Waar bestellen jullie Super Kamagra

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Per strip gemeten valt dat toch erg mee? Alleen is het minimum 2 strips per pil. Zelf probeer ik kamagra4all nog eens, ging eerder prima.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Al 2x bij BIB-shop besteld, en al 2x correct geleverd. Wel met verzekerde verzending besteld.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Zelf probeer ik kamagra4all nog eens, ging eerder prima.
Net als vorige bestelling van de zomer, tevreden over kamagra4all.
Zondag besteld, vandaag woensdag bezorgd. Houdbaarheidsdatum juni 2026, maar dat zie ik bij meer webshops voor deze pillen, en ik weet uit eigen ervaring dat ze tot ver na die datum meegaan. Behalve de bestelde strips van 3 typen pillen, nog een extra pil kamagra-bruis en 1 sildaliist, als proef. Vorige keer een cobra 120 pil extra.
Ruim mails direct na bestellen, na betaling en bij verzenden.
Prijs gunstig, vergelijkbaar met BIB, of iets goedkoper, maar minimum is gewoon 1 strip per pilsoort en niet 2 zoals bij bib.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
En waar kan je het gewoon ergens ophalen? Ja, soms wordt het ik een seksshop onder de toonbank verkocht. Maar die vragen €25 voor een strip van 4 pillen.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
er was een tijdje geleden een rubriek op sj waar men kon adverteren. Deze mensen zijn toch niet opeens gestopt

Voormalig lid 51434

Snuffelaar
26 jul 2025
18
32
Ik zag op 1 site expiratie data staan, of ze verder betrouwbaar zijn weet ik niet. Maar dan is het achteraf geen verrassing dat je je stash snel op moet maken. kamdiscounter.com/en/experiation-dates

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Het beste pilletje wat ik ooit heb gehad? Zo'n geile meid vinden dat je het niet nodig hebt. Ik heb jaren aan de pillen gezeten, maar bij de juiste klik en geilheid heb ik het niet nodig.

Luke1

Snuffelaar
23 mei 2024
9
3
Vorig week woensdag 4-2 bij BIB Shop 5 strips Kamagra besteld voor € 27, vandaag binnen gekomen. Relatief lang geduurd waardoor ik mij alweer zorgen begon te maken gezien mijn slechte ervaring bij een andere shop, maar ik had ook voor gratis verzending gekozen. Toch gekregen, houdbaar tot 2028.

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
Net als vorige bestelling van de zomer, tevreden over kamagra4all.
Zondag besteld, vandaag woensdag bezorgd. Houdbaarheidsdatum juni 2026, maar dat zie ik bij meer webshops voor deze pillen, en ik weet uit eigen ervaring dat ze tot ver na die datum meegaan. Behalve de bestelde strips van 3 typen pillen, nog een extra pil kamagra-bruis en 1 sildaliist, als proef. Vorige keer een cobra 120 pil extra.
Ruim mails direct na bestellen, na betaling en bij verzenden.
Prijs gunstig, vergelijkbaar met BIB, of iets goedkoper, maar minimum is gewoon 1 strip per pilsoort en niet 2 zoals bij bib.
Aspirine over de houdbaarheidsdatum werkt nog steeds maar de werking neemt wel af

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Magra. Altijd goede ervaringen. 1x een strip te weinig. Die werd na mailtje snel kosteloos nagestuurd.

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
60
Weet iemand een adres waar je Kamagra kan afhalen zonder recept? Breda/ Rotterdam/ denhaag. Mag in pm. Mijn dank is groot.
Mvg

Terug
Naar boven