Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik maakte vandaag ook voor het eerst kennis met Vanessa. Bij binnenkomst kwam ze de trap afgelopen en werd ik niet teleurgesteld. Een zeer aantrekkelijke dame met goede kont en beste tieten en een mooi lijf zeg maar chubby. Ik wist niet hoe snel ik mij moest ontdoen van kledij want ze maakte me geil en ik wilde haar zo snel mogelijk neuken en volspuiten. Ik heb haar 2 creampies bezorgd en de andere mannen, die gelukkig allemaal kwamen opdagen, deden dat ook en Vanessa leek er geen genoeg van te krijgen want ze deed goed mee en was onverzadigbaar. Ze kreeg vele creampies re verwerken en haar kutje druipte dan ook van de vele spermaladingen. Geil om te zien.

De organisator had alles goed geregeld want in drank en warme hapjes was goed voorzien en het is een aardige gast die de sfeer er in houdt. Ik zal zeker nog eens terugkomen want naast Vanessa heeft hij ook nog andere aantrekkelijke dames in petto dus wordt vervolgd

Lokatie was goed met OV bereikbaar en er was douchegelegenheid en een gezellig zitgedeelte in de woonkamer en de kamer waar de sex werd bedreven was voorzien van een comfortabel bed.

jordy39

Snuffelaar
12 feb 2021
22
0
klinkt goed. Lijkt me een geweldige dame. Zou volgende keer er ook wel bij willen zijn. Weet iemand hoe ik ze kan bereiken ?

Pietjepuck

Snuffelaar
17 aug 2020
8
2
Robbie zei:
Ik maakte vandaag ook voor het eerst kennis met Vanessa. Bij binnenkomst kwam ze de trap afgelopen en werd ik niet teleurgesteld. Een zeer aantrekkelijke dame met goede kont en beste tieten en een mooi lijf zeg maar chubby. Ik wist niet hoe snel ik mij moest ontdoen van kledij want ze maakte me geil en ik wilde haar zo snel mogelijk neuken en volspuiten. Ik heb haar 2 creampies bezorgd en de andere mannen, die gelukkig allemaal kwamen opdagen, deden dat ook en Vanessa leek er geen genoeg van te krijgen want ze deed goed mee en was onverzadigbaar. Ze kreeg vele creampies re verwerken en haar kutje druipte dan ook van de vele spermaladingen. Geil om te zien.

De organisator had alles goed geregeld want in drank en warme hapjes was goed voorzien en het is een aardige gast die de sfeer er in houdt. Ik zal zeker nog eens terugkomen want naast Vanessa heeft hij ook nog andere aantrekkelijke dames in petto dus wordt vervolgd

Lokatie was goed met OV bereikbaar en er was douchegelegenheid en een gezellig zitgedeelte in de woonkamer en de kamer waar de sex werd bedreven was voorzien van een comfortabel bed.

Sluit me totaal aan bij deze ervaring. De organisatie, locatie en de dame waren van hoog niveau!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was gisteren weer erg gezellig en Vanessa bleef lekker meedoen en werd weer gewillig volgespoten.
Er waren nu ook meer mannen als wat ze de laatste tijd gewend was maar dat was ook de bedoeling.
Ze was in ieder geval aardig suf geneukt tegen het einde. :)
Het is ook altijd weer leuk om (oude) bekenden tegen te komen.

Wat ook lekker was, waren de worsten/sate/kaas/frikandel broodjes uit de oven.
De catering was weer goed geregeld ;) :lol: .

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Inmiddels heb ik Vanessa weer een paar keer gedate 1 op 1 zo ook vandaag weer.
En het is gewoon altijd fijn bij der.

Vanmiddag fluisterde ze me in dat ze woensdag de 14e vanaf 11 uur gaat bare gangbangen.
Dit keer in de regio Rotterdam Hoogvliet.
Ik zorg er weer voor dat ik er bij ben ;) .

Indien er medewandelaars interesse hebben stuur me maar een pb.
Want adverteren op sj of kinky doet ze nu even niet.

