Twoo

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
er zit ook een risico aan. de dame kan je gaan stalken etc vooral als ze je nr of adres heeft.
Zeker voor mensen die een relatie hebben niet erg fijn dan.
Ik val op 50 + en die dames kunnen vasthoudend zijn als ze beet hebben.
Dus maak duidelijk wat je bedoeling is bij het maken van contact.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Vd week weer leuke date gehad.
Was ff stil, dames reageerde niet weer.... maar toch vorig weekend in een keer diversen reacties.
Gisteren avond een leuke koffie dat, en ja het klikte echt. Normaal gesproken zou ik alles aan doen om heerlijk te gaan tongen maar nu ff niet. Wel een paar kusjes. Vanochtend berichtje van.... jammer dat je me niet wilde tongen, had best zin in en eerlijk gezegd had ik graag met je naar bed gewild..... vindt je zo lekker.... ongelofelijk leuk en geil Kik berichtje.
Verder as zondag ook een date gepland, wat oudere dame, 56 jaar maar wat een figuurtje. In de chat ging ze al steeds een stukje verder met geile opmerkingen.... dus kan lekker heet worden. Ze wilde graag naar de duinen zij ze... lekker zonnen, jaja zonnen...... ze wil gewoon van bil. Ze is getrouwd maar wil graag heerlijk vreemd gaan en als klik een vaste relatie buiten haar manneke. We gaan het zien.
Dus heren beren..... er valt nog steeds te scoren op twoo :)
maar net als bij andere sites..... veel tijd in steken, leuke spontane teksten maken en de dames sturen. Geduld hebben en zeker niet meteen over willens tappen op whatss app of ik meestal naar Kik of telegram. Als dame zelf om vraagt zit je gebijteld :x
Succes all....

A

Anonymous

Guest
Twoo is een leuk medium maar als het enkel de intentie is een vrouw te neuken en vol te spuiten nooit adres of echt telefoon nr geven.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Adres hoeft ook niet je hebt hotels genoeg en als de dame je uitnodigt bij haar thuis helemaal top natuurlijk.

Maar een date bevestigen alleen op de twoo mail kun je vergeten.

Nummertje uitwisselen hoort erbij!

A

Anonymous

Guest
Mijn ervaring met Twoo en andere sites is positief maar:
De enorm knappe vrouwen zijn niet te neuken en de vrouwen die een vaste relatie willen ook niet. Ik ga volledig akkoord met de bovenstaande posting.
Vorig weekend via Twoo een date gehad met een jongere dame die zo'n 20 kg meer woog dan ik. Eentje van bijna 100 kg op mn lul :lol: , maar wat een heerlijke kont en billen. Mijn lul en rond mn lul was het kletsnat van haar luid soppende kut. In totaal 5 keer gespoten in haar. Van de knapste moet je het niet altijd hebben, bijlange niet.

A

Anonymous

Guest
Hoi,

Klinkt allemaal wel aantrekkelijk om zo af en toe eens een seksdate te scoren via die online datingsites zoals Twoo en Adultmatch. Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen:

(1) Hoe zit het met mijn privacy? Als ik een foto van mezelf op mijn persoonlijke profiel upload, is die dan alleen zichtbaar voor andere leden of kan jan en alleman mijn snuit zien?

(2) Hoe gaat dat eigenlijk zo'n baredate opzetten. Moet ik eerst honderd keer met haar uitgaan voordat ze wat doet? Ik ben eigenlijk nogal lui en wil haar het liefste meteen uitnodigen in mijn slaapkamer. Ik heb geen zin in koffie-, thee- of dinnerdates. Gewoon nummers uitwisselen en appen wanneer ze langs kan komen en met haar aan de slag gaan. Beetje oneerbiedig, weet ik, maar ik ben nu eenmaal een luiefant.

(3) Is het een goed idee om in mijn profieltekst te zetten dat ik gewoon een keer met een dame naar bed wil en niks meer? Komt daar dan eigenlijk wel volk op af?

Ben erg benieuwd wat jullie reacties zijn op die vragen.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Je kan altijd je profiel prive maken zodat alleen je vrienden je kunnen zien maar weinig kans dat je neukt dan.

Openbaar profiel is meer kans om te scoren dus net wat je wil. Verder moet je geluk hebben,je hebt kans dat je meteen thuis uitgenodigd wordt maar je moet er ook een etentje en een drankje voor over hebben als de situatie daarom vraagt.

Ik neem aan dat je weet hoe je een vrouw moet pleasen en bewerken anders 150 euro aftikken bij een prostituee dan kan je je luie act voortzetten!

