Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag samen met een medewandelaar weer even Vanessa bezocht. Een 3e stond vast in de file.
Hij zag haar voor het eerst en was gelijk weg van haar. Logisch eigenlijk ;)

We hebben haar weer goed gevuld en dat was te zien en te voelen.

Ik zal ze vast komende week weer zien :)

Groet,
LD

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
lekker ding zei:
Vandaag samen met een medewandelaar weer even Vanessa bezocht. Een 3e stond vast in de file.
Hij zag haar voor het eerst en was gelijk weg van haar. Logisch eigenlijk ;)

We hebben haar weer goed gevuld en dat was te zien en te voelen.

Ik zal ze vast komende week weer zien :)

Groet,
LD

Je had mij wel mogen bellen als stand-in hoor.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vsndaag eigenlijk onverwachts Vanessa weer bezocht samen met een gezellige, voor ons nieuwe, medewandelaar.
Hij vroeg vooraf of ie als eerste mocht want dit was vrij nieuw voor hem en uiteraard is dat geen probleem :lol:
Het zaad liep er naderhand weer overvloedig uit.
Zal weer eens proberen hiervan foto's te plaatsen want ja die zijn er. :)

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat foto's van de laatste tijd met Vanessa ;)

Bijlagen

• Vanessa 3.jpg
    Vanessa 3.jpg
    222,2 KB · Weergaven: 653
  • Vanessa 2.jpg
    Vanessa 2.jpg
    212,8 KB · Weergaven: 646
  • Vanessa 1.jpg
    Vanessa 1.jpg
    256,7 KB · Weergaven: 645
  • Vanessa 4.jpg
    Vanessa 4.jpg
    209,5 KB · Weergaven: 638

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Tja, dat ziet er nog steeds lekker uit. Door vervelende omstandigheden (telefoon gehackt) ben ik haar telefoonnummer helaas kwijt geraakt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanochtend eigenlijk onverwachts weer even bij Vanessa geweest. En dit keer weer eens alleen en dat beviel ons prima.
En waar een cobra 120 al niet goed voor is :lol: :lol: :lol:
Ik kreeg het er goed warm van :oops: :oops:

A

Anonymous

Guest
Kan hier geen slot op?
Wat en zelfbevlekking.... NUL meerwaarde

Dame adverteert niet
lekerding neukt met korting (promotor)

whats next? Topics van heren die hun vriendin neuken en eke keer gaan roepen hoe lekker het was?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Niets geen zelfbevlekking ik schrijf mijn ervaringen nou eenmaal op met wie dan ook.
Ik kan er weinig aandoen dat anderen niet over haar schrijven want ze date genoeg anderen.

En de goede verstaander weet de weg wel te vinden naar haar. ;)

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
Laatst 16-10-20 samen met LD op een ochtend Vanessa bezocht omdat het voor mij na lange tijd dit de eerste trio was gevraagd of ik als eerste mocht beffen en neuken.

Omdat ik door de file vertraagd was was hij (LD) bang dat hij dit niet vol kon houden.

Maar aangezien de vertraging meeviel had ik een warm welkom met een onaangeroerde Dame

Het is een collegiale geschikte peer die een ander zeker ook wat gunt!

Twee keer klaargekomen en het is inderdaad een pareltje!

mulder123

Snuffelaar
3 apr 2017
6
0
Ben niet zo'n schrtijver maar bij Vanessa is het altijd heerlijk. Een prachtige vrouw, die lekker relaxed is. Ze heeft mooie borsten met grote tepels. Daar begint het dan mee en zij vervolgens bij mij. Daarna naar beneden naar haar frisse kutje en lekker neuken. Zij voelt goed aan wat je lekker vindt. Als ze goed geneukt wordt komt ze ook zelf klaar. Na een paar standjes klaargekomen. Het is altijd megageil om dan je zaad eruit te zien lopen.
Echt een topper.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Ik ben nu aantal keren bij haar geweest. Gangbang, trio, 1op1. Zou zo niet.kunnen zeggen wat het beste was. Telkens geeft ze zich 100%. Ze lijkt er van te genieten. Hoop dat ze ook weer eens met 2 dames een gangbang gaat doen. Is misschien wel te organiseren. En dan voor de mannen die het kunnen waarderen en ook komen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja destijds toen ze het met nog een dame deed was zekers tof. Wie weet komt dat nog eens.

Ik weet wel dat ze morgenochtend de 9e en woensdagochtend de 11e nog 1 of 2 mannen zoekt voor een kwartetje of quintetje ;)

Groet,
LD :)

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
gaat vast wel weer geil worden!!! Is een geweldige 'actieve' dame. Als het nog lukt met een dame extra dan horen we het vast en zeker

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
lekker ding zei:
Ja destijds toen ze het met nog een dame deed was zekers tof. Wie weet komt dat nog eens.

Ik weet wel dat ze morgenochtend de 9e en woensdagochtend de 11e nog 1 of 2 mannen zoekt voor een kwartetje of quintetje ;)

Groet,
LD :)

Klinkt interessant

Terug
Naar boven