Wel lezen niet schrijven....... en het voor anderen verpesten.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Cerato zei:
CWP zei:

Geen punt. Lekker rustig.

Las het wat laat maar prima reactie!
Samurai vindt dat niemand verplicht is wat te schrijven en dat iedereen zijn eigen forum regels maakt.
Onzin, de betekenis van forum is een plek waar discussie gevoerd kunnen worden.
Dus ook discussies over wel of niet schrijven hoort daar bij.
Maar niemand kan ontkennen dat het wel erg éénzijdig is als je er alleen komt om vragen te stellen of lekker
makkelijk een dame uit te kiezen.
Bedenk dan dat die informatie bestaat omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die schrijven.
Nee, niemand is dat verplicht maar er is ook nog zoiets als de gebruikelijke zaken in acht nemen op een forum.
Dit forum is m.i. bedoeld om te lezen, te schrijven/recenseren en om discussie te voeren of commentaar te leveren.
Als je je alleen met één van die zaken bezig houdt dan klopt er iets niet helemaal.
Dus kom op: lees en doe er je voordeel mee maar schrijf zelf dan ook iets over die ervaring. Zo moeilijk is dat toch niet.
Samurai vindt dat niemand verplicht is tot schrijven, in principe is dat zo maar het is ook de doodsteek voor een forum.
Bekend is dat de verhouding lezers c.q. schrijvers toch al flink uit het lood ligt maar dat is overal zo.
Dus stimuleren tot schrijven is beter dan mensen erop wijzen dat schrijven niet hoeft, dat maakt het forum dood straks.

Eindelijk een beetje stuur. Bedankt man! ;)
Ik merk dat ik voorzichtiger wordt met delen en dat was niet mij insteek toen ik lid werd. Ik hoop dat de tijden veranderen en meer leden in hun pen kruipen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Cerato zei:
CWP zei:

Geen punt. Lekker rustig.

Las het wat laat maar prima reactie!
Samurai vindt dat niemand verplicht is wat te schrijven en dat iedereen zijn eigen forum regels maakt.
Onzin, de betekenis van forum is een plek waar discussie gevoerd kunnen worden.
Dus ook discussies over wel of niet schrijven hoort daar bij.
Maar niemand kan ontkennen dat het wel erg éénzijdig is als je er alleen komt om vragen te stellen of lekker
makkelijk een dame uit te kiezen.
Bedenk dan dat die informatie bestaat omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die schrijven.
Nee, niemand is dat verplicht maar er is ook nog zoiets als de gebruikelijke zaken in acht nemen op een forum.
Dit forum is m.i. bedoeld om te lezen, te schrijven/recenseren en om discussie te voeren of commentaar te leveren.
Als je je alleen met één van die zaken bezig houdt dan klopt er iets niet helemaal.
Dus kom op: lees en doe er je voordeel mee maar schrijf zelf dan ook iets over die ervaring. Zo moeilijk is dat toch niet.
Samurai vindt dat niemand verplicht is tot schrijven, in principe is dat zo maar het is ook de doodsteek voor een forum.
Bekend is dat de verhouding lezers c.q. schrijvers toch al flink uit het lood ligt maar dat is overal zo.
Dus stimuleren tot schrijven is beter dan mensen erop wijzen dat schrijven niet hoeft, dat maakt het forum dood straks.

Cerato , tot op bepaalde hoogte geef ik je gelijk , maar aan de andere kant zitten hier op het forum ook een aantal personen
waarvan ik zeker weet dat zij schrijven maar niet bezoeken ....... aan dit soort fake berichten heb je natuurlijk ook niets .
Persoonlijk schrijf ik ook niet over elk bezoek , aangezien ik regelmatig dezelfde dame bezoek en dan heeft het geen zin om
dit iedere keer weer te beschrijven . Verder zijn er ook dames die niet met iedereen nzc doen en zij willen dit ook niet naar
buiten bekend gemaakt hebben ..... Hier moet je respect voor hebben vind ik persoonlijk . En ja ik geef Samurai ook gelijk
met het feit dat je niet verplicht bent om te schrijven . Verder mag je best je menig geven over bepaalde dames die je
om bepaalde reden niet zou willen bezoeken , soms levert dit boze reakties van bepaalde personen op (als het om prijzen gaat)
en vervolgens zie je de personen op andere ineens zo'n zelfde reaktie geven van die prijzen betaald je toch niet aan die dame ?
Dit soort zaken gebeuren maar dit kan er idd ook voor zorgen dat bepaalde mensen helemaal niet meer willen schrijven omdat
ze door een vaste groep schrijvers toch afgekat worden (zelfs door nep schrijvers)

