Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bare-ie zei:Heb via twoo en Badoo ook al paar leuke vrouwen leren kennen en zijn zeker dames bij die ook lekker zonder willen neuken.
Alleen moet je er hier wat meer tijd instoppen en tactisch aanpakken voor het iets oplevert.
tim zei:ik denk dat het alweer 2 of 3 jaar geleden is dat ik Twoo (wel gratis, maar dan is maar heel weinig mogelijk) even wat contacten kreeg en
een 50+ dame die duidelijk rubens was en haar verborgen beeld liet zien (na mijn aanvraag dat ik dit verborgen beeld mag zien) en
was alleen haar decolleté te zien wat toch wel behoorlijk was. Duidelijk signal. Dus afgesproken bij haar en ik neem fles wijn mee.
In echt kon ik zien dat ze behoorlijk dik was.
Lieve vrouw die al haar levensverdriet aan mij ging vertellen. Na een paar slokjes wijn, kwam ze los en begon mij te tongzoenen.
Duurde niet lang en had haar broek naar beneden getrokken en befte haar op de bank. Ze stelde voor om naar boven te gaan in de slaapkamer.
Zij ging zich nog verder snel opfrissen en ik wachte in bed en zag haar nu helemaal naakt en met een ernorm hangbuik.
Ze moet daarvoor wel een korset aan hebben gehad. Ze was aan genieten van mijn befkunsten en
toen was het mijn beurt om blank in te steken.
Omdat ze zeer dik is viel dat niet mee. Kut zo groot als een schuur en voelde amper wrijving.
Ik gaf aan dat ze mijn mag pijpen en dat deed ze ook heel goed. Nog een keer probeert haar te neuken maar was ook moe en
ging beetje slpane. Ze wilde dat ik blijf overnachten maar nadat ze snel in slaap viel en enorm snurkte, heb ik haar wakker gemaakt en
verteld dat ik liever thuis slaap en gegaan. Volgende dag heeft ze gevraagd of ik wat in haar zie voor een relatie.
Netjes uitgelegd dat ze toch niet mijn type is maar dat dacht ze al, maar ze vond het wel een leuke avond.