Timbo
Ervaringsdeskundige
- 21 aug 2015
- 551
- 187
Nadat ik bij villa Venus was geweest even jeugdsentiment ophalen bij de Vulkanstrasse. Waren behoorlijk wat panden afgesloten viel mij op. En nu moet je voor nummer 17 en 26 twee euro entree betalen, ik denk omdat in die panden ook een bar zit. Had geen kleingeld bij me dus ben er niet geweest. Al snel had ik een leuke Romeense beet die een instap tarief van 30 had en voor 50 en half uurtje Bare ging maar ben nog even door wezen lopen . Later kwam ik een wonderschone blonde Turkse tegen die mij Bare aanbodfunctie voor 100 . Ik vond dit veel te gortig dus wilde gaan . Toen vroeg ze mij wat ik dan wilde batsmen. Ik bood 50 en ze ging meteen akkoord. Heb een leuke kamergang met haar gehad. Als je voorzichtig informeert bij de dames en zorgt dat andere dames het niet kunnen horen is het nog steeds een normale gang van zaken. Je voelt al snel aan of er meer mogelijk is tegen aufpreis of niet. Ikzelf vraag altijd om zoenen en als dat mogelijk is, is er veelal meer mogelijk. Neem wat losse euro's mee en eet lekker een dinner bij een van de twee tentjes daar!