Persoonlijk schrijf ik alleen over mijn eigen bezoeken , en ja soms geef ik ook commentaar op bezoeken aan dames die in mijn
ogen niets zijn , ook al vinden andere dit wereld meiden .... Ieder zijn smaak en waar hij zijn geld aan uitgeeft , maar als ik
merk dat mensen schrijven maar de betreffende dames niet bezoeken (merk je aan de stijl van schrijven) dan mogen deze
rustig geweerd worden (al komen dit soort virussen net zo hard weer terug en worden dan weer neergekegeld) .

Maar ik krijg soms het idee bij dit en andere fora's dat hoe meer je (onzin) schrijft des te meer er naar je geluisterd
wordt en schrijf je soms een berichtje dan wordt als dit sommige niet aanstaat direkt met een bericht beantwoord van
als je deze meid niet bezocht heb dan weet je niet eens hoe ze is , klopt aan de ene kant misschien maar als er veel
negatief over geschreven wordt en iemand blijft er maar positief over dan krijg je je twijfels over de berichten van degene

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
We zitten ook niet te wachten op fake berichten. Dit staat los van het wel lezen en niet schrijven.
Deze week in Acapulco Gold geweest. Wat denk je, spreek ik Diana heeft ze na mijn bericht verschillen nzc vragen en klanten gehad waarvan ze niet begreep waar plots deze vragen vandaan kwamen. Ook gaf Diana aan een klant afgewezen te hebben, waarbij hij verontwaardigd was dat hij geen nzc mocht doen terwijl het wel op het forum staat. Kortom opeisen wat geen standaard is en het voor anderen verpesten :evil:. Let wel ze was er verder niet geïrriteerd want zo verdient wat extra voor de kerst. Maar waar zijn de recensies van deze heren?? Dat is exact wat ik bedoel, varen de schrijvers daar uiteindelijk wel bij?
Het forum heeft alleen recht op bestaan als we zowel nemen als delen met elkaar. Dat mag in elke willekeurige volgorde, echter is naar mijn gevoel de balans zoek. Er zijn er die hier geen problemen mee hebben, ik dus wel. Maar dat komt dat ik nu in een paar maand tijd al verschillende keren iets mee gemaakt heb in de strekking van wat ik hierboven beschrijf.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Het aantal recensies is momenteel gewoon triest. :evil:
In korte tijd heb ik 2 nieuwe meiden ontmoet in de categorie 18/22j en zéker voor herhaling vatbaar.
Maar voorlopig vertik ik het om er iets over te schrijven mits we toch op een forum zitten waarvan 90% van de leden een stelletje egoïsten zijn.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Balthasar zei:
In korte tijd heb ik 2 nieuwe meiden ontmoet in de categorie 18/22j en zéker voor herhaling vatbaar. Eentje adverteerde openlijk dat zonder mogelijk was, de andere was na de 2de date te overhalen voor 50eur extra.
Maar voorlopig vertik ik het om er iets over te schrijven mits we toch op een forum zitten waarvan 90% van de leden een stelletje egoïsten zijn die hun ervaringen niet delen.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
In korte tijd heb ik 2 nieuwe meiden ontmoet in de categorie 18/22j en zéker voor herhaling vatbaar. Eentje adverteerde openlijk dat zonder mogelijk was, de andere was na de 2de date te overhalen voor 50eur extra.
Maar voorlopig vertik ik het om er iets over te schrijven mits we toch op een forum zitten waarvan 90% van de leden een stelletje egoïsten zijn die hun ervaringen niet delen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
mart1980 zei:
We zitten ook niet te wachten op fake berichten. Dit staat los van het wel lezen en niet schrijven.

