Twoo

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
Ook op Twoo heb ik een profiel. Ook hier weer: betalend, anders kan je bijna niemand contacteren (gelimiteerd aantal berichten per dag).
Twoo is Netlog van vroeger, dus niet veel fake en veel leuke meiden. Al 2 dates gescoord, waarvan wel geen bare...

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Heb via twoo en Badoo ook al paar leuke vrouwen leren kennen en zijn zeker dames bij die ook lekker zonder willen neuken. Alleen moet je er hier wat meer tijd instoppen en tactisch aanpakken voor het iets oplevert.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Heb via Twoo en Badoo ook diverse keren dames ontmoet die meer voor een sexrelatie en heb met diverse ook geode sex zonder condoom gehad .
Het waren niet altijd pareltjes maar duidelijk dames die behoefte hadden aan sex . Tot relaties is het meestal niet gekomen maar zelden was het betaalde sex , meestal een drankje bij haar of bij mij thuis en daarna tot aktiviteiten . meestal al bij de eerste afspraak .

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
bare-ie zei:
Heb via twoo en Badoo ook al paar leuke vrouwen leren kennen en zijn zeker dames bij die ook lekker zonder willen neuken.
Alleen moet je er hier wat meer tijd instoppen en tactisch aanpakken voor het iets oplevert.

Dat is een leuke tactisch aanpakken voor het iets oplevert.
Ik ben in het gewone leven al niet tactisch laat staan dat ik met berichten sturen via een omweg tot een date zou komen.
Ik ben gewoon het type wat eerst wat zegt en dan pas gaat nadenken.

Ik zou meer het type zijn wat in zijn profiel zou zetten: "Ben in 1e aanleg op zoek naar een sexrelatie wat uit zou kunnen groeien naar een vaste relatie".
Of woorden van gelijke strekking.
Heb alleen het nadeel dat ik op geplande foto's echt bagger sta. Je kan van mij beter een foto nemen als ik het niet in de gaten heb want anders is het echt kut.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
anders is het echt kut.

Met kut ga ik je anders bekijken Beffer! :D

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
dag, ben nu al ruim een raar op twoo, heb inmiddels meer dan 10 afspraken gehad, 9 ervan meteen of uiteindelijk heerlijke sex, condoom geen enkele.
nu zoek ik niet dames tot40 maar tussen 40 en 50....de meeste bere geil. 1 keer een dame van 61, je zou haar max...45 geven, wat een lijf. ze stuurde haar eerste bericht met.....ik vind je leuk, als je mij leuk vind laat me weten wanneer we date kunnen hebben.
2 dagen later zoog ze me klaar in haar autootje, de druk was er af zij ze, nu naar me huis en ik laat je gaan morgen ochtend....slapen zijn we niet toe gekomen, wel af en toe ff weg dommelen tot ze weer begon te pijpen.
ik zal jullie zeggen , van deze dames zijn er heel veel tussen e 55 en 65 :mrgreen:

succes

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Hallo allemaal, ben al een tijdje lid van deze site en om eerlijk te zien nog nooit iets gepost. Wil hier verandering in brengen.
Ook ik heb positieve ervaringen met twoo. Hier zitten wel degelijk vrouwen op die voor erg veel in zijn.
Vorige week heerlijke geile buitensexdate gehad met een vrouw uit Raalte. Condooms niet gebruikt, dus heerlijk bare haar mogen nemen.

Yellowcity

Snuffelaar
4 sep 2016
1
0
Recent via Twoo een eerste date gehad met een pittige dame van 56.
Bare was geen enkel probleem en heb dan ook haar poesje meerdere keren mogen volspuiten.

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Deze week ook eens op Twoo gegaan. Vrij snel een afspraakje kunnen versieren en gisteren al bare geneukt zoals nooit tevoren. Het wildseizoen is duidelijk begonnen. Je moet inderdaad tactisch tewerk gaan en dan komen ze op je af als vliegen op stroop. Gratis neuken maar ze zijn niet superjong hé... Volgende week een andere griet...

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Misschien toch eens checken.... klinkt veelbelovend :shock:

Wat kost dat nou, zo'n betaalde TWOO account?

