Villa Romantika - Recklinghausen

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag rond 10:15 de parkeerplaats op gereden.
Ontvangen door een wel hele lekker uitziende theke Layla, met een lekker gevulde blouse met een diepe decolleté, waar mijn ogen in verdronken.
15€ overhandigd, omgekleed, korte douche, handdoekje om en eerst maar eens aan de koffie.

In totaal zo'n 10 dames aanwezig waarvan niet alle namen bij mij bekend: Michaela, Diana, Nicolette,Elli, Reni, Flori, Melissa (oude Freude) en 3 voor mij onbekenden.

Na de koffie naast Reni geploft, 40 jarige Bulgaarse, volslank, klein van stuk en een paar heerlijke borsten.
Even wat smalltalk op het bankje, waarbij ze mijn pik al in haar handje had genomen.
Op de bank gevraagd naar haar service, deze werd beantwoord door Reni met 'alles'.

Boven op de kamer heerlijk gepijpt door haar, mijn balletjes werden ook niet overgeslagen en na een vijftal minuten me heerlijk in cowgirl laten berijden, waarbij ik lekker haar borsten kon beroeren en aan haar tepels zuigen.
Vervolgens gewisseld van positie en haar in doggy heerlijk volgespoten.
Nog even wat na gekletst en Reni vertelde mij, dat ze deze service niet aan iedereen verleent.
Ook Reni vertrekt binnen een aantal weken naar Bulgarije voor een korte pauze.

Na de sessie met Reni nog een saunaatje gepakt, even met een vriendelijke Duitser gesproken en rond een uur of 13:00 de villa weer verlaten.
Voor drukafbouw prima om hier even binnen te wippen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Wist nog niet precies welke club ik zou aandoen. In ieder geval Romantika maar als Sibel aanwezig zou zijn in Arabella dan eerst naar Bochum. Op freiercafe iets na 10.30 uur de aanwezigheidslijst van Gronkh en weer geen Sibel. Of ze heeft weer een vrije dag of met vakantie of werkt niet in het weekend. Het zit me niet mee met Sibel want wil dolgraag weer met haar kameren.

Voor mij de reden om vanuit Gelsenkirchen hbf naar Recklinghausen af te reizen. Ik was er even voor 11.30 uur en Nicoletta deed open en een aantrekkelijke theke die nieuw voor mij was overhandigde ik de 15€ entree. De Grote XXX zag ik al op de bank zitten en hij had me al bericht dat Reni en Elli er ook waren. Toevallig bij mijn binnenkomst kwam goedlachse Diana via de achteringang het zitgedeelte binnen en 2 Hollanders verwelkomden haar. In totaal 7 dames: Mira, Diana, Flori, Reni, Nicoletta, Elli en Michaela. Dus helaas geen Dea en Vanessa

Ik vroeg de theke op welke bank Reni zit maar ze zei dat ze boven was om zich op te maken. Niet veel later zat ze naast me en haar opmerking kennen we elkaar. Beetje jammer dat ze een handdoek om haar lichaam had. Op freiercafe las ik dat ze lange zwarte haren had maar zwart is het al lang niet meer. Leuke milf om mee te kletsen. Na wat op de bank gezeten te hebben een kamer opgezocht en wel kamernummer 1 met spiegels en plafondspiegel. Ik had een half tabletje ingenomen en mijn pik was al snel op sterkte. Reni gelijk de opmerking "anaconda". Beetje zoenen en lichaamsverkenning en haar een poosje gebeft waar ze goed op reageerde. Daarna een korte pijpsessie en vervolgens klom ze bovenop voor een ritje. Geil om te doen en jezelf bezig te zien vanuit de plafondspiegel. Vervolgens missio waarbij ze mijn tepel in haar mond nam. Toen ik een ander standje wilde doen namelijk doggy wilde ze niet. Maakte er verder geen punt van maar vond wat raar dat ze opeens weer wilde pijpen. Had de indruk dat mijn pik haar iets te veel werd. Wilde het niet te lang rekken en spoot haar kutje vol. Lichaam en borsten best aantrekkelijk maar of ze me nog eens een kamer gunt betwijfel ik.

Diana werd geen rust gegund want 4 of 5 mannen hadden het op haar gemunt maar ik had geen haast met haar en dacht jij komt later aan de beurt wat helaas niet geschiedde want ik zag Elli gehuld in sexy zwarte kousen en haar "latina" kont is onweerstaanbaar voor mij.

Was leuk Grote XXX te treffen en met hem een poos uiteraard over onze hobby gesproken.

Ik nam even pauze en na ruim anderhalf uur bij Elli gaan zitten om er vervolgens mee te gaan kameren en ook nu weer kamernummer 1. Heerlijk met haar gesexed maar tijdens het beffen kreeg ik toch weer kramp in mijn bovenbenen en door blijven gaan tot het weer over was. Daarna bracht ze wat glijmiddel aan maar ik zei niet teveel. Eerst missio en vervolgens plat doggy en vroegtijdig mijn zaad in haar kutje gespoten. Ik wilde het niet uitstellen want heb vaker meegemaakt dat van uitstel afstel komt en dat wilde ik niet weer meemaken.

Het was inmiddels rond 14.15 uur en Diana zag ik wel zitten maar na 2 kamers vond ik het eigenlijk wel welletjes. Was best wat vermoeid en een derde kamergang zou denk ik teveel van het goede zijn en met pauze erbij zou het voor mij wat te laat gaan worden. Diana vond het jammer dat ik niet met haar ging kameren maar ik zei de volgende keer kom jij aan de beurt.