Het forum heeft alleen recht op bestaan als we zowel nemen als delen met elkaar. Dat mag in elke willekeurige volgorde, echter is naar mijn gevoel de balans zoek. Er zijn er die hier geen problemen mee hebben, ik dus wel. Maar dat komt dat ik nu in een paar maand tijd al verschillende keren iets mee gemaakt heb in de strekking van wat ik hierboven beschrijf.

Je ziet maar dat een van de veelschrijvers weer door zijn eigen domheid weer gebanned is , mede door al zijn fakeberichten .... !!

Daarom zeg ik al als je iets schrijft over een bezoek dan ben je er ook geweest !!

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Balthasar zei:

Ben ik het op zich wel mee eens. Ik was een tijd geleden heel enthousiast in het recenseren en zo, maar door onverwachte financiële omstandigheden tijdelijk stukken minder aan het wandelen. En waarschijnlijk geldt dat voor meerdere leden.
Totdat ik het weer onder controle heb blijf ik natuurlijk wel fanatiek lezen, ik wil uiteraard niets missen!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Het is altijd hetzelfde; veel lezen en weinig schrijven.
Ook op dit soort fora over sextip.
Was al bij Hookers lang geleden toen ik daar nog mocht! :lol:
Dus niet van de laatste tijd of door crisis. Dat bestrijd ik! :evil:

Noorman

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:

Zeer jammer aangezien ik dames aan het zoeken ven in die categorie :cry:

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Wie dames in de leeftijd 18-22 zoekt en hun vader kan zijn is naar mijn mening een pedofiel.
Dames van die leeftijd die dit werk doen vind ik al niet kloppen.
Min leeftijd van 25 jaar zou moeten.

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:

balthasar
ik ben geheel met je eens
heb zelf ook een paar contactjes die ik hier niet vermeld ..

het mooiste is dat ieder lid hier recensies schrijft ..
er zijn er die hier meer dan maanden lid zijn en GEEN woord hebben geschreven .
MIJN MENING IS VERWIJDEREN laat ze maar een abonnent op de bibliotheek nemen als ze toch zo graag lezen !!

maar het ergste is die lezers het voor ons vergallen om met de informatie die wij hier hebben gedeeld . het bij die dames te gaan eisen !!

ik ben ook naar dames geweest die hier gerecenseerd werden en dat ik alleen met het jasje aan mocht ook al had ik de tips die hier werden geopperd gebruikt "DE KLIK " was er niet dus geen bare . dan ga ik niet lopen te gillen maar met die en die doe je het wel !!

het wordt tijd dat het forum in de was gaat om al die vuiligheid (lezers parasieten ) er af te wassen

A

Anonymous

Guest
Marius12 zei:
Wie dames in de leeftijd 18-22 zoekt en hun vader kan zijn is naar mijn mening een pedofiel.

iedere dame jonger dan 35 kan mijn dochter zijn !!! MAAR HUN MOEDERS WILDE NIET

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Marius12 zei:

Dan zal ik er de volgende keer aan denken en zeggen "Schat volgens iemand zou je mijn dochter kunnen zijn dus ik wil graag je broertje of zusje maken met je".

Of te wel LUL niet zo stom man. Vanaf 18 jaar mag officieel alles als ze dit werk doen dus opzouten met je moraalridderspreek.

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Marius12 zei:

Dan zal ik er de volgende keer aan denken en zeggen "Schat volgens iemand zou je mijn dochter kunnen zijn dus ik wil graag je broertje of zusje maken met je".

Of te wel LUL niet zo stom man. Vanaf 18 jaar mag officieel alles als ze dit werk doen dus opzouten met je moraalridderspreek.

dat pedofolie verhaal klopt niet bij je dochter van 18+ maar het is wel incest :lol: :lol: :lol: :lol:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Marius12 zei:

Wat jij daar van denkt kan me eigenlijk geen bal schelen :mrgreen:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik heb de afgelopen tijd even aangekeken, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik voorlopig geen bijdrage meer lever aan dit forum.
Afgelopen periode is heel weinig informatie gedeeld terwijl ik meerder van de leden van dit forum ben tegengekomen in de clubs die ik regelmatig bezoek. Sommigen vinden mij nu waarschijnlijk een azijnzeiker, maar...... leg mij maar uit waarom ik informatie over heerlijke OA meisjes zou gaan delen en mijn tijd in verslagen steek terwijl er zo weinig wordt terug gegeven. Daarbij ben ik afgelopen vrijdag in ACAgold wederom een OA meisje tegengekomen die het niet meer deed omdat ze openlijk in de bar gevraagd was en met het forum is geconfronteerd. Niet goed voor de dame en niet goed voor mij!...

