Vaccins : zin en onzin, discussiedraadje voor beide kanten

Modeste Pula

Snuffelaar
6 jan 2023
12
3
Lekkerbare zei:
Iedere amateur hoeft maar een goede thermometer te kopen en iedere dag de temperaturen in een excel sheet te zetten. Na een paar jaar ziet iedereen dat de gemiddelde temperatuur stijgt en toch zijn er mensen die dat knalhard ontkennen.
Discussiëren met die mensen is volkomen zinloos
Serieus?? De aarde warmt al op sinds de laatste ijstijden, dat is dikke 10 000 jaar geleden. En wij gaan dat proces van de natuur nu tegenhouden en ombuigen. We kunnen vaak nog niet eens een opkomende erectie tegenhouden als we een knap meisje zien. :mrgreen:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
498
Je lacht er zelf het hardst om.
Op zich heb je gelijk dat de temperatuur altijd behoorlijk gevarieerd heeft op aarde.
Leuk dat je een periode noemt van 10.000 jaar want we zien het nu in 10 jaar gebeuren. Je snapt blijkbaar niet dat die 1000maal sterkere opwarming funest is

Modeste Pula

Snuffelaar
6 jan 2023
12
3
Lekkerbare, ik moet je tegenspreken. De huidige opwarming van de aarde is wel degelijk al 10 000 jaar bezig, en geen 10 jaar. Ga maar eens na tot waar de gletschers in de Alpen bv 1 of 2 eeuwen geleden kwamen, en hoe die in de afgelopen paar honderd jaar constant terug trokken. Dit is een cyclisch proces, want er zijn ooit nog meer ijstijden geweest, daarna weer afkoeling, enz. Veel natuurprcoessen zijn golfachtig van aard.

Dat het nu sneller gaat, is een heel normaal verschijnsel. Een laag ijs smelt ook in het begin langzamer omdat de bovenlaag de onderste lagen isoleert tov de zonneinstraling en hoe dunner de laag wordt, hoe sneller het gaat. Gewone natuurkunde, niet meer dan dat. Uiteraard is de invloed van de menselijke activiteit ook een factor die meespeelt, maar die wordt tegenwoordig zodanig overgeproportioneerd, dat het echt belachelijk wordt. Gaan wij met onze maatregelen in ons piepklein landje het tij keren denk je? Lever jij dan maar gerust je autootje in, dan kunnen ze daar in Oost Europa en in Africa nog 40 jaar verder mee rijden. Zonder onderhoud. Aan die kant van de wereldbol kan dat zo geen kwaad zeker. :mrgreen:

Het verwondert mij trouwens dat dit soort onderwerpen op een forum zoals dit verschijnt. Is er iemand bang misschien, dat hij door de opwarming van de aarde te vaak heet gaat lopen en zodanig veel zal moeten neuken dat er een financieel probleem ontstaat? LOL

Bovendien is het hoofdprobleem op deze aardkloot gewoon de overbevolking. Misschien moeten we dus het condoomgebruik sterk stimuleren, maar dit forum ziet het net iets anders, dacht ik :lol:

A

Anonymous

Guest
Waar ik me meer zorgen om maak is de toename van sterke elektromagnetische velden van wifi/bluetooth/zigbee/radiotorens/stroomkabels in de straat. Ik heb daar flink last van in de vorm van spierknopen en duizeligheid en het disfunctioneren van glad spierweefsel. Wanneer 5/6g wordt uitgerold om de 100 meter kan ik niet meer over straat. Ik zou het liefst in een metalen caravan gaan wonen...90% voelt dit niet dus het is een stille moordenaar omdat ze niet kunnen pinpointen waar de problemen vandaan komen.
Ik las een antwoord van een medelid over pijn in de hiel na janssen vaccinatie. Nou dat is zo'n voorbeeld van ehs.
Kijk eens op stralingsleed punt nl

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Hypochonders, complotdenkers,...
Wat gaan we hier nog allemaal te lezen krijgen?
Het begint hier nogal sterk naar het Niburu forum te neigen.

Mss hoog tijd om dit soort topics/discussies lam te leggen.

Ze blijven duren en worden enkel erger.

Modeste Pula

Snuffelaar
6 jan 2023
12
3
chico123 zei:
Bende gekken hier bij elkaar
Tja, in een ander topic geilen ze op vrouwen met een middeleeuwse hygiene. Neuken, de kut niet wassen en een andere neuken. Zouden die mensen hun kinderen dan ook verschonen met volgekakte pampers van een andere kleine? :mrgreen: :mrgreen:

Gek zijn is een relatief begrip. Veel mensen verklaren ons al gek als we betalen voor seks. Die weten natuurlijk niet wat ze missen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Tja, ik zal hier niet meer reageren. Het niveau van intelligentie op dit forum is soms erg. Ik vraag anders even aan Steven Van Gucht, viroloog om uitleg te geven over Corona aan jullie. Laatste zin nog: Pandemie, dat woord begrijpen jullie toch?
@Moderator: Sorry, ik blijf weg op dees onderwerp.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
498
Daar moet je zeker niet zijn.
Er zijn nog wel goeie reviewers die hebben geen keus.
Het is balen in Nederland

A

Anonymous

Guest
Ik wil even uitleggen dat een anti vaxer helemaal niet bestaat. Dit is een opzettelijk bedacht type om niets meer dan tweespalt te zaaien en helaas oogsten.
Ik ben zelf ongevaccineerd omdat ik dat gezonder voor mezelf vind. Ik leef niet voor niets al jaren gezond en spendeer daar geld en moeite voor. Wanneer iemand anders er voor kiest om een injectie te nemen dan is dat diegene zijn keus, en ga ik er achteraf niet over in discussie omdat het niet terug te draaien is. Ik ben dus in het algemeen tegen vaccinatie omdat ik iemand juist veel gezondheid toewens. Dus er zit niets negatiefs achter maar juist iets positiefs. Dus ja, ik zal iemand vooraf een te nemen injectie afraden (antivac) maar diegene zelf zn keus laten maken (provac). Daar zit hem de nuance, zoals jij het beschrijft zou een antivac een onnadenkend persoon zijn. Wat niet zo is. Het is gewoon een andere mening en er is plaats voor meerdere meningen ipv een opgelegd narratief. Denk breed!

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Je heb ook anti vaxers die normaal zijn hoor ))

Op dit moment hebben ze het druk met de bruinkolen, volgende week verzinnen ze wel weer wat nieuws, dan zal de haring vangst wel weer een probleem zijn. Groepje FVD volgers moeten toch ergens mee bezig gehouden worden ))

Behalve de uilen van minerva, dat zijn beste beestjes, en daar zijn ze niet tegen.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
498
Vraag aan Riva, wat is jouw definitie van gezond.
Je leeft gezond zeg je geef eens een voorbeeld?
Waar koop jij je kleren?

Terug
Naar boven