Vulkanstrasse algemeen

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Nadat ik bij villa Venus was geweest even jeugdsentiment ophalen bij de Vulkanstrasse. Waren behoorlijk wat panden afgesloten viel mij op. En nu moet je voor nummer 17 en 26 twee euro entree betalen, ik denk omdat in die panden ook een bar zit. Had geen kleingeld bij me dus ben er niet geweest. Al snel had ik een leuke Romeense beet die een instap tarief van 30 had en voor 50 en half uurtje Bare ging maar ben nog even door wezen lopen . Later kwam ik een wonderschone blonde Turkse tegen die mij Bare aanbodfunctie voor 100 . Ik vond dit veel te gortig dus wilde gaan . Toen vroeg ze mij wat ik dan wilde batsmen. Ik bood 50 en ze ging meteen akkoord. Heb een leuke kamergang met haar gehad. Als je voorzichtig informeert bij de dames en zorgt dat andere dames het niet kunnen horen is het nog steeds een normale gang van zaken. Je voelt al snel aan of er meer mogelijk is tegen aufpreis of niet. Ikzelf vraag altijd om zoenen en als dat mogelijk is, is er veelal meer mogelijk. Neem wat losse euro's mee en eet lekker een dinner bij een van de twee tentjes daar!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Melchior; het is leuk dat je wat schrijft over je bezoek aan de vulkanstrasse maar het is niet volledig want je geeft niet aan waar je die leuke Roemeense aansprak en die wonderschone blonde Turkse waar bevond die zich? Vragen die lezers vast wel willen weten en als je ook hun namen weet scheelt dat een hoop zoekwerk.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Het is letterlijk een doolhof en heb geen nummers en kamer nummers onthouden . Ik wilde alleen duidelijk maken dat het niet een enkele is maar het vrij normaal er is . En neem aan de at de dames ook geen manden er zitten en al helemaal niet op dezelfde stek

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Activiteit kan erg wisselen. Maar op een zaterdag in de late namiddag of avond is er meer dan genoeg te vinden...Ook voor onze liefhebberij...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zo heel veel panden zijn er ook weer niet en in pand 11-13-15 weet ik dat meerdere dames bare aanbieden voor 50€. Melissa doet het voor 40€ en Veronica kon ik zelfs voor 30€ bare nemen en volspuiten. Wel altijd oppassen met dames die van alles beloven aan de deur en eenmaal binnen is er niets meer mogelijk.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Afgelopen avond een bezoekje gebracht aan Vulkanstrasse, was alweer een tijdje geleden, het is flink achteruit gegaan.
Zeer magere bezetting in de panden waar je zonder betaling naar binnen kunt, in de panden waar je € 2 moet betalen, ben ik niet gaan kijken, zag nou niet echt veel volk in en uit lopen uit die panden. Als de bezetting daar ook zo mager is, dan kun je net zo goed 2 euro door de WC spoelen, hier kom ik niet snel meer terug, echt zonde van tijd en brandstof als je van ver komt. Voorheen was zaterdag avond garantie voor een goede bezetting, maar nu geld, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :(

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Het is ook vakantie tijd, heeft altijd invloed. Denk dat het half september weer drukker is

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Ik ben er de afgelopen weken ook meerdere keren geweest en wat @DriverC schrijft is gewoon waar.
Er valt daar helemaal niets meer te beleven. Een zeer zeer mager aanbod en wat er overgebleven is optisch niet om aan te zien.
Het enige huis waar nog een beetje redelijke dames zitten is Eros26 maar die vragen dan weer de hoofdprijs. Vanaf 50 euro voor een snel nummertje. Echt afwerksessies waarbij je binnen 10 minuten weer buiten staat. Voor een half uurtje standaard raamservice vragen ze daar gewoon 100 euro!
Veel en veel te duur voor wat het is. Dan kan je nog beter naar Amsterdam gaan. Goedkoper en optisch beter te pruimen dames.
Geloof ook niet de onzin die er over Duisburg wordt geschreven op sites als Girlsreview. Allemaal kolder geschreven door leeghoofden die de Vulkan pas ontdekt hebben en het daar allemaal fantastisch vinden.
Wie een beetje kwaliteit zoekt, of een keer wat zonder condoom wil doen moet daar ver uit de buurt blijven.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dat de dames in het 2 euro gedeelte knapper zijn, dat is altijd al zo geweest en vaak ook garantie voor snel afwerken en/of afspraken niet nakomen. Als ik een klant bij een dame naar binnen zie gaan, waar ik interesse in heb, let ik op de tijd, snel weer buiten is slecht teken.
Je kan beter voor de wat minder mooie dames gaan, dan is het vaak beter, al dan niet bare.

