Wel lezen niet schrijven....... en het voor anderen verpesten.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Beste Leden,

Het is jullie misschien opgevallen dat ik veel in de het duitse FKK forum onderdeel schrijf.
Daar zit gelijk mijn vraag of opmerking, waarom wordt er zo weinig geschreven en wel gelezen in dit forum deel?
Ik ontmoet in de clubs verschillende leden van dit forum, dus zijn zijn er wel? Waarom wel nemen maar niet geven?
Mijn vraag aan jullie lezer dus, kom op mannen schrijf ook eens een leuke en/of nuttige recensie van een club bezoek of interessante dame.
In de duitse FKK club blijf ik wel delen, maar de pareltjes rondom de saunaclub, de niet voor de handligende dames even niet.
Laatst een twee tal vrouwen die ik gedeeld heb niet meer zonder kunnen nemen, daar collega's die dus NIET schrijven wel gebruik gemaakt hebben van mijn berichten en dit niet zo netjes hebben aangepakt. Ze hebben de dienstverlening bijna opeist :cry:, dat soort mensen zijn echte hufters.
Dussssss ben jij een echte kerel, toon respect en hou het leuk ook voor mij!

De bal licht bij de lezers, delen is ontvangen en anders houdt Mart zijn pareltjes onder de pet :twisted:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik lees het Duitse deel wel maar met de brommer kom ik daar niet en met het OV is er ook niet makkelijk te komen dus je zal er van mij ook geen recensies zien.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik lees het soms, puur uit interesse hoe het mijn medeleden daar vergaat.
Alleen is het voor mij veel te ver omdat ik bijna op het Noordzee strand woon.....

Maar ik ben dus niet degene die het verziekt voor je....

Zou ik sowieso niet doen, ik weet echt wel hoe het werkt na vele jaren bare neuken...

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Wat Mart1980 schrijft over de rubriek Duitsland gaat eigenlijk op voor alle rubrieken. We zitten met veel lezers maar weinig schrijvers (egoïsten).
Stel je voor dat er te veel goeds over hun favorietje wordt geschreven en dat ze dan iets te vaak bezet is en ze ze met anderen moeten delen :eek: Ze zouden het waarschijnlijk nooit te boven komen.
Ook vinden sommigen het vanzelfsprekend dat ze exact dezelfde dienstverlening zouden moeten krijgen als wat ze hier lazen.
Zoiets gaat dus helaas niet altijd op. Bij de ene klant is de klik groter als bij de andere. Om in uitzonderlijke gevallen nog maar te zwijgen over te hygiëne vd klant die zijn loeter in elk gaatje van een DVP wil proppen.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
In mijn geval is het gewoon duidelijk. Ik date veel minder als en jaar of 5 geleden toen ik elke week wel ging. Ik neuk nu 1 x per maand of per 2 maanden. Dus dan zul je van mij weinig recensies zien, tenzij ik bij een dame terecht kom die nog niet besproken is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De kritiek is herkenbaar maar geld voor het gehele forum, niet alleen het Duitsland deel waar ik zelf
ook menigmaal ervaringen heb geplaatst van Chinese dames in Essen en Duisburg.
Werd wel 2000 maal gelezen en slechts een enkeling die ook recensie neer zet.
Er zijn leden die er een potje van maken: heb onlangs gereageerd op Geile Man die in de rubriek
"wie heeft ervaring met" maar liefst 4 vragen over dames op één dag vroeg en verder van zijn 16 berichten
eigenlijk alleen maar vragen stelt.
Zo`n persoon boycot ik en zal vragen dan dus niet beantwoorden.
Het is toch kleine moeite om een ervaring te plaatsen maar ja, als je alleen maar droog geilt op lezen en
dames aan telefoon lastig vallen met vragen dan ligt dat waarschijnlijk anders.
Jammer maar we ontkomen er niet aan, zal altijd wel zo blijven helaas.

A

Anonymous

Guest
Ik schrijf hier regelmatig maar dat is dan meestal over dames waar het van bekend is dat ze bare gaan ...

De egoist in mij houd toch 1 pareltje geheim dit omdat ze van dit forum afweet en ze bij hoge uitzondering zonder doet met klanten ( zegt ze)

Maar als ik ze hier vermeld dan weet ik zeker dat ze alla minuut de belmafia achter zich heeft!!!!

En dat kleine adriaantje niet meer bloot in haar poesje mag ...

Moet ik weer opzoek naar 1 snoepje voor 2x in de maand ...

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Dit is al een eeuwigdurende discussie.
Het is veel nemen en weinig geven op het publieke gedeelte van het forum
Daarom wordt er onderling op bijv whatsapp veel meer gedeeld, met mensen die elkaar persoonlijk kennen.

A

Anonymous

Guest
Kan nergens vinden dat het verplicht is om recensies te plaatsen en/of verboden vragen te stellen. Ook geen limiet met hoe veel vragen iemand mag stellen.
Als je leden wil dwingen om te schrijven moet je een betaal site in mekaar knuteselen. Succes 'r mee.

