Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832

Diego38

Snuffelaar
27 dec 2017
12
1
Wat een bende kleine kinderen hier. Iets wat er in pb gesproken word op forum zetten. Goed zo

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alles weer opgeruimd, Diego weet nu hoe werkt, On-topic weer verder ?

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Het was inderdaad weer een mooi feestje. Ik kon Vera al ergens anders van maar wist tot nu net alleen haar naam nog niet :lol: Vanessa lust er wel pap van en is zeer actief tijdens de gangbang. Vera deed het verder ook goed. beide dames werden goed gevuld!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag 23 februari wil Vanessa graag weer een bare gb gaan doen.
Ze zoekt hiervoor Nederlandse frisse en liefst geschoren (van onderen ;) ) mannen.
Van alles mogelijk behalve cim en anaal maar een dubbele vaginale penetratie doet ze heel graag.
Aanvang voorlopig van 9.45 uur tot 11.45 uur.
Prijs 100 euro pp.
Voor meer info graag een pb.

Groet,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vrijdag 16 februari wil Vanessa ook nog een gangbang doen bij voldoende aanmeldingen.
De 23e komen reacties binnen van mensen die wel willen maar die dan met vakantie zijn.
Maar de 23e gaat gewoon door in ieder geval daar zijn al een aantal enthousiastelingen voor. ;)
Dus wie de 16e kan en wil laat maar weten. :) . Uiteraard kan je je ook nog opgeven voor de 23e.
tijdstip vanaf 10 uur in de ochtend.
Prijs 100 pp.

:)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
AllesZonderCondoom zei:
Voor degenen die de dame ook van andere gangbangs kennen, wel degelijk.
Zie ook dit topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=71&t=4574#p41781

Maar goed, ik raak off topic, het gaat in dit topic vooral om Vanessa, van wie ik heb mogen vernemen dat het een "lekker ding" :D is.

Ik zou zeggen bekijk de foto's op pag 2 van dit topic. Likt er niet op en veel kleinere borstjes.
Maar je hebt gelijk dit gaat over Vanessa waar nog plaats voor vrij is de 16e en de 23e ;)

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
lekker ding zei:
Vrijdag 16 februari wil Vanessa ook nog een gangbang doen bij voldoende aanmeldingen.
De 23e komen reacties binnen van mensen die wel willen maar die dan met vakantie zijn.
Maar de 23e gaat gewoon door in ieder geval daar zijn al een aantal enthousiastelingen voor. ;)
Dus wie de 16e kan en wil laat maar weten. :) . Uiteraard kan je je ook nog opgeven voor de 23e.
Prijs 100 pp.

Komen er ook mogelijkheden in de avond? Ik kan zo slecht overdag. Iets met werk...

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
lekker ding zei:
Prijs 100 pp.

Kan het op de 23e ook in de avond?

Terug
Naar boven