draga

Snuffelaar
29 aug 2018
12
11
Ben er laatst ook nog eens geweest en verschoot ervan hoe het achteruit was gegaan. 2013 tot 2016 was het zo goed huis 69 en 11 13 15 waren echt super .vrouwen waren relaxed beetje praten hangen en daarna goede sex vond de 2 zusjes in 11 super anna en aylin jong en wild anna ging soms zelfs mee na buiten Nu zijn de tijden veranderd wou dat het weer terugkwam heb super memories hiervan

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Jammer dit allemaal te lezen, overweeg een deze dagen daar naar toe te gaan, maar zit te twijfelen.
Ging in het verleden wekelijks hier naartoe met een wandelmaat, die helaas overleden is.
Misschien dat ik het beter niet doe, of juist wel om zelf te aanschouwen hoe het achteruit is gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zojuist een ronde gemaakt maar eros26 overgeslagen. Huis 17-19 wilde ik beslist even zien. In het nieuwe gedeelte weinig dames en wat meer in het oude gedeelte. Erg weinig wandelaars als je het vergelijkt met vroeger. Dat heeft toch wel wat een beetje volk met veel dames op de gangen maar nu valt het allemaal vies tegen en de 2 euro entree nodigt ook niet uit om regelmatig deze panden binnen te gaan. In pand 11 zitten nog wel wat dames van ons geloof maar helaas Melissa niet gezien. Vaak word je aangesproken door dames om toch maar te neuken maar het komt te geformuleerd over. Melissa is zo'n dame die je niet in 1e instantie dwingt om toch maar een kamer te maken. Viel mij wel op het aantal donkere dames. Een aantal met flinke tieten en kont zo ook in Sexxpalace maar op diverse gangen in pand 11 ook mooie donkere dames.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Ik zou Sexxxpalace helemaal links laten liggen. Dat is bijna 100% oplichtsters daar.
Zelf vind ik dat kleine laufhausje 21 bijgenaam Gabi wel interessant.
Geen entree betalen, best wel redelijke knappe dames soms en vaak goede tot zeer goede service.
Ook zijn er diverse bij die er niet vies van zijn het zonder te doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Klopt inderdaad dat er bij Sexxpalace oplichtsters bivakkeren wat ikzelf heb ondervonden maar bijna 100% lijkt me wat hoog en interessant te vernemen dat niet alleen in pand 11-13-15 goede tot zeer goede service wordt verleend maar ook in pand 21. Ben wel benieuwd om welke dames het gaat en tot hoever ze gaan?

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
met de heropening van Sexxxpalace vind je juist daar ao-dames. Net zoals na de verplichte registratie in 2017 alle papierloze dames naar ginder trokken, met de sluiting als gevolg.
Ik vind dat, als je een beetje je best doet, wat ouwehoeren en inpakken aan de deur, wel redelijke service krijgt, ook ohne gummi.
Is natuurlijk nog altijd laufhaus service, kan niet tikken aan fkk saunaclubs.
Maar de tocht door die griebelhuizen is toch spannend an sich, niet?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Ik was er gistermiddag. Was echt superrustig. 1 huis, die nieuw gebouwde, was zelfs gesloten. En ondanks de rust moest je voor 26 en die aan de overkant gewoon € 2 betalen. Dat dor ik echt niet, tenzij je dan een bonnetje krijgt waarmee.je erin en eruit kunt. Ik heb 1 hele mooie dame gezien, in dat huis links van sexxxxpalace op de begane grond, denk een latina.. maar die wilde niet ao.

Toen maar weer gegaan. Nog even langs zoo, maar was te vroeg, nog licht en er stonden nog auto's van dierentuinbezoekers. Er was al 1 best leuke Turkse dame, maar dat durfde ik niet aan gezien het tijdstip en omdat het licht was.

Kwam er later, toen ik boodschappen wilde doen, achter dat het een feestdag was in Dld, alles was dicht. Misschien daarom zo rustig?

Terug
Naar boven