ricketjesdick
Toogplakker
- 3 apr 2024
- 135
- 120
Wat bestelde je dan precies @Spacemonkey ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net het zelfde ervaren. Oplichters.Ik heb Kamagra besteld op Kamagrashop.nl. Betaald op 16/07, vandaag een maand geleden. Maar nooit iets ontvangen. Op mails wordt gewoon niet gereageerd. Betaling was naar een Pools rekeningnummer, dan gaat er eigenlijk al een belletje rinkelen. Maar voor een klein bedrag wou ik het eens proberen. Helaas enkel een Poolse oplichter blij gemaakt met mijn €20.
Ook in België?Ik heb in de afgelopen 2 jaar ondertussen vier bestellingen gedaan en geleverd gekregen via
www.kamagra-kopen.nl
Vijfde is onderweg
Website bestaat niet meer.ik bestelde het bij bibshop. Ontving het na 3 dagen. Het werkt (langer een stijve lijkt het). Ik weet niet of het echt is en hoe via de dokter voorgeschreven erectiepillen werken, maar het gevoel om met een keiharde leuter rond te lopen is een fijn gevoel. Complimenten van dames etc. ("wat is hij hard"). Als bijwerking in het begin een warm gevoel in het gezicht ervaren, maar dat is tijdelijk en zelfs met paracetamol verschilt zoiets per persoon, dus iemand anders kan wel meer klachten hebben of andere klachten
Ik zat blijkbaar op een andere link. En die zijn wel betrouwbaar dus? Ook voor België?