Was trouwens rustig met mannen en bepaalde dames waaronder Nicoletta en Elli hadden niet veel te doen. Verrassend vond ik dat Flori vaak geboekt werd ondanks haar beperkte service want ze doet nmc maar op de bank is ze erg intiem met haar klant en dat maakt veel goed. Michaela kwam me bekend voor. Nooit mee gekamerd maar schijnt goede service te leveren alleen weet ik niet of ze mijn pik waardeert. De Grote XXX heeft wel met haar gekamerd en hij.vond het beslist de moeite waard.

20 aug 2022
1.328
767
Theke is Layla, lekker wijf inderdaad, mooie snoet, blond krullend haar en lekkere borsten. Zei vorige week tegen haar, dat ze aan de verkeerde kant van de bar werkte, verscheen een ondeugende glimlach om haar mond

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
He Potente, hoe krijgen we haar aan de goede kant van de bar?😂 Super lekker ding in dat kleine jeansje.
Gisteren toch weer een topdag gehad, Tja Diana is voor mij te gek. Qua figuur ken ik maar één mooiere die lekker neukt, en dat is April in de Vulcan, echter nmc. Diana weet dat ik voor haar komt, dus hangt meestal meteen om mijn nek als ze binnenkomt. Douchen doet ze meestal maar na onze sex.
Michaela was mijn tweede kamer, ook met haar een super sessie gehad. Ze is weer beter als voorheen, echter tz of kussen is niet haar ding. Als je haar goed voorwarmt in het eerste kwartier met beffen, lekker penetreren en verwennen, en je zet ze dan on top, dan gaat bij haar de automatische piloot aan. Haar focus ligt dan op zelf klaarkomen, ze heeft even geen aandacht voor de klant. Dat is super lekker, al meerdere keren bij haar meegemaakt. Als ze klaar is met paaldansen, leg je ze op de rug en kun je lief losgaan. Madam geniet er dan nog steeds van. Vraag niet hoe het kan, maar geniet er van.
Tja, verder is Recklinghausen geen super tent, wel goede douches, hete sauna en een inkom voor maar 15€. Als Diana er is kom ik er graag en er loopt altijd wel leuke bijvangst rond 😉
By the way, Robby het was wel gezellig om over de business te praten.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Gisterenochtend ook het genoegen gehad de dag te mogen aftrappen met Diana. Wat een heerlijkheid blijft deze Nigeriaanse schoonheid. Lekkere kont en een paar heerlijke borsten. Verder zorgt ze er graag voor dat ze zelf ook geniet en dat maakt het allemaal alleen maar lekkerder. Alsof je met je grootste liefde in bed ligt. Ze geeft zich volledig. Deze keer wou ze graag eerst zelf gebeft worden en na enige tijd kwam ze heftig klaar. Super geil om te zien hoe ze daar van geniet. Om vervolgens samen heerlijk te vrijen en neuken in verschillende standjes. Het was weer een heerlijk en slopend uurtje. De reis vanuit NL de moeite waard.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Alleen Michaela is slank, de anderen hebben een onsje extra. Diana is echt fors. Bij allen zit het wel op de goede plekken, niet dat vanalles hangt.
Met 5 a 6 dames is er geen uitgebreide keuze. By the way, Mira vind ik wel behoorlijk gezet. Elly en Nicoletta bijvoorbeeld hebben een licht buikje maar heerlijke mooie konten. Elly kwam afgelopen zaterdag bijvoorbeeld in een strak wit tuinpakje binnen, was op dat moment echt een nekkendraaiertje.
Ga eens kijken en schrijf je ervaring, voor 15€ kun je je niet miskopen. En dan nog drank en hete sauna er bij.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Flori is ook wel redelijk aan de slanke kant. Wat ouder met iets hangende borstjes (cup b) goede inzet alleen NMC. Maar geeft je wel een GFE ervaring

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vergeet Michaela niet. Grote XXX heeft zich prima vermaakt met haar en geeft je ook instructies hoe met haar om te gaan voor het beste resultaat. Michaela staat ook op mijn to do lijst.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Wippertje. Jonge slanke kleine griet. Gebit niet helemaal goed, probeer ze te verbergen, ook met lachen. Best wel lang smal gezicht met 3/4 zwart haar. Duits begint te komen, was voorheen een ramp.
Als Dea er niet is, dan is het de jongste griet. Let op, eerst lekker verwennen voor het beste resultaat 🤣🤣

nico2019

Snuffelaar
16 jul 2019
18
4
De website https://www.fkk-romantika.de/ is helaas niet meer online.

Hoe werkt het met de prijzen? 15 euro inkom en dan onderhandelen met de dames? Ik begreep dat sommigen het altijd zc doen, is er dan een standaardprijs?

Heb geen uren nodig, 15-20 minuten per keer vind ik ook leuk.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
De website https://www.fkk-romantika.de/ is helaas niet meer online.

Hoe werkt het met de prijzen? 15 euro inkom en dan onderhandelen met de dames? Ik begreep dat sommigen het altijd zc doen, is er dan een standaardprijs?

Heb geen uren nodig, 15-20 minuten per keer vind ik ook leuk.
Met een instaptarief van €40 is onderhandelen niet nodig lijkt mij! En er zijn een aantal dames waar je je gerust langer mee kunt vermaken. Waag een kans en op ontdekkingsreis 😉

Terug
Naar boven