Waar bestellen jullie Super Kamagra

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Bestellen en laten bezorgen is voor mij geen optie 😉
Weet iemand waar je in de provincie Utrecht Kamagra af kan halen. Ik had een betrouwbaar adres van iemand die vanuit de auto verkocht maar hij is gestopt.

• Like
Waarderingen: LXIX

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Ik haal altijd mijn Kamagra in Best. Op een Servicepoint ligt daar gewoon klaar. Afrekenen en weg. Hun weten ook niet wat er in zit… Kamagra, cenforce, cobra, Lovely etc. Bestellen via app. Ligt er meestal na 15min.

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Diverse sites helaas weer uit de lucht , zoals o.a mijn links .
Werd bezorgd op een PostNL punt , wat in mijn geval super zou zijn .
Iemand nog een site gevonden met ander afleverpunt dan thuis ?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik heb Kamagra besteld op Kamagrashop.nl. Betaald op 16/07, vandaag een maand geleden. Maar nooit iets ontvangen. Op mails wordt gewoon niet gereageerd. Betaling was naar een Pools rekeningnummer, dan gaat er eigenlijk al een belletje rinkelen. Maar voor een klein bedrag wou ik het eens proberen. Helaas enkel een Poolse oplichter blij gemaakt met mijn €20.

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
je kan appen naar +31 6 85467519 betalen via paypal... ontvangen via DHL thuis of servicepunt met tracking

Laatst bewerkt:

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Deze site klopt voor geen meter... whatsapp knop werkt niet.... geen ideal mogelijk terwijl wel aangeboden. een of andere wazige qr code om te betalen, maar waarheen zie je niet....
https://kamagrabestellen.eu/kamagra/super-kamagra-jelly/

Woensdag bij deze site besteld en geen bevestigingsmail ontvangen. Maar zaterdag de bestelling netjes in een blanco enveloppe ontvangen. De bovenstaande kritiekpunten kloppen wel, maar blijkbaar wordt wel geleverd.

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Meer geluk dan wijsheid...nu maar hopen dat je rekening niet gebruikt word.. Ik ga geen betaling doen als ik niet weet waar het heen gaat en met welke bank

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Ik was laatst in side Turkije en daar was het gewoon bij de plaatselijke apotheek te koop. Geen idee van prijs, heb er geen gekocht. Hoe het hier in NL is geregeld weet ik niet, maar ga er van uit dat dit alleen op recept is

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Iemand een adres in Limburg waar je kamagra kan krijgen? Ik had een adresje in Sittard in een flat maar helaas het nummer kwijtgeraakt

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Heel apart dat jij kunt bestellen, ik lees al een paar weken, niet op voorraad.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
ik bestelde het bij bibshop. Ontving het na 3 dagen. Het werkt (langer een stijve lijkt het). Ik weet niet of het echt is en hoe via de dokter voorgeschreven erectiepillen werken, maar het gevoel om met een keiharde leuter rond te lopen is een fijn gevoel. Complimenten van dames etc. ("wat is hij hard"). Als bijwerking in het begin een warm gevoel in het gezicht ervaren, maar dat is tijdelijk en zelfs met paracetamol verschilt zoiets per persoon, dus iemand anders kan wel meer klachten hebben of andere klachten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven