Ik maakte vandaag ook voor het eerst kennis met Vanessa. Bij binnenkomst kwam ze de trap afgelopen en werd ik niet teleurgesteld. Een zeer aantrekkelijke dame met goede kont en beste tieten en een mooi lijf zeg maar chubby. Ik wist niet hoe snel ik mij moest ontdoen van kledij want ze maakte me geil en ik wilde haar zo snel mogelijk neuken en volspuiten. Ik heb haar 2 creampies bezorgd en de andere mannen, die gelukkig allemaal kwamen opdagen, deden dat ook en Vanessa leek er geen genoeg van te krijgen want ze deed goed mee en was onverzadigbaar. Ze kreeg vele creampies re verwerken en haar kutje druipte dan ook van de vele spermaladingen. Geil om te zien.
De organisator had alles goed geregeld want in drank en warme hapjes was goed voorzien en het is een aardige gast die de sfeer er in houdt. Ik zal zeker nog eens terugkomen want naast Vanessa heeft hij ook nog andere aantrekkelijke dames in petto dus wordt vervolgd
Lokatie was goed met OV bereikbaar en er was douchegelegenheid en een gezellig zitgedeelte in de woonkamer en de kamer waar de sex werd bedreven was voorzien van een comfortabel bed.
De organisator had alles goed geregeld want in drank en warme hapjes was goed voorzien en het is een aardige gast die de sfeer er in houdt. Ik zal zeker nog eens terugkomen want naast Vanessa heeft hij ook nog andere aantrekkelijke dames in petto dus wordt vervolgd
Lokatie was goed met OV bereikbaar en er was douchegelegenheid en een gezellig zitgedeelte in de woonkamer en de kamer waar de sex werd bedreven was voorzien van een comfortabel bed.