beschuldingen van soa of niet.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Glijmiddel zei:
Ja hallo waar gaat dit over black?

Ga je nu beweren dat roos hiv heeft? Ik word hier gallisch van.

Barefan laat je is even horen als oprichter van dit forum.

Roosje als je dit leest geef is even openheid over die black waar hij dit allemaal vandaan haakt

Glijmiddel

Kom met je hiv en andere soa's mr Black. Hoe kan t dat jij wat hebt en ik niet rarara. Allemaal dezelfde weer hier. Schei uit hou op.

A

Anonymous

Guest
Modepopje Roosje zei:
Glijmiddel zei:

Roosje als je dit leest geef is even openheid over die black waar hij dit allemaal vandaan haakt

Glijmiddel

Kom met je hiv en andere soa's mr Black. Hoe kan t dat jij wat hebt en ik niet rarara. Allemaal dezelfde weer hier. Schei uit hou op.

Maar dame als er niks is en je kan dat aan tonen gewoon doen
Maar wel raar dat het zo lang duurt
Als ik zou horen kans op besmetting
Zal ik gewoon geen weken wachten
Je adv bleef staan dus je bent wel door gegaan
En die black snap ik ook niet

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
[WAAROM moet ik iets gelijk aantonen als ik daar geen tijd voor heb ik heb ook een prive leven en privacy mensen!Waarom gaan jullie door. Mijn werk kunnen jullie niet verpesten. Misschien eens ophouden van soa na hiv van hiv na bullshit kom.op hoe oud zijn jullie[/quote]

Voorlopig heb je in al die weken nog niets aangetoond terwijl je dat wel zou doen. Praatjes vullen geen gaatjes :lol:

A

Anonymous

Guest
Ach Roosje, je maakt het jezelf moeilijk. Waarom loop je niet even naar je huisarts om die uitdraai te vragen? Ben je overal vanaf.
Voor mijn werk moet ik ook Verklaringen Omtrent Gedrag aanleveren aan mijn opdrachtgever. Dan kan ik ook wel heel de tijd roepen, ja maar ik heb niks gedaan, ik hoef niks aan te tonen, maar dan krijg ik gewoon die opdracht niet. Zo simpel is het. Het is je werk en als je klanten je vragen of je aan kunt tonen dat je soa vrij bent, dan is het het slimste om dat gewoon te doen. Als je dat constant weigert, dan krijg je dit soort taferelen.
Je had er allang vanaf kunnen zijn, jij kiest er zelf voor om de onzekerheid in stand te houden.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
lekker ding zei:
[WAAROM moet ik iets gelijk aantonen als ik daar geen tijd voor heb ik heb ook een prive leven en privacy mensen!Waarom gaan jullie door. Mijn werk kunnen jullie niet verpesten. Misschien eens ophouden van soa na hiv van hiv na bullshit kom.op hoe oud zijn jullie

Voorlopig heb je in al die weken nog niets aangetoond terwijl je dat wel zou doen. Praatjes vullen geen gaatjes :lol:[/quote]

jij moet ff krassen wil je jii zou weg blijven doe dat dan

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
bari zei:
Modepopje Roosje zei:
Glijmiddel zei:

Glijmiddel

Maar dame als er niks is en je kan dat aan tonen gewoon doen
Maar wel raar dat het zo lang duurt
Als ik zou horen kans op besmetting
Zal ik gewoon geen weken wachten
Je adv bleef staan dus je bent wel door gegaan
En die black snap ik ook niet

Ik heb niet weken gewacht. Ik werk 3 dagen in de week. Op me vrije dagen kan ik neit zomaar naar de huisarts ik heb een gezin weetje een gezin!

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
PeeweeHerman zei:
Ach Roosje, je maakt het jezelf moeilijk. Waarom loop je niet even naar je huisarts om die uitdraai te vragen? Ben je overal vanaf.
Voor mijn werk moet ik ook Verklaringen Omtrent Gedrag aanleveren aan mijn opdrachtgever. Dan kan ik ook wel heel de tijd roepen, ja maar ik heb niks gedaan, ik hoef niks aan te tonen, maar dan krijg ik gewoon die opdracht niet. Zo simpel is het. Het is je werk en als je klanten je vragen of je aan kunt tonen dat je soa vrij bent, dan is het het slimste om dat gewoon te doen. Als je dat constant weigert, dan krijg je dit soort taferelen.
Je had er allang vanaf kunnen zijn, jij kiest er zelf voor om de onzekerheid in stand te houden.

