- Topic starter
Cerato zei:CWP zei:
Geen punt. Lekker rustig.
Las het wat laat maar prima reactie!
Samurai vindt dat niemand verplicht is wat te schrijven en dat iedereen zijn eigen forum regels maakt.
Onzin, de betekenis van forum is een plek waar discussie gevoerd kunnen worden.
Dus ook discussies over wel of niet schrijven hoort daar bij.
Maar niemand kan ontkennen dat het wel erg éénzijdig is als je er alleen komt om vragen te stellen of lekker
makkelijk een dame uit te kiezen.
Bedenk dan dat die informatie bestaat omdat er gelukkig nog wel mensen zijn die schrijven.
Nee, niemand is dat verplicht maar er is ook nog zoiets als de gebruikelijke zaken in acht nemen op een forum.
Dit forum is m.i. bedoeld om te lezen, te schrijven/recenseren en om discussie te voeren of commentaar te leveren.
Als je je alleen met één van die zaken bezig houdt dan klopt er iets niet helemaal.
Dus kom op: lees en doe er je voordeel mee maar schrijf zelf dan ook iets over die ervaring. Zo moeilijk is dat toch niet.
Samurai vindt dat niemand verplicht is tot schrijven, in principe is dat zo maar het is ook de doodsteek voor een forum.
Bekend is dat de verhouding lezers c.q. schrijvers toch al flink uit het lood ligt maar dat is overal zo.
Dus stimuleren tot schrijven is beter dan mensen erop wijzen dat schrijven niet hoeft, dat maakt het forum dood straks.
Eindelijk een beetje stuur. Bedankt man!
Ik merk dat ik voorzichtiger wordt met delen en dat was niet mij insteek toen ik lid werd. Ik hoop dat de tijden veranderen en meer leden in hun pen kruipen.