrang bij een gratis upgrade)
Deze volgorde wordt gehanteerd:
Eerst de Diamond card houder daarna de Goldcard houder vervolgens Silvercard houder als laatste de Greencard houder

De gratis upgrades worden alleen gegund als de Economy class en Premium Economy class overboekt is.

Ook Naked is verpest met de luxe van Business class vliegen, gaat ook niet meer 11 uur of meer opgevouwen zitten.
Tsja het blijft een pittig bedrag, maar je komt in ieder geval uitgerust aan op je bestemming.

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bijkomend voordeel is overal doorheen wandelen. Van checkin naar imigration en koffer controle. Zo door naar de
Sky lounge waar je goede kwaliteit eten en drinken kan mee pakken, gratizzzz -;)
Alleen kut dat je nadat je je koffer hebt gedropt nergens meer een peuk kan opsteken. Dus dat wordt ff illegaal een paar trekjes op de plee :ugeek:

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik vloog steeds met Emirates met tussenstop halverwege in Dubai om benen even te strekken. Deze keer directe vlucht met Thai Airlines.
Truuk is om bij het online inchecken te kijken waar er meerdere plaatsen vrij zijn economy en dan je toegewezen seat te veranderen naar deze lege plaatsen. Resultaat is dat je met een lege plaats naast je vliegt, in het betere geval 2 lege. Ik kon zo ooit de hele vlucht languit slapen in cheap class. Ik zal geen geld verspillen om hooguit 12 uurtjes te kunnen 'alleen slapen', dan geef ik het liever uit aan een upgrade met 2 slapen. En ik ben geen Hollander.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ben nog maar 3 dagen in Bangkok en al 3 chicks gescoord waarvan 2 bare in BKK. MCD was 1000 ST, zonder was steeds 2000. Straks taxi naar Pattaya waar bare veel couranter is.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
CWP zei:
Bijkomend voordeel is overal doorheen wandelen. Van checkin naar imigration en koffer controle. Zo door naar de
Sky lounge waar je goede kwaliteit eten en drinken kan mee pakken, gratizzzz -;)
Alleen kut dat je nadat je je koffer hebt gedropt nergens meer een peul kan opsteken. Dus dat wordt ff illegaal een paar trekjes op de plee :ugeek:
18:40 KL 0876 Bangkok Verw. 19:25

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het heeft de voorkeur van zowel CWP als mij om business class te vliegen.
Als ik voor me zelf spreek, geef het wat meer luxe:
- geen (grote) wachtrij bij het inchecken eigen counter
- snelle doortocht douane zowel bij vertrek als aankomst ( je voorkomt lange wachtrijen douane zie Bangkok)
- lounge toegang ( gratis eten en drinken, comfortabele stoelen, sommige met douches, gratis wifi
- voorrang bij het instappen
- direct een glaasje welkomstbubbels als je gaat zitten op je stoel en een warm vochtig doekje
- 5 of meer gangen diner, geserveerd op normaal servies met normaal bestek, je tafeltje krijgt een tafelkleedje
- keuze uit verschillende cocktails, wijnen en sterke drank.
- uitgebreider entertainment/ groter beeldscherm, betere koptelefoon
- sommige vliegmaatschappijen geven gratis wifi
- Longhaul vluchten hebben flat- bed stoelen ( stoel veranderd elektrisch in een bed die voor je word opgemaakt met dik dekbed en groot kussen)
- een aminity kit bestaande uit mini tandpasta en tandenborstel ,oog verduistering lap, oordoppen, haarkam of borstel etc etc
- slippers , sommige geven zelfs pyjama's
- Extra snacks mocht je nog niet vol zitten van al het geen is aangeboden in de lounge en tijdens diner
- grotere toiletten ( ook door minder gasten gebruikt)
- uitgebreid ontbijt geserveerd zoals het diner
- voorrang bij het uitstappen
- voorrang van je bagage op de bestemming, komt als een van de eerste de band op rollen.