Omdat ik werk en daarnaast me prive leven heb is daaar begrip voor?! Ik heb me uitslag ik.moet hem gaan halen maar ik heb nog veel.meer wat ik doen moet. Waarom.moet ik als enigste wat bewijzen waarom doet mr black dat niet met zijn k*t bewijs. Kom op nou. Als alles na mij word geschoven. En nou ineens HIV denk ff na. En nee mij bewijs is niet van de photoshop daar heb ik al helemaal geen tijd voor daarnaast heb ik een draaiende bedrijf moet ik al me tijd hier in steken. ik heb gezegd dat t bewijs komt wnnr t mij uitkomt om t op te halen ivm gezin duidelijk zo. Dankjewel en kappe nou! Kom.nu niet met nieuwe geruchten en ik ben ROOSJE ZELF !

A

Anonymous

Guest
Ik heb niet weken gewacht. Ik werk 3 dagen in de week. Op me vrije dagen kan ik neit zomaar naar de huisarts ik heb een gezin weetje een gezin![/quote]

Beetje rare actie juist voor je gezin moet je gaan maar goed
Wat ik al eerder aan gaf als jij roos uit gouda ben
Weet ik al genoeg
En dit toont aan dat je voor mij ieder geval onbetrouwbaar ben
Een ezel stoot zich niet aan dezelfde dvp

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
bari zei:
Ik heb niet weken gewacht. Ik werk 3 dagen in de week. Op me vrije dagen kan ik neit zomaar naar de huisarts ik heb een gezin weetje een gezin!

Beetje rare actie juist voor je gezin moet je gaan maar goed
Wat ik al eerder aan gaf als jij roos uit gouda ben
Weet ik al genoeg
En dit toont aan dat je voor mij ieder geval onbetrouwbaar ben
Een ezel stoot zich niet aan dezelfde dvp[/quote]

Ik heb mij al getest mens. Negatief alles is negatief! Voor jou 1000 andere

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Modepopje Roosje zei:
Mannen geloven of niet kom.je bij me zie je me soa uitslag. Ik gooi me hieruit daaaggg ! suc7 met jullie kleuter gedrag

oke fijn dan kan nu de rust misschien terug keren?
Ja? oke tof!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Modepopje Roosje zei:
Barefan zei:
Modepopje Roosje zei:
Mannen geloven of niet kom.je bij me zie je me soa uitslag. Ik gooi me hieruit daaaggg ! suc7 met jullie kleuter gedrag

oke fijn dan kan nu de rust misschien terug keren?
Ja? oke tof!

misschien moet je bij die andere stelletje wandelaars zijn! inplaats van bij mij

bij jou bij je alteregos bij andere leden het maakt me niet uit roosje.
Als het resultaat er maar naar is!

A

Anonymous

Guest
Misschien nog een ander leuk dingetje waar je nog niet aan gedacht hebt Roosje;

Op dit forum zitten ook verschillende instanties, van politie tot gezondheidszorg en media. Met name de eerste 2 zullen ondertussen je aandacht wel hebben getrokken. Vooral het weigeren van jou om de geruchten te ontkrachten kunnen wel eens leiden tot bezoek van deze instanties. Er komt een moment dat zij jou gaan zien als een mogelijk gevaar voor de volksgezondheid omdat je mogelijkerwijs een verspreidingsbron bent. Hoeft niet zo te zijn, maar het is hun taak en plicht om hier op toe te zien.

Zou er maar eens over nadenken want ook al is het niet keihard aan te tonen zonder verder onderzoek en is het jouw woord tegen dat van anderen, maar als men die onzekerheid weg wil nemen dan moet je niet vreemd op staan kijken als er ineens een paar meneren bij je voor de deur staan. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat jij netjes je belasting afdraagt, dus onder dat mom kunnen ze je al uit de markt nemen.

Doe er mee wat je wilt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Modepopje Roosje zei:
Voor de mannen die willen komen soa test ligt klaar voor t bewijs! Bijdeze gooi ik me eruit

Goh opeens is ie er terwijl je aan het werk bent. Ik dacht dat ie online zou komen. Maar voor mij maak het verder niets uit ik kwam toch al niet meer.. ;)

Saluut Modepoproosje en kornuiten.

Terug
Naar boven