Twoo

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Patar,

Dan vraag ik me toch serieus af hoe jij dat doet.
Ik heb totaal geen respons van leuke en geile dames,

Alleen maar van dikke echt onaantrekkelijke dames....

A

Anonymous

Guest
Haha, je was me net voor...nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien!

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Handycarp zei:
Patar,

Dan vraag ik me toch serieus af hoe jij dat doet.
Ik heb totaal geen respons van leuke en geile dames,

Alleen maar van dikke echt onaantrekkelijke dames....

100 % mee eens. Sommigen hier hebben veel fantasie

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
PeeweeHerman zei:
Haha, je was me net voor...nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien!

Er zitten schone dames hoor. Maar of ze zien u niet staan en zeker niet van de eerste keer naar bed Of NZC ( zoals ze hier schrijven volpompen). Of het zijn DVP' s die extra reclame maken; Maar dan moet je dokken.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Via Tinder 1x en via Twoo 2x een bare date gehad .
Zowel op Tinder als Twoo een betalend account omdat je anders weinig mogelijkheden hebt .
Via Tinder was het een dame van 27j die ik 3 dagen later al bare aan het neuken was inclusief kutje volspuiten .
Via Twoo waren het echte Milfjes , gescheiden eenzame huismoedertjes van 35-40j die zich ook gewillig lieten vullen . Met één van hen op voorhand eens afgesproken .Voor de rest nog een paar dates gehad zonder sex .
Moraal van het verhaal ... zonder betalende accounts kan je weinig bereiken ondanks wat sommige hier beweren .
Je moet er véééél , gewoon véél te véél tijd insteken .
Als je telt dat je u ook nog moet verplaatsen tot soms de andere kant van het land , etentje betalen , kosten van het account , ... dan kom je niet zoveel goedkoper uit als een professioneel inhuren .
Uiteraard is het wel spannender om echte amateurtjes te kunnen vullen ;-)

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
gblover zei:
Via Tinder 1x en via Twoo 2x een bare date gehad .
Zowel op Tinder als Twoo een betalend account omdat je anders weinig mogelijkheden hebt .
Via Tinder was het een dame van 27j die ik 3 dagen later al bare aan het neuken was inclusief kutje volspuiten .
Via Twoo waren het echte Milfjes , gescheiden eenzame huismoedertjes van 35-40j die zich ook gewillig lieten vullen . Met één van hen op voorhand eens afgesproken .Voor de rest nog een paar dates gehad zonder sex .
Moraal van het verhaal ... zonder betalende accounts kan je weinig bereiken ondanks wat sommige hier beweren .
Je moet er véééél , gewoon véél te véél tijd insteken .
Als je telt dat je u ook nog moet verplaatsen tot soms de andere kant van het land , etentje betalen , kosten van het account , ... dan kom je niet zoveel goedkoper uit als een professioneel inhuren .
Uiteraard is het wel spannender om echte amateurtjes te kunnen vullen ;-)

100% mee eens

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
tip..... mieze 56, hendrik Ido ambacht
via prive meer info als je echt geintereseert bent...

A

Anonymous

Guest
Welke leeftijds categorie zoek je dan?
De oudere dames zijn volgens mij makkelijker te scoren

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Het is daar zoals het meestal het geval is: de hopeloze gevallen laten meer toe... in dit geval bare. Ik zit ook op Twoo en de meesten die mij verzoeken sturen antwoord ik niet op.
Er zijn weinig mooie dames, zowel op Twoo als elders die voor puur natuur gaan. Vooral in de clubs kun je enkel de 2de keus bare scoren.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
ik ben zeer actief of two, al ruim 3 jaar. ik scoor zeker 2 dames in de maand om date mee te hebben. de meeste de 1e dat al sex. meer dan de helft gaat gewoon bare. wordt niet over gesproken.
ik ben 51, de meeste dames zijn tussen de 40 en 55.
nu ook date morgen met jonge meid van 32, zij wilde heel graag date en gaf al aan lang droog te staan... met knipoog. cd vindt ze maar niks gaf ze veel eerder aan voordat ze vroeg of ik date wilde. ben benieuwd.
Schat in dat ik meer dan 30 vrouwen nu bare heb geneukt, in begin wel veel jonge meiden, laatste tijd wel steeds ouder.
maar ik ga zeker niet met een ieder, moet wel mooie vrouw zijn, zelf ben ik niet onknap zeggen de dames en dan iets meer haha.
als ik zou willen dan zou ik er zeker elke week een kunnen neuken, zo veel onknappe dames welke vragen om date....
In België inmiddels ook 2 dames gehad, allebei zonder mogen nemen en op 1e date al mee naar bed bij hun thuis.
Adios amigo's

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Hoi ggd. Ik zit ook twoo maar heb minder succes. Zou je een aantal tips met ons willen delen? Mogelijk ook profielnamen van vrouwen op twoo? Mag ook via PB. Dank alvast namens de virtuele medewandelaars :)

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Wat als ik zo een bare date zwanger maak? Moet ik er dan financieel voor opdraaien? (ben van België)

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Pastore zei:
Wat als ik zo een bare date zwanger maak? Moet ik er dan financieel voor opdraaien? (ben van België)

Als via een DNA-onderzoek wordt bewezen dat het jouw kind is? Ja natuurlijk.