A

Anonymous

Guest
Tsja

Er wordt onderling veel gedeeld idd en besproken.

Ben toentertijd begonnen met de term belmaffia en helaas die bestaat nog steeds.

Verder is het net wat katholiek zegt; veel geven op dit forum weinig krijgen en ik begrijp ook wel dat een recensie schrijven een bepaalde drempel is die je overheen moet, maar ik, katholiek, Cerato, samurai , creampie Adriano, lekker ding, Cédric, underkoffer, etc etc zijn ook ooit begonnen met de 1e recensie.

En dan hebben we nog onze bellers en mailers , als je op een gegeven moment een goede band ( lees genoeg geld) met een dvp hebt willen ze wel eens een inkijkje geven in de whatss app, mails, sms die ze krijgen.

Het is te gek voor woorden wat je soms leest.

Glijmiddel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Glijmiddel zei:
En dan hebben we nog onze bellers en mailers , als je op een gegeven moment een goede band ( lees genoeg geld) met een dvp hebt willen ze wel eens een inkijkje geven in de whatss app, mails, sms die ze krijgen.

Het is te gek voor woorden wat je soms leest.

Glijmiddel

Ik ben het niet helemaal eens met de zin "een goede band (lees genoeg geld) met een dvp hebt". Er zijn er gelukkig genoeg die ik ken waar het niet alleen om het vele geld gaat en nee die worden niet allemaal hier besproken sommige al helemaal niet. Met sommige krijg je een band gewoon op basis van regelmatig er zijn en vertrouwen. Althans dat is wat ik ervaar. ;) :)

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Waarom schrijf ik niet meer? Ik ben al jaren niet meer naar een dvp gegaan, maar ik blijf wel graag op de hoogte van het aanbod. Als ik ga, schrijf ik er wel altijd over, maar veel blijft daar intussen niet van over door verdwijnende fora enz.

(Net toen ik besliste dat ik die Chloe wel eens wilde uittesten, verdween ze van het toneel. Op dit moment heb ik niet de indruk dat er veel aanbod is waar ik mijn zuurverdiende centen aan wil uitgeven.)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Milez zei:
Waarom schrijf ik niet meer? Ik ben al jaren niet meer naar een dvp gegaan, maar ik blijf wel graag op de hoogte van het aanbod. Als ik ga, schrijf ik er wel altijd over, maar veel blijft daar intussen niet van over door verdwijnende fora enz.

(Net toen ik besliste dat ik die Chloe wel eens wilde uittesten, verdween ze van het toneel. Op dit moment heb ik niet de indruk dat er veel aanbod is waar ik mijn zuurverdiende centen aan wil uitgeven.)

Dat vind ik best okee, wel lezen maar niet schrijven omdat je (momenteel) geen dames bezoekt.
Dat is iets anders dan enorm veel vragen over ervaringen met dames en dan vervolgens zelf niks schrijven.
Dus Milez, jouw reden is okee, die van vragers en vervolgens niet schrijvers is niet okee.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Met enkel lezen is niets mis volgens mij : iedereen koopt boekjes met de mooiste auto's in maar daarom kopen we ze nog niet, laat staan dat we het kunnen.
Ikzelf kom hier dagelijks lezen en ik schrijf iets als ik iets kan meedelen dat ik vind dat de lezers kan interesseren.
Sommigen opperen om de leden te verplichten om minstens 2 recensies per jaar te schrijven : deze verplichting opleggen zou een heel slechte evolutie zijn voor het forum : een recensie uit je duim zuigen is inderdaad niet moeilijk en dan staat het hier snel vol met fake ervaringen !!!
Alleen maar vragen stellen en niets bijdragen kan inderdaad ook voor mij niet : is niet evident om hier tegen op te treden. Maar je kan het ook omdraaien : misschien interesseert het antwoord op zo'n vraag van iemand die niets bijdraagt aan het forum wel andere leden die er vervolgens wel iets mee doen.
Ik heb de indruk dat er hier te snel te pessimistisch gereageerd wordt : waarom altijd direct aanvallen en iemand die iets in vraag stelt onmiddellijk afknallen. Ook het per sé gelijk willen hebben (ik denk aan het draadje over de GB van Melanie in Wommelgem) waar iemand keer op keer zijn groot gelijk wou halen : is het niet voldoende om 1 keer een mening te geven en te aanvaarden dat anderen een andere ervaring hebben ?
Ik blijf in ieder geval lezen en, als ik iets kan bijdragen en nieuwe ervaringen heb, zo nu en dan iets schrijven of van commentaar voorzien.
Groeten,
R

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Als je kijkt hoeveel er leden er zijn en hoeveel er schrijven kun je niet anders dan constateren dat er veel profiteurs zijn. Ik ben na mijn lidmaatschap direct gaan schrijven. Zo hoort het ook, delen is ook ontvangen. Ik verwacht ook zeker niet dat iedereen direct zijn pareltjes prijs geeft, maar de als ik kijk dat iemand zonder recensies mij wel vraagt of ik in club x en y dames ken is er iets mis in de verhoudingen. Dat terwijl deze mannen nog langer lid zijn van dit forum dan ik. Ik deel veel zoals jullie kunnen lezen, maar hoewel er veel leden wekelijks in de clubs komen (kom ze letterlijk tegen) is het terug delen nihil. Kortom ik blijf nog wel even schrijven, maar de lol gaat er nu al af.

