Villa Romantika - Recklinghausen

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Vandaag het weekend ingeluid met Diana wat was het weer lekker geil allemaal. Als ze je pik ziet slurpt ze hem naar binnen voor je het weet, heerlijk! En ook het neuken gaat niet vervelen met deze GFE dame. Lekker verschillende standjes afgewerkt tot ze zeiknat was van geilligheid. Dus ook nog maar even haar heerlijk warme natte kutje gelikt. Ik ging weer blij naar huis. Het spreekwoord wat je ver haalt is lekker klopt wel voor Diana 😉

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Op zaterdag en zondag mijn spetter Diana natuurlijk. Vorige week zaterdag was er een extreem grote bezetting. Ben benieuwd of bijvoorbeeld Sophia er nog loopt. Flori was alweer elders gesignaleerd. Vandaar mijn vraagje. Raluca en Elly zijn er bijna altijd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Volgens mij is dit de Flori die voorheen in Freude39 werkzaam was en daarna naar vv verkaste en vervolgens naar Arabella. Deze Flori is volgens mij nooit in Romantika geweest en is weer terug in Arabella. Zij is klein en behoorlijk afgevallen sinds een half jaar.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heden ochtend om kwart voor tien gearriveerd. Twee beren zaten in de auto al te wachten. Bij Grim of Arabella kun je soms dan al mee naar binnen met de dames. Bij Romantica is het altijd klokslag 10.00 voordat deur los gaat. 09.59 komt nummer 4 en hup naar binnen met zijn allen. Dea, Reni en Flori al binnen. Ik had niet veel tijd en hoopte dat Diana een keer vroeg zou zijn, meestal na 10.30. Ik had geluk, om 10.10 kwam ze binnen en begon al meteen te flirten. Ik heb ze meteen mee uitgekleed. Onderwijl kwam Michaela binnen. Een jonge slanke meid, ze was mijn 1e keus geweest als Diana er niet was. Niet meteen de knapste maar denk wel een leuke body.
Hup met Diana naar boven en ze daar verder ontbloot. Zittend op de rand begon ze te pijpen, ze lust er wel pap van.
Daarna alle soorten standjes doorgenomen, onderwijl diep tongend. You're the first. One week no sex. Etc etc. Ze heeft verschillende keren liggen gillen, dat hebben ze beneden ook gehoord. Been klemmen, arm klemmen, etc etc. Wat een genot is die dame. Ook al zal ze best wel fake tussendoor doen, ik trap er graag in🤣. Haar binnenkamer was alweer goed gesausd met lekker witte dikke pap. Om 11.10 stond ik weer gedoucht buiten naar mijn volgende afspraak. Wat had ik mazzel dat mevrouw vroeg was, anders had ik voor tweede keus moeten gaan.
Vandaag helaas maar 5 dames, echt jammer, klandizie blijft dan ook laag.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Diana weer mogen verwennen. Als je haar lekker beft wordt ze supergeil en lekker nat . Heerlijk dat natte vocht oplikken, kan er niet genoeg van krijgen. En dan lekker cowgirl afmaken met die mooie tieten boven je om mee te spelen.. Heerlijk!
Vraag me alleen af of er in andere clubs ook van die leuke donkere dames werken voor de afwisseling… En anders blijft het Diana bij Romantica voor mij!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik val niet echt op donker maar je hebt van die dames die zo goed en geil zijn dat je de kleur voor lief neemt en Diana is er zo één maar helaas zitten er voor mij (te) weinig (aantrekkelijke) dames om speciaal naar Recklinghausen af te reizen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Wippertje, Diana gaf me gisteren aan dat ze vandaag aanwezig is. Dus om 10.00 kun je naar binnen. Ik heb helaas geen tijd. Ik ben ook benieuwd naar de service van Mikaela, ik hoor graag als je haar getest hebt. Veel plezier alvast

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Gisterenmiddag in de club geweest. Naast Flori en Remi nog een 3-tal jonge dames waarvan ik de naam niet weet. Gekozen voor Flori en met haar heerlijke sex gehad. Dame heeft een geweldige GFE inzet. Heerlijk zoenen, lekkere frisse natte kut met mooie en lekkere lippen. En een stel mooie tepels die flink kunnen groeien als je er mee speelt. Vind je het niet erg om met condoom te neuken is dit een toppertje bij Romantica. Pijpen kan wel zonder. Remi was druk in de tijd dat ik er was dus niet mee naar de kamer geweest helaas.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Gisteren werd Remi goed geboekt. Lukte mij niet om met haar een sessie te hebben. Volgende keer een nieuwe poging 😉 Gelukkig heeft Flori voor mij de dag goed gemaakt met haar geile bekkie en zaadvragende ogen.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Nog geen kans toe gehad! Ben er meestal in het weekend en dan eist Diana alle aandacht op 😊 Die is voor mij echt niet te weerstaan als ze aanwezig is!

Terug
Naar boven