Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanessa gaat vrijdag de 22e in de ochtend weer een bare gb houden. Dit keer maar met max 4/5 man. Er is nog wat plaats.

a.s. vrijdag de 15e vroeg in de ochtend wil ze ook nog iets doen en zoekt ze nog 1 man erbij.

Liefhebbers p.m. me maar. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
A

Anonymous

Guest
Het is alweer even stil hier.. Geen nieuwe plannen meer voor een gb? Ik vond het vorig jaar zeker geslaagd en hoop op een vervolg.. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Alicia is voor haar moverende redenen gestopt met gangbangen en ontvangen. Vanessa heeft nog regelmatig alleen een gb gedaan de afgelopen maanden en gaat dit a.s. vrijdag 10 mei ook weer doen vanaf half 11. Dit zal dan ook weer op sj komen te staan. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Had je me even een pb moeten sturen via deze site. ;)
Maar het was weer gezellig vanochtend en ze is goed en vaak volgespoten.
Misschien volgende maand eventueel weer. :)

Enne Serena is ook lekker hoor ;)

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
lekker ding zei:
Alicia is voor haar moverende redenen gestopt met gangbangen en ontvangen.

Jammer. Ik had haar graag een keer prive bezocht. Door drukte en de afstand niet van gekomen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was weer een gezellig clubje mannen vandaag Eentje is zelfs 4 keer klaargekomen :shock: in Vanessa.
Een aantal willen nu dan ook een keer 1 op 1 en dat kan dan ook een volgende keer.
Wel jammer dat enkele alsnog niet konden komen of om wat voor reden dan ook niet binnen waren.
Wie weet een volgende keer weer. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het vrijdag de 12e helaas niet door de Gangbang. 1 op 1 voor degenen die ooit al eens geweest zijn dat kan wel.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
rob1three5 zei:
En, is de botox gesettled?

Hahaha, je weet zelf wel dat ze botox niet nodig heeft en dat gaat ze ook niet doen.
Eerdaags is een ze voor een paar weken weg om het een en ander aan haar buik en billen te doen. Iedereen die haar de laatste tijd meegemaakt heeft hebben gezegd dat het nergens voor nodig is. :D Maar je Vanessa vindt van wel. Maar eind november begin december kunnen we het hopelijk aanschouwen maar het herstel gaat wel even duren dus een gb zal er dit jaar helaas niet meer inzitten zegt ze zelf. :roll: ;)

Terug
Naar boven