A

Anonymous

Guest
Degrotedekuboom zei:
Hoi,

Klinkt allemaal wel aantrekkelijk om zo af en toe eens een seksdate te scoren via die online datingsites zoals Twoo en Adultmatch. Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen:

(1) Hoe zit het met mijn privacy? Als ik een foto van mezelf op mijn persoonlijke profiel upload, is die dan alleen zichtbaar voor andere leden of kan jan en alleman mijn snuit zien?

(2) Hoe gaat dat eigenlijk zo'n baredate opzetten. Moet ik eerst honderd keer met haar uitgaan voordat ze wat doet? Ik ben eigenlijk nogal lui en wil haar het liefste meteen uitnodigen in mijn slaapkamer. Ik heb geen zin in koffie-, thee- of dinnerdates. Gewoon nummers uitwisselen en appen wanneer ze langs kan komen en met haar aan de slag gaan. Beetje oneerbiedig, weet ik, maar ik ben nu eenmaal een luiefant.

(3) Is het een goed idee om in mijn profieltekst te zetten dat ik gewoon een keer met een dame naar bed wil en niks meer? Komt daar dan eigenlijk wel volk op af?

Ben erg benieuwd wat jullie reacties zijn op die vragen.

1) profiel maak je best niet prive, al kan je wel de nodige filters gebruiken en een andere naam. Op Twoo kom je vaak 'bekenden' tegen dus houd daar toch rekening mee ivm discretie en privacy indien nodig

2) een date is altijd een beetje aftasten. Als het geen geile dame is, maak ik er geen woorden meer aan vuil. Geleidelijk aan aftasten en vragen of ze eens iets wil gaan drinken/eten. En als het klikt nadien lekker neuken of ik mocht ook al eens direct naar hun huis komen of gaan kameren. Alle dates via dit medium heb ik condoomloos gedaan. Niet altijd de knapste vrouwen maar toch altijd vrouwen met een heerlijke kont en tieten en goed verzorgd.

3) lijkt me geen goed idee

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Lukt dat dan allemaal met een gewoon standaard abonnement? (Zonder al die extra kosten voor credits etc.)

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Niet echt. Zonder premium kan je niet veel. Limiet aantal berichten en niet alles kunnen lezen/zien.
Neem een maand een premium en kijk het aan.
Als je echt heel actief bent en leuke reacties weet te schrijven zal het zeker lukken om dates te scoren😃

A

Anonymous

Guest
Ik betaal voor Twoo. Zonder betalen gaat het heel moeilijk om contacten te leggen.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Je kan afwisselen. 2 maanden wel en dan weer even stoppen. Zal je zien dat er opeens weer nieuwe aanwas is....
Inmiddels heb ik al een aantal keer raak 'geschoten'. Allemaal vrouwen van eind dertig tot halverwege 40. Allemaal met kinderen en te lang droog gestaan. Allemaal zogenaamd keurig en niet in voor een sex afspraak. De helft ging de eerste date al uit de kleren, de rest bij de tweede... en dan kreeg ik nog de opmerking waarom niet al bij de eerste date? Jaja.
Maar wel eerst weekje chatten en daarna whatsappen. Paar foto's sturen en niet meteen over sex beginnen. Maar daarna is de beer los, en hoe! En zo niet, dan de volgende.
Alles en werkelijk alles doen ze. Op het naaktstrand, in de duinen, of in de sauna. En ze zijn nog best lekker ook, echt niet alleen de sneuje gevallen. Maar je moet investeren door te chatten, uitjes te organiseren en lief te zijn. En dat kost zeker meer dan 50 of 100 euro voor een wip. Maar daarna is het zowat gratis. Voor mij is een wereld opengegaan, soms 3x per week of zelf 2 op een dag.... en dan masr klagen dat ik niet doveel spuit aks anders. 🤪
Dus Twoo werkt top bij mij. En ik ben een gewone man van 51 met 10kg teveel. Geven de dames echt niet zoveel om.

feluk

Toogplakker
17 sep 2016
25
0
vroeger betalend op twoo, parship, relatieplanet. (op zoek naar een partner)

relatieplanet is shit, niets.
op twoo en parship, is het me een paar keer gelukt om een one nightstand te hebben en moest ik het gewild hebben, zonder condoom, maar dit doe ik niet, zoals ik deze persoon niet beter ken. Al was het best moeilijk om het mc te doen :D

twoo heb ik na een tijdje opgezegd omdat er veel valse profielen zijn.
parship is wel goed

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
feluk, was parship voor een relatie te vinden of voor onze hobby.... heerlijke seks zonder :?:

A

Anonymous

Guest
Net ff lid geworden. De afdeling lelijk en dom is goed vertegenwoordigd. Kan me voorstellen dat je er goed scoort als je niet kieskeurig bent.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
dan zoek je niet goed. Ge woon filters er op zetten met Raalte met 0 km en ze komt direct in beeld

Terug
Naar boven