Dus het gaat niet alleen om 12 uur "slapen" ;)
Prijzig ja , maar verspillend niet echt naar mijn mening
Maar gelukkig heeft iedereen zijn of haar keuze daarin. wij hebben het ervoor over

Mvg

Naked

Ps bij Eva air kan je ook een combiticket kopen bv enkele vlucht premium economy en een enkele vlucht businessclass, dat is iets voordeliger
prijs wordt bepaalt door 2 prijzen van een retourticket bij elkaar op te tellen en dan door 2 te delen.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
ja, om terug te keren zou ik wel eerder een premium class boeken. Mijn humeur om terug te keren is steeds bar slecht; terug naar de stresswereld met problemen om op te lossen. En na uitstappen kan ik niet direct relaxen bij een massage zoals in Thailand.
Moet ik mij nu geen zorgen om maken...ik ben nog niet halfweg mijn verlof.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Even een tussenstop in Sukhumvit voor een nacht (voordat ik verder rondwandel in Pattaya).
Ik ging in de late namiddag meteen naar Lollipop blowjob bar soi 10. Daar ben ik in verleden ook geweest en beviel mij.
Daar kon ik ook nzc met een meid. Dat is niet vanzelfsprekend bij een bj bar.
Toen ik daar aankwam zag het eruit als een normale massagesalon maar
met een nieuwe naam Number@ (number 1) massage.
Voor de ingang nog steeds de bar en ook een pool tafel.
Gevraagd of dit alleen naamwijziging is en men nog steeds bj kan krijgen ?
Ja, dat was nog steeds mogelijk en voor 800 B. Kreeg Noi mee en naar boven in prive kamer.
De kamer met gordijntjes is verdwenen want hoort niet bij een normale massagesalon.
Bankje en een bed. Even douchen en gaan liggen. Pijpen was redelijk en vraagde of boomboom mogelijk was.
Dat zou dan 2500 B kosten met condoom. Bij een bj bar kost dat eigenlijk 1300 B.
Dus eerst afgewezen. Kon ook niet komen met dat gepijp van haar.
Wel hele lieve vrouw uit de Isaan met heel mooi gezicht en slank.
Ik dacht dat ze 29 was maar achteraf bleek dat ze op 29ste 39 wordt.
Gevraagd of ze met mij kon gaan maar dan geen condoom.
Ze twijfelde en was bang voor hiv. Haar overtuigd dat alles ok is en
dat ik come outside. Het best als ik om 21.00 kom. OK.

Daarna naar Lolitas en heb een heerlijk blowjob gehad. Daarna een massage genomen op soi 7/1 maar was slecht en
liet een hj toe maar kon niet meer komen.
Daarna naar Nana Plaza en even Spanky show aangekeken.
Voor Nana Plaza de straat hoertjes en er was eentje erbij die het voor 1200 B wilde doen zonder condoom.
Geen zin naar hotel te gaan en in de Nana Plaza daar zijn short time kamers.
Wel moet zij (en ik) samen met de security via de lift naar de kamers (kost 350 B erbij)gaan en
haar id wordt gecheckt. Op kamer zij douchen en ik daarna ook.
Pijpen was ok en daarna deze slanke met een volle kont lekker geneukt en volgespoten.

Het was al 21.00 en op naar soi 10 voor Noi. Ze was nog bezig en in tussentijd bier gedronken en pool gespeeld
met een van de meiden. Noi vroeg nog of ik nog massage wilde. OK, een normale massage dan voor 300 B.
Tijdens de massage vertelde ze me dat barfine 700 B is. OK. Massage onderbroken en naar mijn hotel.
Douchen en dan langzaam aan onder het deken verkennen. Wij gingen snel tongzoenen en kort daarna
ging ik haar beffen. Dat vond ze heerlijk. Neuken en mijn zaad op haar buikje gespoten.
Het leek wel een vriendin zo lief was ze. In de ochtend was ze snel aangekleed maar haar toch weer in bed geloodst.
Een poging gedaan maar lukte niet om te komen. Heb haar 2000 B betaald dat was ook goed.
Haar naar de massage gebracht en na een ontbijt met de bus naar Pattaya.

ajohnson

Snuffelaar
12 mei 2019
7
0
Guys, geweldige topic dit! Brengt allemaal herinneringen op uit Bangkok. Ik zou zeggen blijf delen met elkaar! Graag ook foto en videos :p

Aanrader is ook 'Club Levels'.

Iets duurdere uitgaansclub maar veel dames aanwezig. Volgens mij ook freelancers, maar met een beetje moeite ook kosteloos.

