Arabella - (FKK) Bochum

the fucking dutchman

Toogplakker
24 mei 2022
52
21
Afgelopen weekend maar weer eens naar Arabella getogen met goede zin. Ondanks het mooie weer rete druk met beren en dat was te merken aan de (slechte) service. 2 x kamer gemaakt met 2 dames waar ik voorheen hele goede ervaringen mee heb gehad. Dit maal was het zo slecht dat klaarkomen er niet inzat. Het was met beide alsof ik een mummie aan het neuken was. Veel te veel heren was het probleem denk ik. Hevig teleurgesteld en onvoldaan weer afgetogen naar Nederland. Met Arabella ben ik voorlopig klaar.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
tja sommige meiden neuken hier 20 man af op 1 dag, dus dan is dat zeker een risico van het vak....

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het risico is altijd aanwezig, dat weten w, ook als je met neukt is er nog een risico, maar dat is wel veel kleiner.
Het is het risico van onze hobby.
Blijft wel en must om te melden dat u wat heeft gehad, en om de meiden ook te verwittigen.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen rond 10:30 gearriveerd, 20€ afgetikt HH, beneden een lauwe douche genomen, handdoekje om en naar boven.
Onderstaande bezetting van de dames.

#1 Catalina (ROE)
#2 Antonia (ROE)
#3 Angelina (BUL)
#5 Melissa (BUL)
#6 Sibel (BUL)
#7 Laura (BUL)
#8 Ella (ROE)
#10 Cindy (ROE)
#12 Gabriella (ROE)
#13 Anna (ROE)
#14 Monika (ROE)
#15 Victoria (BUL)

Rond 11:30 begon het behoorlijk druk te worden qua mannen, werden zelfs mannen teruggestuurd omdat er geen sleutels meer waren.

Mijn oog viel op Anna, kon mijn ogen niet afhouden van haar welgevormde symmetrische borsten en mooie tepels.
Eerst even een babbeltje op de bank, waarbij ze kort haar leventje beschreef, qua opleiding en de situatie thuis.
We moesten even wachten, want er waren geen kamers vrij.

Uiteindelijk werd het kamer #2, vrij klein maar wel met spiegel.
Heerlijk door Anna gepijpt, de balletjes werden ook niet vergeten.
Vervolgens kwam de vraag 'ficken? mit oder ohne?', voor de laatste optie gekozen.
Lekker door Anna in cowgirl bereden, heerlijk aan haar tepels gezogen en daarna in doggy afgemaakt.
Nog een beetje smalltalk op de kamer en bij de kluisjes het geld overhandigd.

Bedoeling was om plaats te nemen in de sauna, maar deze was ondertussen stuk gegaan, temperatuur was rond de 60, voor mij te 'koud'.

Zal de club zeker binnenkort weer eens bezoeken en als optie Ella, deze dame ziet er wel heel lekker uit.

Rond 14:00 de club verlaten en richting NL gereden.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Arabella weer eens aangedaan. Iets na 12 uur aangekomen maar nog op tijd voor de hh van 20€.

Ik zag Angelina, Antonia, Monica, Melissa, Sibel, Laura, Natalia, Mira, Cindy, Anna, Catalina en nog 1 slanke/magere meid.
Victoria, Carmen, Gabriela, Ella en Sabrina dus afwezig.

Weinig openbare acties maar Laura neukte wel een gast op de bank. Ik zat op dat moment tegenover haar en het was wel geil hoe ze gehurkt op de bank werd gepenetreerd maar ze overdrijft behoorlijk met haar gekreun en gesteun. Daarna ging ze met hem naar de tuinhut en ik verbaasde me erover hoe snel ze weer terug waren. Ook twee neuksessies in de tuinhut maar met gesloten gordijn helaas dus meedoen of meekijken verboden.

Eerst een nieuwe dame "Mira" genaamd geprobeerd. Lekkere, grote tieten maar de kamer werd geen succes. Het is een aardige dame maar er was geen chemie. Haar vriendin Sibel gelijk daarna genomen en dat werd een beste kamer. Zoenen is niet haar ding maar voor de rest geen klagen. Haar gebit is een minpunt maar haar kont verdient een bonus.

Ik twijfelde nog welke dame ik verder zou nemen. Uiteindelijk voor Antonia gekozen en geen spijt. Vindt het een knappe en geile meid en vooral haar gezicht is mooi. Ze maakte even een geile move met haar lichaam vlakbij haar bank en dat wond me behoorlijk op. Ook haar lichaam bevalt me en ze is niet vies van (tong)zoenen. Op de bank vroeg ze nog of ik gepijpt wilde worden en daar zeg ik geen nee tegen. Op de kamer doet ze lekker mee dus klaarkomen geen probleem.

Catalina was de best geboekte dame en Laura en Mira hadden niet veel te doen

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Fijn Robbie dat je je naam eer aan doet en weer gebruik hebt gemaakt door gebruikt maken van hh 20 euro.
30 euro is ook wel erg grof betaald om al dat gratis neukwaar te aanschouwen

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik geef Robbie best wel gelijk. Je kan het ook zo zien: Als je dat een paar keer doet heb je alweer een "gratis" wip gespaard...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Morgen naar Arabella. Catalina wil ik weer eens mee kameren maar zal denk ik wel geduld moeten hebben want ze wordt vaak en lang geboekt. Cindy komt ook in aanmerking maar ze zo haar nukken. Sabrina is er helaas nog niet en Carmen, voor mij de aantrekkelijkste dame, is ook al een poos uit de running.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Potente beer zou zeggen 'volspuiten die handel'. Sorry medeforum leden voor dit waardeloze berichtje 🤣🤣🤣
Ben zelf over het algemeen wel een brenger en niet een haler, dus dan mag dat een keer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanochtend iets na 10 uur liep ik bij binnenkomst al gelijk Dilara tegen het lijf. Ze ziet er best aantrekkelijk uit maar de seks met haar was de laatste keer onbevredigend dus geen optie voor mij. Zus Laura was er ook en ze wilde later zelfs met mij gaan kameren. Voor mij ook geen optie met haar geklaag tijdens de twee of drie kamergangen die ik met haar heb gehad. Verder aanwezig: Cindy, Anna, Sibel, Angelina, Antonia, Monica, Viktoria en Gabriella.

Trouwens beneden bij de lockers voor de dames zie ik namen van dames die er al niet meer werken zoals Nadine. Erg jammer dat ze is weggestuurd en van Sibel vernomen dat ook Carmen niet meer terugkeert. Problemen met theke en/of bepaalde collega's. Dat laatste kwam bij mij hard aan want dit slechte bericht kwam onverwacht en ik vind haar erg aantrekkelijk. Ella zou er morgen weer zijn werd mij verteld.

Ik baalde ervan dat ik Catalina niet zag want wilde weer eens met haar gaan kameren. Heb nooit alleen met haar gekamerd. Wel in een trio. Ze kwam uiteindelijk wel maar pas rond 11 uur. Leuke, relaxte meid en ze wist nog precies in welke kamer we het de vorige keer deden en dat ik niet klaarkwam. Ze spreekt overigens de Engelse taal. Heb Catalina als eerste genomen. Beffen houdt ze niet zo van en ze vroeg mij om het kort te houden. Geen punt uiteraard. Wel moest ik langzaam beginnen maar ik ben een rustige neuker dus voor mij geen probleem. Van (tong)zoenen is ze niet vies en geeft voor mij meerwaarde aan de seks. Was een prima kamergang en klaarkomen ging gemakkelijk en Catalina riep gelijk "bravo".

De sfeer was niet bepaald gezellig. Theke Katharina is best wel streng voor de dames en kan weinig hebben. Conflicten met haar zijn er de oorzaak van dat bovengemiddeld veel dames hier vroegtijdig afhaken. Ook Monica had vandaag strijd met Katharina en houdt het hier voor gezien vertelde ze mij.

Het was lekker weer en ben regelmatig buiten op het terras gaan zitten. Het tuinhuisje diende bij tijd en wijle als neukkamer. Heb Antonia er tweemaal in geneukt zien worden en ook Gabriella maakte er gebruik van.

Kwam nog een Duitse gast tegen die ik voorheen altijd in een besloten club in Duisburg tegenkwam. Met hem op de bank gezellig gekletst over onze hobby.

Wilde zeker nog een tweede kamergang maken maar twijfelde over Anna en Sibel. Uiteindelijk voor die laatste gekozen. Haar dikke kont vind ik geweldig en ook nu weer ging het klaarkomen relatief eenvoudig.

Voorlopig deze club maar even mijden want Carmen en Nadine had ik zeer hoog zitten en zijn verleden tijd. Echte hoogtepunten zijn er voor mij momenteel niet of Sabrina moet weer terug zijn.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Schoenenreus, je hebt wel een punt. De laatste 20 en meer recensies voegen niets aan waarde toe voor dit forum. Alleen maar opmerkingen op anderen.
Ik heb het gevoel dat deze persoon bijstand nodig heeft en een keer aan zelfreflectie gaat doen. Misschien moeten we voor hem maar een topic toevoegen mbt menthal help, misschien kan ie uit dat dal komen. 🤔

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Vorige week was ik sinds enige jaren weer in Arabella. Ik ging eigenlijk voor Angelina die ik een keer zag in villa venus, maar die was er helaas niet. Er waren zeer weinig dames, waaronder twee nogal zware dames, waar ik niet van houd. Dan maar met Cindy, in de kamer achter rechts. Was wel oke, maar niet superopwindend. Later kwam (waarschijnlijk Monique) er nog bij, wel een lekker lichaam, maar liep zeer lusteloos rond, en voor de tweede keer heb ik wel een enthousiast type nodig. Jammer, maar weer vetrokken. Is er een dag dat Angelina er zeker is?

Terug
Naar boven