Wie wil deze dame uit de verplichte prostitutie helpen

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Op 2 augustus heb ik hier in het topic wie heeft ervaring met de vraag gesteld wie ervaring had met Emma / Elma omdat dit een goede vriendin van me is. Haar broer en ik zijn met haar zijn vrijdag met haar samen aan tafel gaan zitten om te vragen waarom ze dit doet want uit haar tekst kon ik opmaken dat zij die niet geschreven had. Daaruit blijkt dus dat we dit onder bedreiging doet. De personen die erachter zitten eisen 25000 euro en dat mag ze er mee stoppen, Na een gesprek met die mensen om dit in stukken te betalen en haar met rust te laten kregen we het antwoord dat ze dat bedrag in 1 keer moeten hebben anders moet ze blijven voort doen. Ik kom aan 15000 euro nu zijn via crownfunding op zoek om zo snel mogelijk aan de resterende 10000 euro te geraken zodat we terug gerust kunnen leven.
Hopelijk zijn er hier goede zielen die deze dame willen helpen.

https://whydonate.com/nl/fundraising/beste-vriendin-redden

PS Ze word gedwongen mogelijkheden toe te laten die ze absoluut niet wil zoals NZC, anaal, SM en nog vele meer. Ik heb ondertussen de advertenties op RDL laten verwijderen maar dat had ik beter niet gedaan want vandaag ben ik ze uit het ziekenhuis mogen gaan halen nadat ze een wandeling was gaan maken. Zie de foto.
Als er hier op het forum een heel goede ziel moest zijn die zeg ik wil het resterende bedrag lenen aan jullie word dit op papier gezet en word dat volledig terug betaald op maandelijkse basis.
Gelieve ook geen negatieve opmerkingen te plaatsen want die kunnen we op dit moment wel missen.

Laatst bewerkt:

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Het gaat er om dat ze ooit van die mensen geld geleend heeft en het totale bedrag heeft ze nog niet kunnen terug betalen.
Eens we het bedrag betaald hebben wprd de politie op de hoogte gebracht.
Maar blijkbaar neuken ze hier liever en dame die het tegen haar goesting doet dan deze te helpen maar ik hier van de meeste niets anders verwacht.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Als het waar is van wat je beweert, waarom ga je dan niet naar de politie of naar een andere instantie die haar kunnen helpen.
Het is dan beter dat zij daar naar toe gaat en het allemaal uitlegt en vertelt hoe het zit.
Denk dat dat meer kans maakt dan hier op deze site om geld vragen.
De meeste vertrouwen dat niet om zomaar geld te doneren en voor hetzelfde geld hou je die 10000 euro zelf.
Als het klopt vindt ik het verschrikkelijk voor haar en hoop dat ze goede hulp, zodat ze uit de gedwongen prostitutie komt.
Maar de vraag is, als je die 25000 euro betaald aan die bende is het dan klaar voor haar of stoppen ze het geld in de zak en mag ze gewoon weer verder met geld verdienen voor ze.
Denk niet dat het verstandig is om die bende te betalen, dat is volgens mij niet de oplossing.
Het beste is naar de politie gaan en daar het hele verhaal vertellen en of uitleggen, die kunnen de juiste mensen of instanties inschakelen.
Maar veel sterkte en hoop voor haar dat het lukt en goed komt.

Voormalig lid 27365

Toogplakker
7 feb 2022
26
36
Het gaat er om dat ze ooit van die mensen geld geleend heeft en het totale bedrag heeft ze nog niet kunnen terug betalen.
Eens we het bedrag betaald hebben wprd de politie op de hoogte gebracht.
Maar blijkbaar neuken ze hier liever en dame die het tegen haar goesting doet dan deze te helpen maar ik hier van de meeste niets anders verwacht.
Je hebt niet het hele verhaal verteld.. Ze heeft dus geld geleend van een stel criminelen. Oftewel ze krijgt eerst 25.000 euro, dan betaald ze dat niet terug en dan wordt ze onder druk gezet? En nu moeten wij 10.000 euro ophoesten? Waar is dat geld wat ze geleend heeft gebleven dan? Het is alsof je vraagt om gratis geld aangezien ze al 25.000 euro gecashed heeft.

Voormalig lid 27365

Toogplakker
7 feb 2022
26
36
Wat voor dreigementen krijgt ze precies? Ik vraag me serieus af of dat uberhaupt wel met prostitutie te maken heeft en of ze zichzelf heeft wijsgemaakt dat ze prostitutee moet worden, omdat ze geen normale baan kan vinden om het terug te betalen. Waarom? Omdat je niet direct naar de politie stapt, dat is uitermate vreemd. Is ze legaal in Nederland? Dit topic alleen roept zoveel vragen bij me op en dat alleen omdat je informatie lijkt weg te laten.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik heb eigenlijk het vermoeden dat, als het verhaal klopt (hetzij van befslet hetzij van het meisje), dat ze er nog lang niet van af is en er wel weer andere bedragen betaald moeten worden. Kortom grote kans dat ze hier nooit zo maar ff van af komt.

Hooked

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Zolang ik me herinner biedt zij al nzc aan, die 25k zou al minimaal 10x afgelost zijn nu.

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
79
90
Ik ken ook iemand die het onder dwang doet. Heeft ook een schuld van 15k en zegt dat ze er toe word gedwongen. Dat heeft ze me verteld toen ze onder invloed van coke en alcohol was. Ze moest ook huilen en vertelde dat het een soort Mafia familie is waar ze zich in begeeft. En dat ze daarom mij er niet in wilt betrekken voor mijn veiligheid. Paspoort is ingenomen en ze word in de gaten gehouden. Ik heb aangeboden voor hulp en dat de eerste stap is naar de politie te gaan. Maar zegt dat het goeie moment er voor moet komen om het te doen. In mijn woorden zeg ik dan dat het goeie moment er nooit komt, en dat het zo door blijft gaan. Met andere woorden ze heeft in die 5maanden al lang haar schuld betaald, maar er moet steeds meer geld binnen komen. 2weken geleden was ze bij me thuis en ze heeft het er nooit meer over gehad. Als ze ooit nog contact op neemt moet ze zelf zeggen ik wil help. Ik heb het aangeboden, maar vrees dat ze straks weer met de Noorderzon vertrokken is.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
@befslet , even een vraagje, op je post van twee augustus vraag je of iemand haar kent en dat je twijfelt over haar.
Uit je reactie begrijp ik dat ze je niet mag herkennen of dat ze het mag weten, je beveelt haar aan om erna toe toe gaan en er sex mee te hebben.
Je wilt zelf een bepaalde lid 100 euro terug geven als hij gaat en een goed woordje doet voor je.
Maar je beweert dat ze gedwongen wordt om dit werk te doen.
Als je dat weet en haar wilt helpen, hoe kun je haar dan aanbevelen, dit klopt voor mij niet en komt niet goed over met je verhaal over haar en dat je haar wilt helpen.
Wil je haar aan klanten helpen, zodat je zelf er ook naar toe kunt gaan, wat dan raar is of wil je haar helpen met de schuld die ze heeft.
Het is mijn mening, maar je verhalen spreken elkaar een beetje tegen,.maar nogmaals ik kan het verkeerd helpen.
Ik hoop dat je een duidelijke antwoord of uitleg wilt geven

Terug
Naar boven