Waar bestellen jullie Super Kamagra

DeStef

Toogplakker
27 sep 2018
40
13
Iemand die toevallig een pilletje of strip kamagra op overschot heeft? Regio belgisch limburg of aangrenzend.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Iemand in de omgeving Emmen, Hoogeveen, Groningen die 2 strips Cobra 120 in de aanbieding heeft

Of tips welke sexshop deze ook verkopen (mag per PB), was bij 2 sexshops in Emmen, was een absolute nee van hen (in Brabant en Gelderland was dit in ieder sexshop geen probleem)

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik heb bij kamagra24.nl cenforce jellies besteld, en krijg inplaats daarvan pillen. Heb dus ongeveer twee keer te veel betaald. Oplichters. Daar bestel ik niet meer.

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
În China bij de apotheek / drogist. Naast de vitamine pillen. Geen recept nodig.
Ik neem wat mee als ik terug kom.

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Net weer voorraadje binnen via magra. Vaak krijg je korting door middel van een kortingscode. Meestal is de code de naam van de betreffende maand, maar als een keer besteld krijg je die code ook wel via email. Goede kwaliteit en snelle levering. Er zijn ook uitprobeer pakketten te krijgen om er achter te komen wat je bet beste bevalt.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Om de prijs te vergelijken tussen echt uit de apotheek en de "namaak" kijk ik wel eens op internet.
Valt me op dat de site van magra nietmeer is, amen.

harry 1970

Toogplakker
5 aug 2024
57
34
Iemand adres?
bij de tros is een hele uitzending geweest, over namaak producten en vooral via internet, je kan deze uitzending nog terug zien, als ik jullie was zou ik naar een goede sexshop gaan, je betaald misschien iets meer, maar dan weet je vaak wel wat je hebt

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
niet iedereen heeft een goede meedenkende huisarts, ik heb een shit huisarts en die is niet te bereiken zonder eerst die irritante doktersassistente aan de lijn te hebben. ik had jaren geleden 4 pilletjes van 25mg gekregen en dat deed helemaal niks dus dan maar kamagra

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
dokterx.nl werkt met invite, heb jij een invite voor mij of hoe ben je aan een invite gekomen

Terug
Naar boven