A

Anonymous

Guest
vroeger toen Twoo nog Netlog was een 4 tal sex date gehad niet betalend .
Had enkele foto's van mijn ski vakantie op netlog geplaatst ,en van de Ardennen.
kreeg van een leuke vrouw een prive berichtje ,hier se nog een ski fanaat.
na 2 dagen prive berichten vroeg ze mijn msn ,ze zei als het zonder bijbedoelingen is .
ze vroeg of die kids op ski vakantie op de foto van me waren ik zei 1 maar .
ik was moe van het werk en had de vroege vertelde dat ik een douche ging nemen en ging slapen .
wat ook zo was. Kreeg als antwoord zal uw rug komen wassen .
na dat gezwans begon ze meer en meer complimentjes te geven .
telkens mijn pc opstond was ze er al ,haar man was een workaholic.
en werkte ook in het weekend .
een andere herkende me van in mijn stad waar ik woonde en was vrijgezel .ze was 48
en stuurde wat mooie foto's van haar naar me na een gesprek .
ik zei je ziet er ondeugend uit ben ik ook zei ze.
het was pure lust ik begon nooit over sex .
maar geef het altijd een draai dan komt de rest van zelf , duurt nooit lang.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb ook weer eens betaald op twoo voor een premium account maar tot nu toe is het om te janken hahaha

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Hi daar,
zoals ik eerder schreef lukt het echt wel op Twoo, ja je moet wel een betaald lid zijn.
De volgende dames dit jaar alweer aan de roede mogen schroeven en de meeste gewoon weer ZC:
- F uit Rotterdam, 53 jaar, ik maakte complimenten over haat dikke borsten, ze nodigde me meteen uit om deze in te komen smeren met body lotion. wat een super geile vrouw. natuurlijk ouder en niet een spetter maar wat een heerlijke dikke ballen en ze vindt echt alles lekker.

- Mascha uit Amstelveen, 44 jaar. ze gaf eerst aan niet te daten.... oke dan sec chatten maar na een tijdje wilde ze wel een keer een bakkie doen. eerst in cafe in Amstelveen, hierna wilde ze een keer uit eten, heel gezellig.... de koffie hebben we bij haar gedronken.... wat een nacht. helaas wilde ze maar 1 keer. dus geen contact meer.... voorlopig, ik heb haar nu op KiK.

- Dafna Gouda, gezellig afgesproken in cafe in Gouda, hierna naar haar huis voor de koffie. gebleven voor de nacht, hele nacht neuken en elke keer in haar gespoten. de volgende ochtend voor vertrek nog ff snel op de keuken tafel.... wat een super geil wijf. ze is wel een beetje maf... rookt wiet maar wordt daar super heet van. wel wat een buik.... dikke tieten en een klets natte kut.

succes alle

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
ooo wat gaan het toch makkelijk op two.
laatste tijd weer 2 per week een afspraak weten te scoren.
laatste tijd veel in belgie ook weer.
Kimmi uit Amsterdam, ze is 28, ik ietsepietsie ouder :lol:
ze vond mijn foto'd leuk en wilde graag een koppie thee drinken en centrum Amsterdam.
heel leuke blonde meid, mooi slank figuurtje met mooie c clubjes.
gesprek was leuk en ze vroeg of ik kon helpen met haar tv aan te sluiten, was iets mee zei ze.... geen probleem.
Dus wij naar haar piep kleine appartementje. een soort studenten complex, kleine appartementjes van ca. 30 m2.
TV was snel werkende, niks bijzonders eigenlijk. ze was heel blij en kwam op me zitten en begon te zoenen, toen topje uit en haar tietjes in me gezicht, zo lekker ding zeg.
Toen stond ze op en zij..... me vriend komt zo thuis maar ik wil wel nu met je neuken, mijn mond viel open.... een vriend zij ik, ga zei ze maar maak het toch uit daarom zit ik op two om dates te hebben...... zij naar haar bedje, kleed zich uit en spreiden haar benen tot spagaat..... kom zij ze neuk me klaar.
Geneukt hebben we, gene condoom gebruikt en haar 2 keer voorzien van me witte goud.
nu een week later denk ik aan terug...... en vondt jammer dat het eenmalig zou zijn. toe ik weg ging zei ze nog, dit was eenmalig..... je bent een kanjer en neukt zalig maar je kan me vader zijn dus geen vervolg. nog ene lange tongzoen en ik stond buiten :roll:
Ik kan haar ook niet meer vinden op two........ heel raar allemaal.

Maar goed as maandag 2 dates achter elkaar, de eerste dame uit Rotterdam, afgelopen woensdag wat mee gedronken, toen wilde ze al dat ik mee zou gaan maar moest echt weg, voor maandag ochtend afgesproken om sex te hebben, deze deur van appartement zou ze openlaten zie ze, kon ik me uitkleden en zo naar haar komen, ze zou met benen weid liggen zij ze, gelukkig wil zoo zonder condoom, is gek op het gevoel als sperma wordt ingespoten zij ze. Naam volgt als ik niet mee verder ga...
De 2e in middag een jong thaise uit Schiedam, ze wil graag als klikt samen wonen en geeft aan heel lekker te kunnen koken en me elke dag zou masseren en heel veel sex wil hebben als we klik hebben. haar naam hou ik ff voor me.... volgt als ik niet verder ga....

Heren, echt als je heel actief bent met berichten sturen , niet sec likes maar echte goede teksten maakt en deze stuurt naar alle dames welke je maar een beetje leuk vind en graag wil neuken dan lukt het echt.

Succes alle.....

Terug
Naar boven