Grt Orakel

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Nog geen 10 euro voor een maand en na een maand heb je enkele leuke (gratis) adresjes...

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik denk dat het alweer 2 of 3 jaar geleden is dat ik Twoo (wel gratis, maar dan is maar heel weinig mogelijk) even wat contacten kreeg en
een 50+ dame die duidelijk rubens was en haar verborgen beeld liet zien (na mijn aanvraag dat ik dit verborgen beeld mag zien) en
was alleen haar decolleté te zien wat toch wel behoorlijk was. Duidelijk signal. Dus afgesproken bij haar en ik neem fles wijn mee.
In echt kon ik zien dat ze behoorlijk dik was.
Lieve vrouw die al haar levensverdriet aan mij ging vertellen. Na een paar slokjes wijn, kwam ze los en begon mij te tongzoenen.
Duurde niet lang en had haar broek naar beneden getrokken en befte haar op de bank. Ze stelde voor om naar boven te gaan in de slaapkamer.
Zij ging zich nog verder snel opfrissen en ik wachte in bed en zag haar nu helemaal naakt en met een ernorm hangbuik.
Ze moet daarvoor wel een korset aan hebben gehad. Ze was aan genieten van mijn befkunsten en
toen was het mijn beurt om blank in te steken.
Omdat ze zeer dik is viel dat niet mee. Kut zo groot als een schuur en voelde amper wrijving.
Ik gaf aan dat ze mijn mag pijpen en dat deed ze ook heel goed. Nog een keer probeert haar te neuken maar was ook moe en
ging beetje slpane. Ze wilde dat ik blijf overnachten maar nadat ze snel in slaap viel en enorm snurkte, heb ik haar wakker gemaakt en
verteld dat ik liever thuis slaap en gegaan. Volgende dag heeft ze gevraagd of ik wat in haar zie voor een relatie.
Netjes uitgelegd dat ze toch niet mijn type is maar dat dacht ze al, maar ze vond het wel een leuke avond.

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
tim zei:
ik denk dat het alweer 2 of 3 jaar geleden is dat ik Twoo (wel gratis, maar dan is maar heel weinig mogelijk) even wat contacten kreeg en
een 50+ dame die duidelijk rubens was en haar verborgen beeld liet zien (na mijn aanvraag dat ik dit verborgen beeld mag zien) en
was alleen haar decolleté te zien wat toch wel behoorlijk was. Duidelijk signal. Dus afgesproken bij haar en ik neem fles wijn mee.
In echt kon ik zien dat ze behoorlijk dik was.
Lieve vrouw die al haar levensverdriet aan mij ging vertellen. Na een paar slokjes wijn, kwam ze los en begon mij te tongzoenen.
Duurde niet lang en had haar broek naar beneden getrokken en befte haar op de bank. Ze stelde voor om naar boven te gaan in de slaapkamer.
Zij ging zich nog verder snel opfrissen en ik wachte in bed en zag haar nu helemaal naakt en met een ernorm hangbuik.
Ze moet daarvoor wel een korset aan hebben gehad. Ze was aan genieten van mijn befkunsten en
toen was het mijn beurt om blank in te steken.
Omdat ze zeer dik is viel dat niet mee. Kut zo groot als een schuur en voelde amper wrijving.
Ik gaf aan dat ze mijn mag pijpen en dat deed ze ook heel goed. Nog een keer probeert haar te neuken maar was ook moe en
ging beetje slpane. Ze wilde dat ik blijf overnachten maar nadat ze snel in slaap viel en enorm snurkte, heb ik haar wakker gemaakt en
verteld dat ik liever thuis slaap en gegaan. Volgende dag heeft ze gevraagd of ik wat in haar zie voor een relatie.
Netjes uitgelegd dat ze toch niet mijn type is maar dat dacht ze al, maar ze vond het wel een leuke avond.

Kut zo groot als een schuur .... :lol: :lol: :lol:

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Mijn date liet ik echt waar 5 maal op 2 uur squirten. En niet een beetje maar het spoot eruit. Drijfnat. Nooit meegemaakt en nooit gezien in films, blijkbaar stond ze al een tijdje 'droog'... En dit alles gratis: pzc - nzc - tongzoenen - massage - .... en nog een mooi gezichtje...

Terug
Naar boven