Villa Romantika - Recklinghausen

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Leuk Robbie, jammer dat ik je gemist heb. Diana heeft mij ook nog nooit teleurgesteld, alleen haar aankomsttijd is altijd onzeker, net zoals gister 12.00. Flori was ook echt gfe, alleen jammer van het rubbertje. Ik lees verder dat Cherry (oud vv) al weg was. Om 12.00 had ze al wel kleren aan, ze had volgens mij nog niet één kamer gemaakt.
Jammer voor dat meisje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Weet niet vanaf hoelaat je er was en tot hoelaat je was gebleven maar als ik wist van de zeer matige bezetting in vv was ik misschien gelijk naar Romantika afgereisd.

Diana vertelde me idd dat ze pas even na 12 uur was begonnen i.v.m. autopech. Vanessa zou ook niet meer terugkomen volgens Diana.

Vergat nog te vermelden dat Elly aangaf dat ook haar kleine gaatje beschikbaar was dus voor liefhebbers van anaal de mogelijkheid dit uit te proberen. Ze overviel me eigenlijk met deze mogelijkheid want heb vaker met haar gekamerd maar dit kwam nooit ter sprake. Ook voor mmv is ze in waar ze openlijk over vertelde. Ook Diana is niet vies van mmv trio's.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Elly is Bukgaarse en ze heeft een latinakont. Val op haar slanke taille en brede heupen. Haar gezicht is niet aantrekkelijk maar haar lichaam vind ik geweldig. Misschien moeten we haar samen eens volpompen want mmv ziet ze wel zitten en ook haar kontgaatje te gebruiken.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
De keren dat ik ga is Diana aanwezig en die weet je dan voor alle sessies te claimen. Persoonlijk val ik ook op donkere dames en aangevuld met een lekkere GFE heb ik er ook geen moeite mee. Alleen alles ik dan de verhalen van Grote XXX lees over Flori maakt me dat wel nieuwsgierig. Diana kan heerlijk tongzoenen en pijpen, maar als ik het zo lees verstaat Flori ook deze kunsten. Binnenkort toch maar eens onderzoeken

20 aug 2022
1.328
767
Elly is Bukgaarse en ze heeft een latinakont. Val op haar slanke taille en brede heupen. Haar gezicht is niet aantrekkelijk maar haar lichaam vind ik geweldig. Misschien moeten we haar samen eens volpompen want mmv ziet ze wel zitten en ook haar kontgaatje te gebruiken.
Dat lijkt me weleens een keer lekker, had met Kim VV ook een topervaring
Kim is helemaal mijn type dame, ook Bulgaarse, mooi koppie/ogen, lekkere kont en dito borsten.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Gisteren Diana verwend en gesproken en dat was een heerlijke geile tijd in aanloop naar de feestdagen. Lekker geil zoenen, pijpen beffen en verschillende standjes. Voor de liefhebbers van Diana, eerste kerstdag is zij niet in de club aanwezig
Op tweede Kerstdag dus wel? Lijkt me een goede gelegenheid om eens kennis te maken met deze club.

Maar ik lees dat ze normaal alleen in het weekend aanwezig is, dus daarom mijn vraag.

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Vandaag was Diana er, Flori ook, met beiden op de kamer geweest. Beide sessies waren een 10 waard. Eerste met CD, 2e zonder. Maar beide sessie hebben iets speciaals. Diana was voor mij de eerste keer omdat ik vrijwel nooit op zaterdag kan. Moet dat in de toekomst toch anders gaan regelen, of Diana thuis gaan bezoeken als dat kan.

janbe99

Toogplakker
1 nov 2016
33
26
Diana met en Flori zonder of andersom? Voor zover ik weet doet Flori alleen met namelijk

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Waarschijnlijk vraagteken vergeten? Ik ga er vanuit dat jij Potentebeer fysiek aanwezig bent. Al met al dunne bezetting. Van alles wat, dun, gulzig nmc nzc hopelijk is de sauna voor de wandelaars aan 😉

20 aug 2022
1.328
767
Klopt. Onderweg naar huis.
Gekamerd met Flori dus nmc, sympathiek moedertje van 3 kids, likt je tijdens de kamergang helemaal schoon, heb het douchen daarom daarna maar overgeslagen.
Druk was er in ieder geval af, Flori vliegt dinsdag richting Roemenië en daarna naar Toscane.

Aantal beren in de stress of Diana wel of niet zou komen, uiteindelijk door de charmante theke medegedeeld, dat ze niet komt en waarschijnlijk morgen ook niet aanwezig.

Sauna gepakt en nu richting nl, goed uurtje rijden.

Laatst bewerkt:
20 aug 2022
1.328
767
Vanmiddag hier beland, na overhandigen 15€ aan Anastasia.

Aanwezig Raluca, Reni, Nicoletta, Cherrie, Elli, Diana en Michela.

Raluca trok mijn aandacht, maar was helaas constant bezet.
Uiteindelijk gekozen voor Michaela, sinds kort van Arabella naar hier verkast.
Op de bank haar een uitgebreide massage gegeven, werd door theke niet in dank afgenomen, omdat er meer geile mannetjes op haar aan het wachten waren, begreep het wel.
Op de kamer uitgebreid gepijpt door Michaela en vervolgens dit keer in doggy mijn nakomelingen achtergelaten.
Daarna haar nog een korte massage gegeven, sauna gepakt en nu weer richting nl navigeren.

Btw wat is Nigeriaanse Diana een vrolijke dame, niet mijn type, maar wel een vrolijke noot in deze club.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Raluca bijzonder knappe meid, kan zo in de a-league meedoen. Helaas niet in onze nzc sport, mevrouw doet pertinent nmc Dat is ook haar recht. Diana, geval apart. Zij kan de hele tent vermaken. Lijkt wel of ze zo uit de Africa Cup gestapt is.
Kun je iets meer over Renni vertellen, toen ik er was zat ze als een dood vogeltje, terwijl Cherry allerlei lok roepingen deed.

Terug
Naar boven