Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Afgelopen vrijdag was er eindelijk weer een gb met Vanessa, helaas kwam door diverse redenen de helft van de mannen niet opdagen. Maar met de mannen die er wel waren werd het al gauw gezellig.
Vanessa gaf toe wel wat zenuwachtig te zijn na zo 8 maanden niet gebangd te hebben maar daar merken we weinig van ;) .
We kwamen goed aan ons trekken en ze werd weer lekker goed volgespoten.
De aanwezige mannen waren verrukt Van hoe ze er nu uitzag en dan ook vooral der billen :) .
Ik had dit intussen al vaker gezien en meegemaakt

a.s. vrijdag ga ik met nog enkele medewandelaars het nog eens dunnetjes over doen als alles volgen plan verloopt :)
Ik kijk er in ieder geval weer naar uit. :D

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanochtend weer even bij Vanessa geweest voor een leuk triootje met een medewandelaar van hier.

Morgen ochtend een inimini gb Met haar, max 4 man. Er was nog een plekje vrij zei ze.
Hopelijk wordt ie ook opgevuld en dan vullen wij haar :lol: :lol: ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanessa gaat a.s. vrijdag weer een bare gb doen met max 6 man.
Hopelijk is de temperatuur al wat gedaald. Het is in de ochtend in ieder geval.
Ik ben er bij. Want ik blijf ze een topper vinden.

En die vernieuwde billen van der, heerlijk.

De meeste weten onder andere wel hoe ze kunnen reserveren :)

Groet,
lD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
GenieterXXL zei:
Hoe kan ik voor as vrijdag reserveren ?

Misschien door eerst wat meer te schrijven op het forum want met 1 melding sinds 2017 kan je nog niet eens pb berichten ontvangen of verzenden ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hij heeft de rol van CWP nog niet overgenomen anders had je wel te horen gekregen dat er niet gequote mag worden

:lol: :lol: :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als je maar schoon en netjes bent en geen haantjesgedrag vertoond dan ben je op elke gangbang welkom lijkt me zo. :D

123hupsakee

Snuffelaar
3 jul 2020
15
2
lekker ding zei:
Als je maar schoon en netjes bent en geen haantjesgedrag vertoond dan ben je op elke gangbang welkom lijkt me zo. :D

Super! Ik vind het wel wat om met enkele mannen je pakken en vol te spuiten :D

Rodyvanelswijk

Snuffelaar
30 aug 2018
11
2
Ik heb wel eens meegedaan met een gangbang op hetzelfde adres met een andere dame. Helaas had ik toen maar een half uurtje en kon ik net op de valreep tussen het werk door haar kutje nog voorzien van een lading.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jazeker, volgens mij ook bij foto's van je date en anders kom je vrijdag het in het echt aanschouwen. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Tijdens mijn vakantie kon ik gelukkig nog een paar keer bij Vanessa langswippen dat varieerde van een lekker relaxt uurtje tot een vluggertje en afgelopen vrijdag nog even een gezellig (onverwachts) kwartetje met nog 2 andere voor mij bekende wandelaars.
Ik geniet er altijd van om te zien hoe een dame geneukt wordt en ook lekker klaar komt. En dat was nu niet anders.

Gauw nog eens over doen :D .

Groet,
LD

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
lekker ding zei:
Tijdens mijn vakantie kon ik gelukkig nog een paar keer bij Vanessa langswippen dat varieerde van een lekker relaxt uurtje tot een vluggertje en afgelopen vrijdag nog even een gezellig (onverwachts) kwartetje met nog 2 andere voor mij bekende wandelaars.
Ik geniet er altijd van om te zien hoe een dame geneukt wordt en ook lekker klaar komt. En dat was nu niet anders.

Gauw nog eens over doen :D .

Groet,
LD

Nou dan hoef ik in ieder geval niet te vragen of je een fijne vakantie heb gehad. 😂

Terug
Naar boven