Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
bapao zei:
Klopt, Vanessa wil daar niet adverteren om moverende redenen en proberen we het via deze site.
Jammer dat je het niet eerder heb gezien maar nu weet je het.
Ergens 3e of 4e week van de maart maart zal ze er misschien weer eentje doen preciese datum nog niet bekend maar heel misschien op een zaterdag middag en dat is dan op verzoek van medewandelaars. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
deurkruk zei:
Mede Wandelaars,

Ik had vanochtend het buitengewone genoegen deze gangbang mee te maken.
Vanessa is echt een pareltje om zuinig op te zijn!!!

De neuk!

Gr. Deurkruk

JIj blijft maar pareltje zeggen ik vind ze toch echt een parel ;) :lol: :lol: :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Even wat foto's van afgelopen vrijdag ;)

Bijlagen

• Vanessa 1.jpg
    Vanessa 1.jpg
    16,5 KB · Weergaven: 1.268
  • Vanessa dubbel.jpg
    Vanessa dubbel.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 1.269

cumfun

Toogplakker
19 dec 2017
31
1
Dit wil ik ook graag is mee makaken een vaginale dp ben wel eens op gb .s geweest maar nooit iemand die durft zou graag mee doen met de volgende

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
cumfun zei:
Dit wil ik ook graag is mee makaken een vaginale dp ben wel eens op gb .s geweest maar nooit iemand die durft zou graag mee doen met de volgende

Bij Vanessa is er altijd wel iemand die mee wil doen hoor ;)
Hou de site maar in de gaten ergens in maart wil ze er weer eentje doen. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Onlangs een trio gedaan met een medewandelaar van dit forum. Man wat was dat geil. We deden een vaginale dp bij Vanessa terwijl ik onderop lag en zei mij aankeek, je zag ze genieten. Die ander kwam al lekker klaar en jee wat spoot die een hoop zaad in haar. terwijl ik nog in der zat voelde ik het er zo uitlopen en langs mijn ballen gaan :eek: :D . Het was ff lekker zo, hij kwam 3x klaar en ik 2x en Vanessa ook 2x.

Morgenochtend zie ik ze weer en ze wil wel weer een trio dus wie tijd heeft laat maar weten ;)

Een gangbang deze maand gaat niet meer lukken, ze probeert begin april dus wordt vervolgd :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het is weer zover, Vanessa heeft weer tijd voor een heerlijke creampie gangbang op dinsdag 3 april van 11 tot zo 13.00 uur.
Ze wil graag weer volgespoten worden door 2 man tegelijk in haar heerlijke kutje en daarna door de overige mannen. Ze geniet er steeds meer van als er 2 pikken tegelijk in haar kutje zitten. Indien je interesse hebt en kan stuur mij maar een pb. Prijs is 100 euro pp voor 2 uur genot. ;)

groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wie heeft er nog tijd en zin om dit kutje op dinsdag 3 april a.s. van 11 tot zo 13.00 uur te kommen vullen.
meer info via pb. :)

Bijlagen

• 6.jpg
    6.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 575

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Jaspervdgun zei:
Kom graag langs

Dat kan , ik heb je een pb gestuurd.
En indien er mog liefhebbers zijn die rijd hebben a.s. dinsdag, Vanessa ligt er klaar voor. :)

PB werkt pas na een aantal berichten, dus die gaat hij niet lezen waarschijnlijk

A

Anonymous

Guest
Kan je niet beter een advertentie zetten? Komt een beetje wanhopig over dit...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mandingo zei:
Kan je niet beter een advertentie zetten? Komt een beetje wanhopig over dit...

Om bepaalde redenen wil Vanessa dat niet dat had ik al eerder geschreven. En wat is wanhopig? Ze doet het graag en als er niemand wil of kan so be it.
Er is al een aardig groepje mannen die zijn geweest en al vaker gekomen zijn maar het moet maar net uitkomen dat ze weer kunnen. En ik vermaak me sowieso met haar ;)
Maar ik zal ze het zeker nog eens aaraden om bij een eventuele volgende keer toch eens een advertentie te zetten.

A

Anonymous

Guest
Wat ik bedoel met wanhopig is elke dag die oproepen of er alsjeblieft mannen willen komen.
Advertentie kan toch anoniem? Als je paar actie fotos plaatst dan is ze toch onmogelijk herkenbaar? En Photoshop doet evt wonderen ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mandingo zei:
Wat ik bedoel met wanhopig is elke dag die oproepen of er alsjeblieft mannen willen komen.
Advertentie kan toch anoniem? Als je paar actie fotos plaatst dan is ze toch onmogelijk herkenbaar? En Photoshop doet evt wonderen ;)

Ik ben het helemaal met je eens qua advertentie enzo.
Wanhopig niet echt. Tis ff een reminder maar moeizaam gaat het wel.
Zal het er morgen nog eens met der over hebben. :)
Maar jij dei meiden hebben een eigen willetje en dat is eigenlijk maar goed ook. ;)

A

Anonymous

Guest
Persoonlijk denk ik dat elke dag een reminder plaatsen minder effect heeft dan bijv 1x per week een aankondiging. Als je elke dag een oproep doet dan zullen veel lezers je topic gaan negeren (denk ik) omdat er niets nieuws te lezen valt. Als je enkel iets plaatst als er een nieuwe gb wordt georganiseerd dan zal dat meer de aandacht trekken. Maar goed, tis jouw topic he ;)

Terug
Naar boven