Groet,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Was weer een gezellige en vochtige gb.
Vanessa der flamousje werd weer goed gevuld en ook nog even 2 pikken tegelijk er in gedaan.
Dat was best strak, ze kneep de mijne er zo weer uit :lol:.
Ook leuk een nieuwe mede bare gangbanger te ontmoeten.

Helaas waren er weer minder mannen dan zich opgegeven hadden om diverse redenen.
De bijzonderste was wel dat er eentje zei dat ie niet echt een gb liefhebber is maar meer was van 1 op 1 of trio
en een paar uur vooraf cancelde. :shock:
Noem geen namen, maar hier wel mopperen dat ie niet (meer) mag komen van de organisator.
Nou wel dus, maar ja nu zijn ze kansen verkeken. ;) :D

Locatie was weer prima evenals de warme worstenbroodjes :)

Groet,
LD

Vichel

Toogplakker
20 dec 2016
26
2
Na meerdere keren hier over Vanessa te hebben gelezen, heb ik me ook aan dit spektakel gewaagd.

Na me aangemeld te hebben en contact te hebben gehad met de organisator gedurende de week, wat fijn was en voor duidelijkheid en een beetje voorpret zorgde, werd ik hartelijk ontvangen op de locatie en wegwijs gemaakt.
Prima locatie, voorzien van een goede doucheruimte, kluisjes, eten en drinken.

Over V: mooie vrouw, heerlijke billen en grote borsten. Een waar genot om naar te kijken als ze op z'n hondjes bezig is.
Viel me ook op dat ze goedlachs is, relaxed en gewoon een hele leuke dame is. ;)

De gastheer en de organisator zijn ook fijne kerels waar je tussendoor lekker mee kunt babbelen.

Voor herhaling vatbaar! :cool:

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Vandaag sinds hele lange tijd weer eens bij Vanessa geweest. Ik was haar telnr kwijt geraakt. Dankzij een wederzijds bevriende medewandelaar weer met haar in contact gekomen eergisteren.
Het was weer als vanouds. Heerlijk zoenen, daarna met de tong afgedaald. Ze ligt echt te genieten als je haar beft. Daarna een pijpbeurt om af te sluiten met een recht toe recht aan missionaris houding.
Ik heb weer genoten, medewandelaar: bedankt!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heren,

Het schijnt dat men volop vraagt naar het nummer van Vanessa aan de persoon die haar het laatst gerecenseerd heeft.
Als jullie de moeite hebben genomen om het hele topic te lezen dan zouden jullie ook weten dat je die niet gaat krijgen.
1 op 1 is eventueel pas mogelijk nadat je op een gb bent geweest van haar of trio date met ondergetekende.
En alleen als ze via mij krijg te horen van iemand die 1 op 1 wilt vertrouwt ze er op dat het goed zit.
En dat komt soms voor met mannen die ik ken.
Ze adverteert verder niet (meer) daar ze een aantal vaste klantjes heeft. En ze niet elke dag date en ook niet op een dag een rij mannen "afwerkt" voor 1 op 1. hooguit 2 man.
En zo 1 keer per maand wil ze gangbangen als het zo uitkomt.

En v.w.b. De laatste recensist die ken ik langer, is op gb's geweest en we hebben al vaker trio's gedaan ook met andere meiden.

Dus wie weet tot een volgende gb met Vanessa.

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag sinds een maand eindelijk weer Vanessa ontmoet.
We hadden elkaar door omstandigheden deze maand nog niet gezien.
Het was weer als vanouds. Ze had net ervoor 1,5 uur staan sporten dus was wat moe en had spierpijn.
Maar het vrijen met haar blijft altijd een feestje.
Als het meezit zie ik ze a.s. Woensdag weer. ;)