Wel gezien de jaarlijkse kerst-exodus in de clubs ga ik de komende tijd toch een stuk minder clubbezoeken afleggen. Ik zal me nog eens bedenken of ik eind januari de zin kan verzamelen om nog eens wat te delen. Maar reken er maar niet te hard op. Ik dank jullie voor de korte maar krachtige tijd hier en sommigen van jullie spreek ik vast en zeker live in de clubs nog wel.

Peace of!

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
mart1980 zei:
Ik heb de afgelopen tijd even aangekeken, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik voorlopig geen bijdrage meer lever aan dit forum.
Afgelopen periode is heel weinig informatie gedeeld terwijl ik meerder van de leden van dit forum ben tegengekomen in de clubs die ik regelmatig bezoek. Sommigen vinden mij nu waarschijnlijk een azijnzeiker, maar...... leg mij maar uit waarom ik informatie over heerlijke OA meisjes zou gaan delen en mijn tijd in verslagen steek terwijl er zo weinig wordt terug gegeven. Daarbij ben ik afgelopen vrijdag in ACAgold wederom een OA meisje tegengekomen die het niet meer deed omdat ze openlijk in de bar gevraagd was en met het forum is geconfronteerd. Niet goed voor de dame en niet goed voor mij!...

Wel gezien de jaarlijkse kerst-exodus in de clubs ga ik de komende tijd toch een stuk minder clubbezoeken afleggen. Ik zal me nog eens bedenken of ik eind januari de zin kan verzamelen om nog eens wat te delen. Maar reken er maar niet te hard op. Ik dank jullie voor de korte maar krachtige tijd hier en sommigen van jullie spreek ik vast en zeker live in de clubs nog wel.

Peace of!
Dit is wel spijtig dit te moeten vernemen.
Dat er veel lezers zijn, dat klopt. Maar dat is op ieder forum zo.
Laat mijn geval eens bekijken. Ik heb namelijk een fysieke beperking en heb maar pas seks mogen proeven op mijn 44ste. Velen zullen hierover raar opkijken. Ik heb dit jaar de dood in de ogen gezien en ik moet zeggen, ik was content dat ik net op tijd in het ziekenhuis kwam. Daarna heb ik beslist om het hef in eigen handen te nemen en om eens seks te hebben. Je moet rekenen dat ik meer dan vier maanden moeten zoeken heb vooraleer ik een dvp gevonden heb die met mijn beperking wil omgaan, nl. Joyce uit Nederland. Tussentijds werd ik door bepaalde dvp's enorm teleurgesteld. Ook heeft er eentje mij voor de deur laten staan, desondanks ze thuis was. Maar goed, da's verleden tijd. Bij Joyce was het bovendien bare, waarbij ik toch wel schrik had om het zonder te doen. Achteraf bekeken heeft het mij nog geen seconde gespeten om bare te neuken.
Ik kan heel goed begrijpen, maar zo'n forum was wel nuttig voor mij. Ik wil wel recensies geven, maar ik kan niet alle standjes doen, waardoor dit voor jullie misschien maar een halve recensie kan zijn. Bovendien is de dvp heel anders in omgang dan met een valide persoon.
Dat je veel mensen ontmoet in clubs, kan ik mij goed voorstellen. Maar ik zie niet echt een persoon met een beperking in een club binnengaan om met zijn fluit te staan zwaaien. Bovendien zijn er mannen die gewoon aan zichzelf denken en altijd op de eerste rij willen gaan staan of zitten :(
Daarom ga ik bij een dvp die mij de volledige aandacht kan geven, waarbij passie en tederheid toch wel primeren. Het is niet van erop en erover :D
Ik hoop dat ik op jullie begrip kan rekenen.

Terug
Naar boven