Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dank CWP voor het plaatsen van de link.

Ja ze gaat het nu ook proberen via SJ, ben benieuwd. ;)

Bijlagen

• 106.jpg
    106.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 626
A

Anonymous

Guest
Waarom is mijn opmerking over haar herkenbaarheid voor bekenden vanwege haar tattoos weg gecensureerd? Krijgt steeds meer Hookers trekjes hier.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Er wordt me via pm gevraagd of de gb afgelopen vrijdag door is gegaan.
Nou dat is ie wel degelijk, iedereen heeft het goed naar zijn zin gehad vertelde ze.
Het viel me op dat het merendeel dit forum niet kende en daar dus maar even op gewezen. ;)
Er werd ook mc geneukt en dat was natuurlijk geen probleem.

Heel misschien vrijdag 6 juli nog eentje voor de zomervakantie maar ook die zal op SJ komen te staan. :)

A

Anonymous

Guest
Hi, ik was er ook bij, de eerste keer met Vanessa. Wat een lekkere meid, ik ga zeker nog een keer mee doen, of 1 op 1!

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Hey

Ook ik was weer van de party.
Het was nu druk bezet met de mannen maar we kwamen
allemaal aan de beurt bij haar.
Ze deed goed der best om het ieder naar onze zin te maken.
Het is een lieve en geile meid.

A

Anonymous

Guest
Los van de omstandigheden, nooit bij dame thuis. Eindelijk verstandig besluit. Nooit de dame het risico laten lopen huis, uitkering en evt kinderen kwijt te raken. Das niet helpen maar op termijn problemen veroorzaken. Zie de wetgeving en de bijzonder scherpe APV hieromtrent in Rotterdam. Was spelen met vuur.
Dit mag me allang op de lippen maar nu toch maar even uitgesproken.
Bedoel het niet onvriendelijk maar nog teveel gangbangers in Nederland zijn zich totaal niet bewust van wat de gevolgen VOOR DE DAME (want die wordt aangepakt, niet de mannen)zij bij een evt binnentreden van het prostitutieteam.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De omstandigheden hebben in ieder geval niets te maken met waar jij het over hebt.
En ja ik weet, het is goed bedoeld.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik ben aangewezen op openbaar vervoer. Is de locatie goed te bereiken hiermee vanaf Utrecht cs en is het in R'dam of even daarbuiten? Bvd

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
In de advertentie staat in omgeving Lansingerland Zuid Holland, 5 minuten vanaf de A12..

Lansingerland omvat Bergschenhoek, Berkel en Rodenrijs en Bleiswijk.
Aangezien er 5 minuten vanaf de A12 gezegd wordt gok ik in dit geval op Bleiswijk.
Daar stopt bus 173 van RET. Er komt OV maar of het voor jou ideaal is dat betwijfel ik.

A

Anonymous

Guest
Utrecht CS ligt helemaal niet op mijn route.
Utrecht kanaaleiland wel, de sneltram brengt je daar vanaf CS.

A

Anonymous

Guest
Hmm dat was nog niet af... ik bedoelde dus...
Als er mensen mee willen rijden kan dat.
Ook weer terug aan het einde van het feestje.

A

Anonymous

Guest
Ik heb sinds vrijdag ook ervaring met vanessa.
Absoluut een top dame. Inzet van vanessa is echt geweldig. De volle tijd dat ik aanwezig was heeft ze in verschillende standjes 1 of meerdere deelnemers laten genieten. Achter elkaar werd er door de mannen doorgeneukt en ze leek er geen genoeg van te krijgen. Heerlijk om zelf neuken, maar ook geweldig om te zien bij anderen.

Er waren niet teveel deelnemers eigenlijk net goed, als je wilde neuken dan kon dat. Niet een hele rij voor je.

De organisatie kan ik kort over zijn, kan niet beter. Drankjes, douche gelegenheid en ook nog eens op een leuke.locatie. Makkelijk te bereiken, netjes en opgeruimd. Er.werd aangeboden om even snel te kijken en direct te vertrekken als de dame niet zou bevallen. Volgens mij vertrekt er niemand als je vanessa ziet. Het is echt een mooie meid. Maar volgens mij ook nog eens erg aardig en vriendelijk.

Ik doe bij een volgende sessie graag weer mee.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Lokatie makkelijk te bereiken. Niet met het openbaar vervoer. Hopelijk snel weer Rotterdam want dan kan ik er ook bij zijn.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
CWP zei:
Dutchlover_asd zei:

Doe je de volgende keer ook de zoek functie even gebruiken Mark?

Zolang de zoekfunctie niet de onderstaande melding retourneerd, moet dat zeker goedkomen.

De volgende woorden in je zoekopdracht zijn genegeerd omdat ze te vaak voorkomen: gangbang.
Je moet tenminste één woord specificeren om op te zoeken. Elk woord moet tenminste 3 tekens en mag niet meer dan 14 tekens tekens bevatten, exclusief jokers.

Terug
Naar boven