Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb haar in Babylon ook nog niet ontmoet. Emma (een andere 'hof'dame, werkt nu als Julia in Babylon) wel, en die was toen ik haar zag direct enthousiast en bood dezelfde service als op het 'oude' adres. Ook voor dezelfde toelage (+50€). Maria zou ik graag ontmoeten om de tijden van weleer te laten herleven... Altijd geil met haar! Heb haar zelfs een keer in de tuin genomen, onder toeziend oog van enkele andere beertjes en Anna (die naar het schijnt in Finca werkt, maar dat kan ik niet persoonlijk bevestigen). Sessies met Maria en Cleo waren altijd super geil, waarbij de dames elkaar ook prima aanvoelden en bevredigden. Helaas is Cleo niet naar Babylon gegaan maar werkt ze in erftstadt. Ik zal binnenkort eens een nieuywe poging wagen maria te ontdekken in Bab (kijken of we misschien fullservice in de kino kunnen of zo?)Hallo vrienden. Ik hoorde dat Maria op 15 augustus na een paar maanden vakantie naar Babylon terugkeerde. Ze was vroeger bezig in de Bernds (Schieferhof), de nu definitief gesloten club die bekend stond om het tamelijk grote percentage meiden dat NZC accepteerde. Maria was een van hen en ik heb het zelf kunnen ervaren tijdens een bezoek aan deze club, voordat deze sloot..
Ik vroeg om een trio. Met Elli kon niet (wel normaal, maar niet zonder condoom). Met Katia kon wel, maar daar heb ik voor bedankt.
zijn er nog meer dames die je kent die in de doelgroep actief zijn? Mag in persoonlijk bericht. Zou met name Rihanna, Alexcandra (eerder genoemd als alleen NMC, maar heb een gerucht gelezen dat ze aan 'klantenbinding' doet met NZC), Adelina (we hebben elkaar enkele sessie goed gek gemaakt, maar NZC werd geweigerd op... 'ik wil geen baby'. Dat laatste valt op te lossen uiteraard, maar goed) graag ook zonder neukenKatia is een taboeloze Afrikaanse dame met grote engelenvleugels op haar rug getatoeëerd. Neukt inderdaad zonder condoom.
wordt een redelijk groot clubje NZC dames zo.... Sandra is volgens saunaclubs.org tot eind september op vakantie.Sandra.
Wat ouder, maar die kan ook heerlijk zoenen ook. Neuken zonder bij mij vanaf de twee kamer, inderdaad wordt er over geld niet gesprokenColombia milfje Sandra. Zonder meerprijs
Katia is een taboeloze Afrikaanse dame met grote engelenvleugels op haar rug getatoeëerd.
Excuses dat klopt als een bus. Katje is de zogenaamde nicht van Chayna. Was er even niet helemaal bij met mijn geheugen, zou het ouderdom zijn? Heb een klein jaar geleden nog een bare trio met de dames gehad. Mocht het toen, omdat ze zogenaamd geen bare doen, niet vermelden. Maar inmiddels weten we wel beter, al heb ik jet gevoel dat ze het nog altijd niet standaard met iedereen doen.Kleine correctie: Katja heeft geen tattoo op haar rug
De dame met de engelenvleugels op haar rug is Chayna.
waarom deel je het dan? slechte service die ook nog slecht is voor het milieu hoeven we niet te weten toch?Erica, 20 jaar (zei ze, volgens een ander forum zei ze dat ze 22 was maar ok, dat scheet maar een beetje) en pas 5 dagen hier zei ze maar op een ander forum staat ze 5 weken geleden al vermeld. Duits matig dus wie weet haalt ze wochen en tagen door elkaar. Maar goed, prachtig meisje om te zien. Dienstverlening echter onder de maat, geen TZ bv, en erg milieubelastend.
Als ik het draadje zo lees; ja.is Albena de dame van de plakplaatjes (zie www.saunaclubs.org)
Blijft een verrassing; denk dat je van woensdag tot zondag de meeste kans heb om haar te treffen.Weet je welke dagen ze werkzaam is?