Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Op de valreep morgenochtend vrijdag de 29e een creampie gangbang met Vanessa.
Vanaf half 11 tot zo half 1. Kosten 100 pp. Meer info via pb. :)

In Rotterdam.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou dit was een leuke afsluiting van het jaar. Een lekkere (mini) gangbang met Vanessa. De mannen die er waren hebben genoten en ze is aardig volgespoten. Haar kutje was nu wel een beetje gevoelig aan het worden. Iedereen kwam aan zijn trekken letterlijk en figuurlijk maar dat kunnen ze zelf wel beamen. ;)
Heren namens vooral Vanessa bedankt, ook namens mij natuurlijk en wie weet tot een volgende keer. Vrijdag 26 januari 2018 staat er weer eentje in de planning:D

Groet,
LD

31 aug 2016
1.194
112
lekker ding zei:
Nou dit was een leuke afsluiting van het jaar. Een lekkere (mini) gangbang met Vanessa. De mannen die er waren hebben genoten en ze is aardig volgespoten. Haar kutje was nu wel een beetje gevoelig aan het worden. Iedereen kwam aan zijn trekken letterlijk en figuurlijk maar dat kunnen ze zelf wel beamen. ;)
Heren namens vooral Vanessa bedankt, ook namens mij natuurlijk en wie weet tot een volgende keer. Vrijdag 26 januari 2018 staat er weer eentje in de planning:D

Groet,
LD

Leuke dame me goed vermaakt met haar

Disenier

Snuffelaar
17 jun 2015
7
0
Heb naar de GB met Vanessa gegaan, leker ZC een heerlijk volgespuiten. Leif dame en vriendlijk organisatsie.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
vrijdag 26 januari vanaf 10.30 uur tot zo 12.30 uur weer een bare gangbang met Vanessa.
Kosten 100 euro pp. Vanessa wil graag een aantal mannen van nederlandse afkomst die lekker fris zijn.
Van alles mogelijk behalve anaal en cim. Maar van een dubbele vaginale penetratie geniet ze echt van. ;)
Voor meer info stuur maar een pb.

Groet,
Lekker Ding :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanessa heeft nog voor 2 man plaats op vrijdag de 26e van half 11 tot half 1.
Voor de liefhebbers meer info via pb.

Dus wie komt er ook om nog meer zaad uit dit flamousje te laten lopen.
Vanessa kijkt er naar uit.

Bijlagen

• vanessa 1.jpg
    vanessa 1.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 128
  • vanessa 1.jpg
    vanessa 1.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 127

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanessa heeft nog voor 2 man plaats op vrijdag de 26e januari van half 11 tot half 1.
Voor de liefhebbers meer info via pb.

Dus wie komt er ook, om nog meer zaad uit dit flamousje te laten lopen.
Vanessa kijkt er naar uit. ;)
Ze wil alleen Nederlandse frisse mannen.

Bijlagen

• vanessa 1.jpg
    vanessa 1.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 8.695

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Er is nog wat plaats vrij voor a.s. vrijdag de 26e.
Wie heeft er tijd en zin om deze heerlijke lieve dame vol te komen spuiten.
Vanessa kijkt er naar uit en heeft er zin.
Lekker tongzoenen , beffen pzc, nzc en dubbele vaginale penetratie behoort tot de dingen die ze graag doet en wil ondergaan ;) .

:)

31 aug 2016
1.194
112
Had er graag bij geweest .

Vanessa is een mooie geile dame waar ik graag nog eens mee wil stoeien .

Maar zal een andere keer worden

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
Ze ziet er erg leuk uit.
Ik zou ook graag wel eens een bang met haar doen maar overdag is altijd lastig. Hopelijk een volgende in het weekend of avonduren.

Ben benieuwd naar de ervaringen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als het meezit doet er a.s. vrijdag nog een leuke 21 jarige jonge meid mee. Ook bare te nemen doet alleen niet aan een dp, anaal en zoenen.
Indien ze meedoet worden de kosten 150 pp. heeft al eerder een gangbang gedaan.

Meer info via pb.

Bijlagen

• 3.png
    3.png
    497,2 KB · Weergaven: 883
  • 4.png
    4.png
    605,9 KB · Weergaven: 834

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het is een vriendinnetje van een medewandelaar van dit mooie forum. Die wat extra's wil verdienen. :)

A

Anonymous

Guest
Da's weer een andere meid denk ik. Mij ook niet helemaal duidelijk. Mijn punt was dat ik dezelfde meid voor aanstaande vrijdag nu zie voor 2 gangbangs. En de meid van deze foto doet ZEKER bare. Wel eerder op gangbang geweest waar zij ook was, maar door persoonlijke voorkeur mij alleen met het andere meisje toen beziggehouden - hiermee zeg ik niks over haar kwaliteiten. Kan die niet beoordelen.

Terug
Naar boven