Op 2 augustus heb ik hier in het topic wie heeft ervaring met de vraag gesteld wie ervaring had met Emma / Elma omdat dit een goede vriendin van me is. Haar broer en ik zijn met haar zijn vrijdag met haar samen aan tafel gaan zitten om te vragen waarom ze dit doet want uit haar tekst kon ik opmaken dat zij die niet geschreven had. Daaruit blijkt dus dat we dit onder bedreiging doet. De personen die erachter zitten eisen 25000 euro en dat mag ze er mee stoppen, Na een gesprek met die mensen om dit in stukken te betalen en haar met rust te laten kregen we het antwoord dat ze dat bedrag in 1 keer moeten hebben anders moet ze blijven voort doen. Ik kom aan 15000 euro nu zijn via crownfunding op zoek om zo snel mogelijk aan de resterende 10000 euro te geraken zodat we terug gerust kunnen leven.
Hopelijk zijn er hier goede zielen die deze dame willen helpen.
https://whydonate.com/nl/fundraising/beste-vriendin-redden
PS Ze word gedwongen mogelijkheden toe te laten die ze absoluut niet wil zoals NZC, anaal, SM en nog vele meer. Ik heb ondertussen de advertenties op RDL laten verwijderen maar dat had ik beter niet gedaan want vandaag ben ik ze uit het ziekenhuis mogen gaan halen nadat ze een wandeling was gaan maken. Zie de foto.
Als er hier op het forum een heel goede ziel moest zijn die zeg ik wil het resterende bedrag lenen aan jullie word dit op papier gezet en word dat volledig terug betaald op maandelijkse basis.
Gelieve ook geen negatieve opmerkingen te plaatsen want die kunnen we op dit moment wel missen.
Hopelijk zijn er hier goede zielen die deze dame willen helpen.
https://whydonate.com/nl/fundraising/beste-vriendin-redden
PS Ze word gedwongen mogelijkheden toe te laten die ze absoluut niet wil zoals NZC, anaal, SM en nog vele meer. Ik heb ondertussen de advertenties op RDL laten verwijderen maar dat had ik beter niet gedaan want vandaag ben ik ze uit het ziekenhuis mogen gaan halen nadat ze een wandeling was gaan maken. Zie de foto.
Als er hier op het forum een heel goede ziel moest zijn die zeg ik wil het resterende bedrag lenen aan jullie word dit op papier gezet en word dat volledig terug betaald op maandelijkse basis.
Gelieve ook geen negatieve opmerkingen te plaatsen want die kunnen we op dit moment wel missen.
Laatst bewerkt: