Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
ik denk dat hier bij veel mensen (waaronder mezelf) een spraakverwarring bestaat, Acapulco Gold is in Rattingen en Acapulco is in Velbert !

ik had het hier over de FKK in Velbert (waarvoor mijn excuses)

grtz

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Iemand hier nog recente ervaringen?

Ik kom er zelf regelmatig en nog altijd er veel AO kanonnen, zo is Diana terug, laat Duitse Emily, Roemeense Manuela en Bulgaarse Lucy zich graag vaginaal volspuiten. Prijzen variëren nog altijd van inclusief tot 50 extra.

Ben benieuwd of er nog recente ervaringen zijn.....

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Goed dat je wet wat leven in dit topic brengt Mart. Ben zeker weer van plan eens er naar toe te gaan. Dank voor je tips!

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,

Sinds kort weet ik dat Lavinia onze hobby tegen geringe extra betaling ook beoefend. Ook Eveline (?? ik weet haar naam niet helemaal zeker) doet dit. Er zijn er dus (nog) in AcaGold. Als iemand nog meer ervaringen kent, in AcaGold dan hoorn het graag.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Goed nieuws, kan je de dames omschrijven?
Lang geleden dat ik er was, toen best veel dames zonder kunnen nemen.
Thx

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,
Ja omschrijven...... Lavinia is een Roemeens zigeunerinnetje. Niet te groot. Slank, beginnend buikje. Borsten hangen wat. Iets scheve tanden. Leuke uitstraling. Zit meestal aan de bar. Net als de ander. Die zit ernaast maar is een stukje voller.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Toch niet Evelyn die in Club Laluna gewerkt heeft (tot 2015) en Acapulco Velbert (in 2016)? Deze dame zou ik zeer graag nog eens tegen komen. Toen bij de mooiste dames die ik in dit wereldje al gezien heb. Vrij slank zwart haar, lekkere borsten en wondermooi gezichtje.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Deze dame heeft hiervoor in Ratingen bij Villa Marisol, Venus en Gallardo gewerkt.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vandaag langs bij ACAG, in de hoop om Emmanuela (Emma van Venus) en Maria (Eva F39) te zien, maar helaas Maria op vakantie en Emmanuela een vrije dag. Voor de rest een leuke club met veel knappere dames, maar helaas geen bare ervaring.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik kom hier tegenwoordig elke week. Waarom omdat er veel OA dames rondlopen. Vanessa ( of Eveline ) als top dame 1 uur boeken en alles is inclusief. Daarnasr Justina, Anka, Lavinia en Ralukka... bieden geweldige sessies inclief alles zonder cobdoom. Aca Gold is een club waar veel dames Ao aabieden... dames zijn gewillig... zeker als je iets extra geld kunt bieden. Vaak is 20 euro extra voldoede. Vanessa en Justina neemt geen extra maar dan moet je wel een uur boeken. Anka en Ralukla vaak 20 a 30 euro extra. Alle geboemde dames GFE service :D

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Eveline en Lavinia (zeggen zussen te zijn) doen zelfs AO trio's. Van GFE tot PSE. Is best geil als Eveline (Vanessa) haar zusje opdraagt je paal zonder condoom in haat kutje te stoppen :)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Zijn zeker geen zusjes.... maar dat maakt een trio idd niet minder geil :)

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Lavinia is toch de gene die zich Andrea noemt in ACA of niet?
Slanke Roemeense van 20 jaar zit meestal aan de bar langs een vollere meid?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Lavinia noemt zich idd ook Andrea.

Eveline.is wel wat gezet, maar had de laatste keer nog donker haar. Ze zal een jaar of 30 zijn. Niet al te groot. Vrolijk koppie.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Bedankt dan weet ik wie je bedoelt.
Die Lavinia(Andrea) die heb ik al een paar keer gehad en is wel goed. Haar wel met geneukt heb haar er ook niet naar gevraagd. Weet wel dat ze van alles doet als je maar de beurs trekt.
Justina ben ik zelf ook achter gekomen.

redballon

Snuffelaar
8 sep 2019
2
0
Hi,

just a short message… I was in Aca Gold yesterday and had a nice time with Mariella. After a break she is back now. She works in the club for 3 years now. For 50 € extra, I got the total service.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,
Vorige week hier geweesf. Eveline is nog steeds zonder te doen. Ook gekamerd met Bulgaarse Elena. Zij wilde perse een condoom.

Terug
Naar boven