Voorlopig schrijf ik wel over de bekende clubs waar weinig aan de illusie wordt overgelaten. Maar de prachtige dames die ik dit weekend in Acapulco en Babylon heb ontdekt blijven even onder de pet. Anders ben ik ze na twee weken kwijt daar de lezende heren gewoon geen geheimpjes kunnen bewaren en van tak nog nooit gehoord hebben :roll: :ugeek:

A

Anonymous

Guest
Als je kijkt hoeveel er leden er zijn en hoeveel er schrijven kun je niet anders dan constateren dat er veel profiteurs zijn
Profiteurs!? Ga dan een betaalsite oprichten jongen, dan hoef je hier niet hangen met je zielige verhaal. Niemand is verplicht een enkele recensie te plaatsen. Maar sommige leden maken hier hun eigen regels over hoe het forum hoort te zijn.
Geen wonder dat ik bijna hier nooit meer komt. Laat staan wat schrijven.

A

Anonymous

Guest
een forum is om te delen maar er zijn hier ook personen die hier alleen nemen en zelf geen enkele bijdrage leveren ...
dat ze wel gebruik maken van die informatie maar dan alsnog niet de moeite nemen om de informatie te bevestigen is jammer maar ook egoïstisch ..

als ik hier info op doe over een dvp en deze dame bezoekt zal ik die info dan ook delen !!

ze hoeven geen hele romans te schrijven maar een paar regeltjes waar ze het voorgaande in de topic bevestigen of ontkrachten

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
creampie adriano zei:
een forum is om te delen maar er zijn hier ook personen die hier alleen nemen en zelf geen enkele bijdrage leveren ...
dat ze wel gebruik maken van die informatie maar dan alsnog niet de moeite nemen om de informatie te bevestigen is jammer maar ook egoïstisch ..

als ik hier info op doe over een dvp en deze dame bezoekt zal ik die info dan ook delen !!

ze hoeven geen hele romans te schrijven maar een paar regeltjes waar ze het voorgaande in de topic bevestigen of ontkrachten

Inderdaad! Afgelopen week loop ik in Venus en spreek ik twee leden van dit forum..... dan kijk ik de laatste dagen of er recensies komen, maar nee hoor. Wel even in de huiskamer bij mij pijpen welke clubs en dames momenteel aan te raden zijn. Jammer maar ik heb het forum niet nodig, ik ken de wegen in Duitsland goed genoeg om zelf de krenten uit de pap te vinden. Maar toch zou ik het leuk vinden als er eens een verrassing voorbij komt....

@Samurai..... ja profiteurs inderdaad! Kijk het nog een maandje aan en anders ben ik weer pleiten hier. Leuk forumje dacht ik en ben ook gelijk mijn bijdrage gaan leveren. Tot op heden geen enkele winst voor mij alleen schade doordat anderen denken mijn naam te moeten misbruiken. Ik vind het leuk om te delen, maar daar hoort ook bij dat je zo af en toe wat terug ontvangt!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
samurai zei:
Geen wonder dat ik bijna hier nooit meer komt. Laat staan wat schrijven.

Geen punt. Lekker rustig.

Las het wat laat maar prima reactie!
Samurai vindt dat niemand verplicht is wat te schrijven en dat iedereen zijn eigen forum regels maakt.
Onzin, de betekenis van forum is een plek waar discussie gevoerd kunnen worden.
Dus ook discussies over wel of niet schrijven hoort daar bij.
Maar niemand kan ontkennen dat het wel erg éénzijdig is als je er alleen komt om vragen te stellen of lekker
makkelijk een dame uit te kiezen.
Bedenk dan dat die informatie bestaat omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die schrijven.
Nee, niemand is dat verplicht maar er is ook nog zoiets als de gebruikelijke zaken in acht nemen op een forum.
Dit forum is m.i. bedoeld om te lezen, te schrijven/recenseren en om discussie te voeren of commentaar te leveren.
Als je je alleen met één van die zaken bezig houdt dan klopt er iets niet helemaal.
Dus kom op: lees en doe er je voordeel mee maar schrijf zelf dan ook iets over die ervaring. Zo moeilijk is dat toch niet.
Samurai vindt dat niemand verplicht is tot schrijven, in principe is dat zo maar het is ook de doodsteek voor een forum.
Bekend is dat de verhouding lezers c.q. schrijvers toch al flink uit het lood ligt maar dat is overal zo.
Dus stimuleren tot schrijven is beter dan mensen erop wijzen dat schrijven niet hoeft, dat maakt het forum dood straks.

Terug
Naar boven