Johnson

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Pfff wat een hitte hier in deze stad. Zit in sukhumvitlaan 11 t.o. mercure hotel. Ben hier met mijn lief en die had vandaag een ass fill up behandeling gehad. Het is hier goedkoop en met een beetje netwerk is het goed toeven met de thaise locals.

Ik heb mijn ladyboy date helaas misgelopen maar die zie ik na de vakantie in nl. Ze was een laantje verder op nr 13. Deel wel een fototje. Het was jammer want ze wou graag door mii volgespoten worden net als vorig jaar. En kan helaas niet in dezelfde vliegtuig zitten konden we in de plee doen. Mja de airdolmus was volgeboekt. 😢😢😢

Enfin geniet van de tips loop zo naar de soi cowboy of nan. Tis voor mij erg lang geleden dat ik een thaise doos onder gespritzt had, maar al die geile verhaaltjes van jullie jammie en sommige thaise ladies zijn heel nice. Voor de liefhebbers een foto van de ladyboy die ik mis liep en in nederland helemaal kort ga neuken.

Groetjes uit Sukhumvit 11 bkk
CG

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Komende zomer wil ik een weekje in Thailand gaan snoepen. Dit zal begin juli zijn. Ik dacht een weekje Bangkok. Klopt het dat daar niet alleen de profies zijn, en zijn er ook knappe twintigers op te pikken die een beetje bijbeunen en hopen dat een blanke aan de haak te slaan is? Of kan ik beter naar Phuket of Pattaya gaan? Ik ken op zich Indonesië vrij goed. Daar kun je 's-avonds/'s-middags vrij makkelijk de non profie's aan de haak slaan in Jakarta. Als ik Jakarta vergelijk met Bali, dan zijn hele volksstammen uit diverse hoeken van Indonesie naar Bali verkast om professioneel iedere avond of tijdelijk een bule aan de haakte slaan. Kan ik de mindere profies ook in Bangkok verwachten? Ben zelf niet de knapste, maar heb geen probleem om makkelijk een gesprek aan te gaan, het liefst wel in het engels. Alvast bedankt voor reacties

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
thanks CWP, ziet er allemaal goed uit.Ik ga toch Bangkok boeken. De video'tjes zijn een beetje gedateerd, maar alles zag er goed uit. Ik denk dat ik een paar maanden voor vertrek actief ga worden op Thaifriendly, ook heb ik leuke snoepjes bij Nana Hotel gezien. Tja, en na een weekje Bangkok,heb ik weer een tijdje nodig om weer geheel op te laden. ;) Thanks

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Als tip Grote xxx kan je met Tinder ook afspraken maken. En mocht je op transen vallen dan is Grindr of planetromeo ook handig. Let wel in die dating apps zijn ook de gewone dvpers en tvpers actief. Het is wel de moeite waard.😉

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
De Grote XXX zei:
Ik denk dat ik een paar maanden voor vertrek actief ga worden op Thaifriendly,
Dat heeft weinig zin en is zonde van het geld. De dames op Thai Friendly zijn normaal gesproken alleen geïnteresseerd in mannen die reeds in Thailand zijn. Ze hebben niks aan een vent die pas over een paar maanden in het land is, want ze hebben NU geld nodig!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Paar maanden is inderdaad vrij ruim, ik was enkele weken voor vertrek actief en de helft haakt af, dus gewoon straight to the point duidelijk maken wat je wil in je adje

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Nou, ik zet niet in m'n profiel dat ik alles ZC wil. Dat geef ik pas aan als ik met een dame text.
Maar je moet inderdaad wel in je profiel zetten dat je alleen op zoek bent naar 'fun' en 'nothing serious' of iets dergelijks, anders word je overspoeld met reacties van dames die op zoek zijn naar een vaste bron van inkomsten... pardon relatie.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Inderdaad, via Thaifriendly kom je erg gemakkelijk in contact met de dames. Als je lang van te voren met ze chat verliezen ze hun aandacht. Sommige willen alleen met je praten als je al in Thailand bent.

Via gratis account kun je 1x per 10 minuten een bericht sturen. Installeer de app Line (populare chat app in Azie) dat gebruikt vrijwel iedereen daar. Soms staat het in hun profiel of ze geven het vrij snel en kun je vrijuit chatten.

Mijn score via TF/Line is 5x NZC met interne donatie. 1x nmc+anaal en 1x pcz-cim meeste in de leeftijd 19-25

Terug
Naar boven