Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handycarp zei:Patar,
Dan vraag ik me toch serieus af hoe jij dat doet.
Ik heb totaal geen respons van leuke en geile dames,
Alleen maar van dikke echt onaantrekkelijke dames....
PeeweeHerman zei:Haha, je was me net voor...nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien!
gblover zei:Via Tinder 1x en via Twoo 2x een bare date gehad .
Zowel op Tinder als Twoo een betalend account omdat je anders weinig mogelijkheden hebt .
Via Tinder was het een dame van 27j die ik 3 dagen later al bare aan het neuken was inclusief kutje volspuiten .
Via Twoo waren het echte Milfjes , gescheiden eenzame huismoedertjes van 35-40j die zich ook gewillig lieten vullen . Met één van hen op voorhand eens afgesproken .Voor de rest nog een paar dates gehad zonder sex .
Moraal van het verhaal ... zonder betalende accounts kan je weinig bereiken ondanks wat sommige hier beweren .
Je moet er véééél , gewoon véél te véél tijd insteken .
Als je telt dat je u ook nog moet verplaatsen tot soms de andere kant van het land , etentje betalen , kosten van het account , ... dan kom je niet zoveel goedkoper uit als een professioneel inhuren .
Uiteraard is het wel spannender om echte amateurtjes te kunnen vullen ;-)
Pastore zei:Wat als ik zo een bare date zwanger maak? Moet ik er dan financieel voor opdraaien? (ben van België)