Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

A

Anonymous

Guest
Vorige week een mini GB gehad met Vanessa. Wat een heerlijk wijfie, kan lekker pijpen, gezellig en chill in de omgang, geniet er zelf ook zichtbaar van, en een heerlijk zalig zaad kutje. 2x geneukt en het zaad diep in haar gespoten, dat vind ze echt geil!
Kijk er naar uit om weer een keer met wat meer mannen te gangbangen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanochtend weer een lekker feestje bij Vanessa gehad.
We waren met nog een paar man.
Ik had vooraf even een halve Cobra120 genomen, doe ik normaal nooit, en een andere gast de andere helft.
Nou onze pikken werden goed stijf en om de beurt neukten we haar terwijl ze weer een andere pijpte.
Ze werd goed gevingerd en jeemig wat werd ze nat, er kwam aardig wat vocht uit, leek op squirten had ik nog nooit meegemaakt bij der.
Vervolgens ging ze bovenop een van de mannen zitten en bereed hem lekker. Die kont vsn haar die op neer ging was te geil om te laten gaan en ik vroeg of ze een tweede pik wilde. Nou dat was geen probleem dus voorzichtig mijn pik in het zelfde gaatje gestopt. Ze had het even moeilijk maar daarna genoot ze volop. Die gast ie onderop lag zag je ook duidelijk genieten. Ik bleef ze achterlangs neuken en ze begon steeds meer te kreunen en die gast eronder kwam lekker klaar doordat ie mijn pik op de zijne voelde en Vanessa kwam ook goed klaar.

Er kwam nog een gast iets later en terwijl wij de mannen ff bij kwamen ging hij voortvarend aan de slag met Vanessa. Volgens mij was ze extra geil want ze kwam weer heerlijk steunend klaar.
Dit ging nog even lekker zo daar en zijn we allen na zo 1,5 uur voldaan weg gegaan. Ik zelf ben 3 keer klaargekomen, weet niet of dat door die Cobra kwam of gewoon de geile setting.

Het mooiste is van de week geeft ze nog een feestje en ik mag/moet ;) ook weer opdraven :lol: :lol: :lol:

Groet,
LD

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Volgens mij is het geen mogen of moeten voor jou, maar gewoon willen.
Als je een pik tekort komt......

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vorige week had Vanessa nog 2 mini gb gedaan die waren weer gezellig.
Op beide dagen werd ze dubbel vaginaal genomen. :)
Nu gaat ze morgen (dinsdag) nog 1 keer een mini gb doen en dat zal waarschijnlijk ook even haar laatste zijn voor dit jaar.
Want ja ook druk met der gewone baan enz... ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb Vanessa nog een paar keer gezien in december zowel alleen als in een trio.

Maar van de week hield ze onverwachts weer een lekkere gangbang.
Wederom waren er weer gezellige gasten bij en er werden ook wat leuke foto's en filmpjes gemaakt.
Vanessa is een flink aantal keren klaargekomen ik zelf weer 3x, waar haal ik de kracht vandaan ;) :lol: :lol:

Een volgende staat alweer gepland voor ergens in februari. :D

Groet,
Ld

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Helaas ben ik haar nummer kwijt geraakt en mag ik van de organisator niet meer komen. Ik kan uit eigen ervaring beamen dat Vanessa een lieve, sexy dame is. Ze geniet echt van de sex. Het is een pareltje.
Voor hen die nog wel bij haar (kunnen) komen: wees er zuinig op, zoals Vanessa zijn er niet veel!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De afgelopen tijd Vanessa weer een aantal keren kunnen ontmoeten.
Eerst een heerlijke relaxte 1 op 1 waar we beiden van genoten. Paar dagen later een leuk kwartetje kunnen doen met nog 2 medewandelaars waar we ons prima geamuseerd hebben.
En deze week nog een leuke gangbang in het vooruitzicht. Dit keer wel in een hele andere regio als dat ik gewend ben.
Serieuze geïnteresseerden weten de juiste weg wel te vinden om voor haar gb's te kunnen afspreken. ;)
Want nee ze plaatst voorlopig geen advertenties op sj of waar dan ook.

Groet,
LD

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben vandaag voor het eerst bij Vanessa geweest. Ik kan hier alleen maar positief over recenseren. Het meeste is al geschreven, Vanessa is een leuke spontane dame die onverzadigbaar lijkt. Alles was goed georganiseerd en de aanwezige mannen waren allemaal relaxed. Ook een pluim voor de gastheer die alles tot in de puntjes verzorg had. Dit is voor mij persoonlijk niet de laatste keer geweest.

4fun

Terug
Naar boven