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik had vandaag onverwachts een zeer bevredigende maar intense dag.
Ik had al een paar dagen een date staan voor vanochtend met Vanessa en zoals altijd is het bij haar
Zeer relaxed en komen we beiden goed aan ons trekken. Ik in ieder geval 2x en Vanessa 3x.
Tis altijd gezellig bij der, kopje thee, lekker kletsen dan `ketsen` enz…
Ik was zeker voldaan maar redelijk onverwachts had ik in de middag nog een andere date te weten bij Tanisha.
Meer daarover in haar topic.😉

LD 😋

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als het meezit zie ik ze morgen weer en ze wilde vrijdag 6 augustus nog een bare gb doen.
Leuke vooruitzichten zo in e vakantie periode :D

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ga voortaan in dit topic maar beginnen met 'lief dagboek'.
Daar ik zo vaak schrijf over mijn favoriete dame Vanessa.
Ik kom inmiddels al zo 7 jaar bij der😀 en het verveeld nooit met haar.

Dus misschien onnodig te zeggen dat de gb van vandaag weer een gezellig feestje was met over het algemeen bekenden.
Dat de dame weer goed gevuld werd en je ze twee verdiepingen lager goed hoorde kreunen en genieten terwijl ik daar even op krachten kwam met een lekkere saucijzenbroodje en donuts ;) :lol:

Ze gaat eerdaags met vakantie maar ik heb voordat ze gaat alweer een afspraak staan met haar voor een 1 op 1 date.😋

Groet,
LD 😀

31 aug 2016
1.194
112
Ik had er graag bij geweest .
Had me ook opgegeven.
Maar moest er tussendoor terug naar onze buitenlandse vestiging .
Donderdag avond niets aan de hand tijdens de vlucht terug .
Vrijdag morgen wordt ik wakker met barstende koppijn en later blijkt er ook verhoging te zijn .
Met pijn in mijn hart heb ik mij afgemeld .

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Afgelopen donderdag eindelijk weer eens bij Vanessa geweest. Door vakanties en andere perikelen van haar kant kwam het er even niet van.
Maar het was uiteraard weer heerlijk bij der. Voor mij was er al iemand geweest dus ze was lekker opgewarmd.
Haar flamousje is zo heerlijk om te likken en zo warm en vochtig als je hem er in stopt.
We hebben lekker liggen neuken en zo kijkend in de grote spiegel is dat ook een genot om te zien.
Heb haar 2x volgespoten en zelf kwam ze ook 2x tot een hoogtepunt.

A.s. woensdagochtend al weer een fijn trio in het verschiet met een medewandelaar, wellicht een kwartetje als er nog iemand uit mijn kennissenkring tijd en zin heeft.
Ik kijk er weer naar uit.

Groet,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nadat we elkaar heel de maand oktober niet gezien hadden, hoe was dat eigenlijk mogelijk🙈,
afgelopen dinsdag weer een leuke, heerlijke en zeer bevredigende tijd met Vanessa door gebracht.
Ze had al een paar weken geen dates gedaan en dat was goed te merken.
Ze was al snel flink nat dus als een mes in de boter schoof ik hem er al snel in.
Wederom weer de spiegel erbij, altijd leuk om naar jezelf te kijken als je ligt te neuken. :lol:

Hopelijk duurt het niet weer een maand dat we elkaar weer zien. ;)

LD :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Afgelopen vrijdag voor het eerst weer Vanessa gezien dit jaar.
Ze heeft der huisje wat opgeknapt met op der slaapkamer wat extra spiegels erbij.
Het was weer als vanouds met dit verschil dat ze nu wel erg schokkend klaar kwam. :D
We hadden beiden niet al te veel tijd maar dat gaan we deze ochtend wat uitgebreider overdoen ;) .
Dus mijn week begint weer goed.

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Gisteren morgen vroeg ook Vanessa weer ontmoet.

Ik heb toch heel vaak wel casual smooth seks met haar.
En geloof me, I Love It :lol:

Al vaker gezegd ,tis zo heerlijk om je zelf bezig te zien in de spiegels, en stiekem vind ze dat zelf ook wel opwindend :cool:

Gegroet,
LD :D

Terug
Naar boven